Οι Κάννες υποκλίθηκαν στη Μαριόν Κοτιγιάρ

23:53 18/5/2012 - Πηγή: AEK365

Το πρόσωπο της ημέρας ήταν σήμερα στις Κάννες η Γαλλίδα ηθοποιός Μαριόν Κοτιγιάρ, η οποία εντυπωσίασε τόσο γι ατην ομορφιά της όσο και για την ερμηνεία της στην ταινία Ζακ Οντιάρ, Rust and Bone.

Η Γαλλίδα ηθοποιός με κότσο και φόρεμα Dior σαγήνευσε την Κρουαζέτ που έσπευσε να υποκληθεί στην ομορφιά και το ταλέντο της.

«Όταν διάβασα το σενάριο του Ζακ και του Τομά, με συνεπήρε η ιστορία. Συνήθως, όταν διαβάζω μια ιστορία καταλαβαίνω ποιος είναι ο χαρακτήρας. Γνωρίζω τι σόι άνθρωπος είναι.

Αλλά με τη Στεφανί, έφτασα στο τέλος και δεν γνώριζα ποια ήταν. Μίλησα για αυτό με τον Ζακ και μου είπε ότι ούτε ο ίδιος γνώριζε. Επομένως, η προοπτική να ανακαλύψουμε αυτόν τον χαρακτήρα μαζί υπήρξε πολύ συναρπαστική» είπε η Γαλλίδα ηθοποιός.

Η ταινία μοιάζει αρκετά κοντά στο σήμερα καθώς πρωταγωνιστής της είναι ένας άστεγος, φτωχός και μοναχικός πατέρας (Ματίας Σένερτς) προσπαθεί να επιβιώσει παρά τα προβλήματα. Η γνωριμία του με την Στεφανί (Μαριόν Κοτιγιάρ) θα είναι καθοριστικής σημασίας.

Οι συντελεστές της ταινίας αναφέρθηκαν και στη σχέση του Rust and Bone με τη σύγχρονη πραγματικότητα.

«Δεν πιστεύω ότι οι ήρωες αυτοί απέχουν από την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει πολύς κόσμος. Πολλοί μοιράζονται αυτή τη δυστυχία. Έχουμε όλοι έχουμε κληθεί να ξεπεράσουμε τεράστια εμπόδια, ενώ έχουμε κοινή πρόθεση να ζήσουμε και να κυνηγήσουμε την ευτυχία, με οποιονδήποτε τρόπο μπορούμε» είπε η Κοτιγιάρ.

Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Ζακ Οντιάρ, δήλωσε ότι επιθυμούσε πάντα να συνεργαστεί με την Μαριόν Κοτιγιάρ.

«Είχα συγκινηθεί πολύ, βλέποντάς την στο La Vie en Rose. Είναι μια ηθοποιός ευάλωτη, αλλά ταυτόχρονα δυναμική και αισθησιακή. Μπορεί να φτάσει στα άκρα, να ζήσει μέσα στο σκοτάδι των ηρώων της» είπε.

Παράλληλα, προβλήθηκε η ταινία After the Battle, μια ιστορία που διαδραματίζεται στην Αίγυπτο κατά τα πρόσφατα γεγονότα της Πλατείας Ταχίρ που οδήγησαν στην επανάσταση εναντίον του καθεστώτος Μουμπάρακ.

Σε γενικές γραμμές οι κριτικοί δεν είχαν και τα καλύτερα να πουν για την ταινία του Γιούσρι Νασάλα, τονίζοντας ότι θέτει σημαντικά ερωτήματα, αλλά γίνεται κουραστική.

Στο Φεστιβάλ προβλήθηκε και το ντοκιμαντέρ-συνέντευξη που πήρε από τον Ρομάν Πολάνσκι ο Άντριου Μπρόνσμπεργκ, όταν ο πολωνικής καταγωγής σκηνοθέτης βρισκόταν σε κατ' οίκον περιορισμό στο Γκστάαντ της Ελβετίας.

Keywords
Τυχαία Θέματα