Έσοδα $1 δις θα παράξει ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας το 2016
16:06 16/1/2016
- Πηγή: PC Nea
Χαρακτηριστικά μιας δομημένης αγοράς και μάλιστα σε άνοδο, αρχίζει να εμφανίζει ο νεόκοπος κλάδος της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality - VR), που αναμένεται να εμφανίσει το 2016 έσοδα της τάξης του $1 δις.
Εξ αυτών τα $700 εκατ., περίπου, θα προέλθουν από πωλήσεις εξοπλισμού (hardware) και τα υπόλοιπα από πωλήσεις περιεχομένου. Συνολικά, εντός της τρέχουσας χρήσης αναμένεται να διατεθούν στην παγκόσμια αγορά 2,5 εκατ. συσκευές VR και 10 εκατ. παιχνίδια.
Πάντως, σύμφωνα με την 15η έκδοση της Deloitte
Global, που καταγράφει τις προβλέψεις για τους Κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ), ενώ το 2016 η εικονική πραγματικότητα θα φτάσει το ορόσημο του $1 δις, μακροπρόθεσμα θα δυσκολευτεί να προσεγγίσει το επίπεδο των smartphones, των PC και της τηλεόρασης. Μάλιστα, η πλειονότητα των εσόδων θα προέλθει από τους “πιστούς” χρήστες περισσότερο παρά από περιστασιακούς χρήστες. Πρακτικά, ενώ οποιοσδήποτε κάτοχος smartphone θα μπορούσε να δοκιμάσει παραλλαγές VR, η πλειονότητα των εσόδων της αγοράς το 2016, θα οδηγηθεί από μερικές δεκάδες εκατομμύρια χρήστες παρά από δισεκατομμύρια χρήστες.
Ιδιαίτερη θέση στις προβλέψεις της Deloitte Global για το 2016 καταλαμβάνουν οι λεγόμενες γνωστικές τεχνολογίες (cognitive technologies), όπως είναι το computer vision (αφορά μεθόδους απόκτησης, επεξεργασίας, ανάλυσης και κατανόησης εικόνων και δεδομένων υψηλής παραμετροποίησης από τον πραγματικό κόσμο, προκειμένου να παραχθεί αριθμητική ή συμβολική πληροφόρηση), η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (natural language processing) και το machine learning, που διερευνά τη μελέτη και την κατασκευή αλγορίθμων, που ερμηνεύουν δεδομένα και κάνουν προβλέψεις.
Sημαντική αύξηση
Τη δυναμική του τομέα αυτού υπογραμμίζει το γεγονός ότι το 2016 οι 80 από τις κορυφαίες 100 εταιρείες software αναμένεται να χρησιμοποιήσουν γνωστικές τεχνολογίες, απελευθερώνοντας τη δυναμική του Internet of Things , γεγονός το οποίο μπορεί να αλλάξει το computing, όπως το γνωρίζαμε. Το γεγονός ότι, το 2016, περισσότερες από τις 80 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες software θα έχουν πιθανότατα ενσωματωμένες γνωστικές τεχνολογίες, όπως είναι το machine learning, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας ή αναγνώριση ομιλίας στα προϊόντα τους αντιπροσωπεύει μια αύξηση 25% από το 2015. Την περασμένη χρονιά εκτιμάται ότι περίπου 64 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες software είχαν κυκλοφορήσει προϊόντα και υπηρεσίες, που περιέχουν μια ή περισσότερες γνωστικές τεχνολογίες.
Σε άνοδο τα eSports
Μια ακόμη τάση, που αποτυπώνει η έρευνα της Deloitte, είναι ότι τα esports θα δημιουργήσουν παγκόσμια έσοδα ύψους $500 εκατ. το 2016, 25% παραπάνω από τα $400 εκατ. του 2015 και πιθανόν, θα έχουν ένα κοινό τακτικών και περιστασιακών θεατών, σχεδόν 150 εκατ. ατόμων. Αυτά τα αναμενόμενα έσοδα αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μέρος των εσόδων πρωταθλημάτων βασικών σπορ, όπως το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το baseball ή το χόκεϊ πάγου, έσοδα που κυμαίνονται από $4 δις έως $30 δις.
Ειδικά σε ό,τι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου, αυτή αναμένεται να προσεγγίσει τα $30 δις για πρώτη φορά το 2016/2017, μια αύξηση $8 δις σε σχέση με το 2011/2012 και ένα μέσο ετήσιο ποσοστό αύξησης 7%.
Εξ αυτών τα $700 εκατ., περίπου, θα προέλθουν από πωλήσεις εξοπλισμού (hardware) και τα υπόλοιπα από πωλήσεις περιεχομένου. Συνολικά, εντός της τρέχουσας χρήσης αναμένεται να διατεθούν στην παγκόσμια αγορά 2,5 εκατ. συσκευές VR και 10 εκατ. παιχνίδια.
Πάντως, σύμφωνα με την 15η έκδοση της Deloitte
Ιδιαίτερη θέση στις προβλέψεις της Deloitte Global για το 2016 καταλαμβάνουν οι λεγόμενες γνωστικές τεχνολογίες (cognitive technologies), όπως είναι το computer vision (αφορά μεθόδους απόκτησης, επεξεργασίας, ανάλυσης και κατανόησης εικόνων και δεδομένων υψηλής παραμετροποίησης από τον πραγματικό κόσμο, προκειμένου να παραχθεί αριθμητική ή συμβολική πληροφόρηση), η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (natural language processing) και το machine learning, που διερευνά τη μελέτη και την κατασκευή αλγορίθμων, που ερμηνεύουν δεδομένα και κάνουν προβλέψεις.
