Κινηματογραφικές γκάφες που έμειναν στην ιστορία!!!

18:30 3/11/2011 - Πηγή: 24wro
Ακόμη και οι πιο ακριβοπληρωμένοι σκηνοθέτες, οι στρατιές βοηθών στα γυρίσματα του Hollywood και οι μοντέρ με το πιο έμπειρο...

μάτι μπορούν να ξεχαστούν από μια μύγα που πετάει, από το κινητό τους που χτυπάει ή από την σκέψη ενός λαχταριστού burger με διπλοτηγανισμένες πατάτες και να μην παρατηρήσουν αυτό που δυστυχώς γι' αυτούς υποπίπτει τελικά στην προσοχή των πιο παρατηρητικών θεατών.

Κλασικά τέτοια κινηματογραφικά λάθη, τα λεγόμενα "movie goofs"
είναι τα μικρόφωνα και οι σκιές του συνεργείου που φαίνονται στο κάδρο ή τα τσιγάρα που μαγικά αυξομειώνονται με την εναλλαγή των πλάνων και καταστρέφουν το λεγόμενο «ρακόρ». Εκτός από αυτά τα «ταπεινά» πταίσματα όμως υπάρχουν και πιο χοντρά ατοπήματα: Τι δουλειά έχει ένας «τουρίστας» στο κατάστρωμα ενός πειρατικού πλοίου; Πώς γίνεται να φοράς παπούτσια Nike στην Gondor και ρολόι Rolex στην αρχαία Ρώμη; Ανακαλύψτε μαζί μας τις μεγαλύτερες «μικρές» γκάφες της έβδομης τέχνης, οι οποίες χωρίς να μειώνουν την τελική αξία μιας ταινίας, σίγουρα μας προσφέρουν μία επιπλέον νότα... ψυχαγωγίας. 

Η πτήση Ιθάκη-Τροία αναχωρεί Ήταν τελικά τόσο ανεπτυγμένος ο πολιτισμός της Μεσογείου στα ομηρικά χρόνια που οι στρατιές των Αχαιών κατέφθαναν στην Τροία με πτήσεις τσάρτερ; Από την πρώτη στιγμή της προβολής της ταινίας «Τροία», το διαδίκτυο πλημμύρισε με το στιγμιότυπο του Brad Pitt ως Αχιλλέα, πάντα ετοιμοπόλεμου στο πεδίο της μάχης, ενώ από πάνω του περνά ένα Boeing 747. Και έκτοτε, οι σινεφίλ ερίζουν για την υπόθεση «Δούρειο Αεροπλάνο». Πρόκειται για τραγικό λάθος που δεν κόπηκε στο μοντάζ ή για ένα τρικ του Photoshop για να «κοροϊδέψει» η ηλεκτρονική κοινότητα την ταινία; Όποια κι αν είναι η απάντηση, το ενσταντανέ παραμένει διασκεδαστικό, ενώ τα λάθη της «Τροίας» δεν σταματούν εκεί. Μεταξύ άλλων, σύγχρονες ομπρέλες, κεραμικά σκεύη και όπλα της κλασικής εποχής, το σημάδι του εμβολίου στο μπράτσο του Brad Pitt και μεσαιωνικοί πέλεκεις κάνουν την εμφάνισή τους στην οθόνη, φανερώνοντας την προχειρότητα με την οποία προσεγγίστηκε από την συγκεκριμένη παραγωγή η εποχή του Τροϊκού πολέμου. Το σενάριο του Τιτανικού... μπάζει Το «αβύθιστο πλοίο» ετοιμάζεται να κάνει γκελ στα παγόβουνα του Ατλαντικού. Είναι Απρίλιος του 1912. Η Kate Winslet έχει «ξενερώσει» με τους κομπασμούς του κατασκευαστή του Τιτανικού και τον βάζει στην θέση του, αναλύοντας την θεωρία του Φρόυντ για την ανδρική εμμονή με το μέγεθος. Οι μισοί στο πολυτελές αμπάρι γελούν, οι άλλοι μισοί δαγκώνονται από ντροπή, ενώ οι φροϋδικοί fans σαστίζουν για άλλο λόγο: Ο Φρόυντ έκανε λόγο για αυτή την θεωρία του πολύ αργότερα, προς το 1920. Την ίδια προφητική ιδιότητα να θαυμάζει έργα που δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί επιδεικνύει η Rose, όταν αναφέρει πως ένας από τους αγαπημένους της πίνακες είναι οι «Νύμφες» του Μονέ, έργο που φιλοτεχνήθηκε... τρία χρόνια μετά. Λίγο μετά, η ίδια ηρωίδα εμφανίζεται με βαμμένα με ακρυλική βαφή νύχια καθώς γράφει ένα σημείωμα. Δ
Keywords
Τυχαία Θέματα