Sημαντική αύξηση
Τη δυναμική του τομέα αυτού υπογραμμίζει το γεγονός ότι το 2016 οι 80 από τις κορυφαίες 100 εταιρείες software αναμένεται να χρησιμοποιήσουν γνωστικές τεχνολογίες, απελευθερώνοντας τη δυναμική του Internet of Things , γεγονός το οποίο μπορεί να αλλάξει το computing, όπως το γνωρίζαμε. Το γεγονός ότι, το 2016, περισσότερες από τις 80 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες software θα έχουν πιθανότατα ενσωματωμένες γνωστικές τεχνολογίες, όπως είναι το machine learning, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας ή αναγνώριση ομιλίας στα προϊόντα τους αντιπροσωπεύει μια αύξηση 25% από το 2015. Την περασμένη χρονιά εκτιμάται ότι περίπου 64 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες software είχαν κυκλοφορήσει προϊόντα και υπηρεσίες, που περιέχουν μια ή περισσότερες γνωστικές τεχνολογίες.
Σε άνοδο τα eSports
Μια ακόμη τάση, που αποτυπώνει η έρευνα της Deloitte, είναι ότι τα esports θα δημιουργήσουν παγκόσμια έσοδα ύψους $500 εκατ. το 2016, 25% παραπάνω από τα $400 εκατ. του 2015 και πιθανόν, θα έχουν ένα κοινό τακτικών και περιστασιακών θεατών, σχεδόν 150 εκατ. ατόμων. Αυτά τα αναμενόμενα έσοδα αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μέρος των εσόδων πρωταθλημάτων βασικών σπορ, όπως το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το baseball ή το χόκεϊ πάγου, έσοδα που κυμαίνονται από $4 δις έως $30 δις.
Ειδικά σε ό,τι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου, αυτή αναμένεται να προσεγγίσει τα $30 δις για πρώτη φορά το 2016/2017, μια αύξηση $8 δις σε σχέση με το 2011/2012 και ένα μέσο ετήσιο ποσοστό αύξησης 7%.
Keywords
δις, δις, global, μμε, smartphones, vision, software, Χόκεϊ, μμε, μπασκετ, οροσημο, παιχνιδια, αγορα, αυξηση, γεγονος, ερευνα, υπηρεσιες, ποδοσφαιρο, πωλησεις, ταση, φορα, global, μελετη, smartphones, software, vision
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- 12 Φεβρουαρίου στην Ευρώπη τα Earth Defense Force 4.1 και EDF 2
- Επιστρέφει το Prison Break, επίσημα πλέον
- PC Gaming Builds για όλα τα γούστα και πορτοφόλια
- HP EliteBook Folio: Επίσημα ένα από τα λεπτότερα laptops
- Xiaomi Mi 5: Διαθέσιμο μέσα στον Φεβρουάριο
- Προκήρυξη Θέσεων Σύμβασης Έργου στη ΔΑΕΜ ΑΕ
- Microsoft: Φέρνει το Word Flow Keyboard σε Android και iOS;
- Dell UltraSharp 30: Το νέο 4K OLED monitor κοστίζει $4999
- Έσοδα $1 δις θα παράξει ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας το 2016
- Το Hitman θα κυκλοφορήσει υπό τη μορφή επεισοδίων
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις PC Nea
- Τελευταία Νέα PC Nea
- Έσοδα $1 δις θα παράξει ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας το 2016
- Προκήρυξη Θέσεων Σύμβασης Έργου στη ΔΑΕΜ ΑΕ
- Σynergies - σύσκεψη για κοινή δράση
- Μεγάλες ευκαιρίες για τις ελληνικές startups στον κλάδο του Financial Technology
- Πυρηνικές εγκαταστάσεις σε 20 χώρες είναι ευάλωτες σε κυβερνοεπιθέσεις
- Drupal Day 2016
- Έως και -60% οι προσφορές στο you.gr
- "Curve", το τρίτο δωρεάν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τυφλά παιδιά
- Με άρωμα eCommerce το AllThingsFacebook ’16
- Μετρητά τέλος, όλα με κάρτες
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Επιστρέφει το Prison Break, επίσημα πλέον
- Νέο τρέιλερ για το Monster Hunter Stories
- Η Square Enix τάσσεται κατά του bullying
- HP EliteBook Folio: Επίσημα ένα από τα λεπτότερα laptops
- Xiaomi Mi 5: Διαθέσιμο μέσα στον Φεβρουάριο
- Το Hitman θα κυκλοφορήσει υπό τη μορφή επεισοδίων
- Αρχές Φεβρουαρίου στη Δύση το Megadimension Neptunia VII
- Microsoft: Φέρνει το Word Flow Keyboard σε Android και iOS;
- Dell UltraSharp 30: Το νέο 4K OLED monitor κοστίζει $4999
- PC Gaming Builds για όλα τα γούστα και πορτοφόλια