«Εχασα τον ‘‘μύθο’’της εικόνας, κέρδισα όμως την αρμονία μέσα μου»
Είχα σταματήσει να κάνω συναυλίες – λόγω κορωνοϊού, αλλά και της εργασίας που είχα για την προετοιμασία της ταινίας (σ.σ. «The Lost Daughter»). Φυσικά μου αρέσει η σκηνή. Εχω ζήσει πάρα πολλά πράγματα από μικρή ηλικία. Στα 22 μου έπαιζα στο Θέατρο Βράχων, στον Λυκαβηττό,
Ναι, όπως την εθελοντική ομάδα «Σύμπλευση» που κάνει αξιέπαινο έργο. Πηγαίνουν σε δύσκολες περιοχές όπως σε νησιά, με φουσκωτά και τους παρέχουν πολλές υπηρεσίες – εκτός από τις ιατρικές – αφού συμμετέχουν ζωγράφοι, ψυχολόγοι κ.ά. Οταν μου είπαν ότι θέλουν να βάλουν τη μουσική μου στα πλάνα των ντοκιμαντέρ τους και αντιλήφθηκα τι ακριβώς κάνουν, είπα ότι είναι το λιγότερο που μπορώ να προσφέρω. Τους ζήτησα να συμμετάσχω σε κάποια δράση τους και πήγα μαζί τους. Στην Ηρακλειά, για παράδειγμα, εγκαινιάσαμε μια παιδική χαρά. Επίσης μια ανάλογη συνεργασία έχω και με τη «Μέριμνα».
Μεγαλώσατε με άνεση, γνωρίσατε τεράστια επιτυχία από τα πρώτα σας βήματα και διαγράφετε μια αξιοπρόσεκτη διεθνή πορεία. Τι σας έκανε να στρέψετε το βλέμμα σας εκεί; Ποια είναι τα κίνητρα που σας οδήγησαν σε αυτήν την κατεύθυνση;Πάντα είχα αυτή την ανησυχία, αλλά όταν ξεκινούσα, η δισκογραφική στην οποία ανήκα προστάτευε με έναν δικό της τρόπο την εικόνα μου. Η αλήθεια είναι πως όταν αρχίζεις μια καλλιτεχνική πορεία, μπορεί να σε διαλύσουν εύκολα. Εγώ επίσης δεν είχα ισχυρές άμυνες, αν μου πρότεινες κάτι μπορούσα ν’ ανταποκριθώ μόνο για να ζήσω την εμπειρία. Η ομάδα που συνεργαζόμουν τότε είχε αποφασίσει να δημιουργήσει ένα συγκεκριμένο προφίλ για μένα: «Θα είσαι η Monika, θα γράφεις τη μουσική σου, θα κάνεις αυτές τις συνεντεύξεις κ.λπ.». Στη συνέχεια πήγα στην Αμερική όπου τα πράγματα κύλησαν επίσης εύκολα. Μπορεί κάποιος να πει «σιγά και τι πέτυχες;». Εγώ το θεωρώ τύχη να έχω την ευκαιρία να παίξω έστω σ’ ένα μπαρ 50 ατόμων. Επέστρεψα στην Ελλάδα, έκανα οικογένεια, μεσολάβησε η πανδημία και διαπιστώνω ότι το να δίνω μια συγκεκριμένη εικόνα, ενώ ήμουν κάτι άλλο, δεν μπορούσα να το υποστηρίξω. Ηθελα να βγάλω τον αληθινό μου εαυτό.
Είχατε εγκλωβιστεί σε μια εικόνα που δεν σας αφορούσε;Βέβαια. Για παράδειγμα, υπήρχε μια γραμμή – από την εταιρεία – «η Monika δεν δίνει τηλεοπτικές συνεντεύξεις» για να δημιουργηθεί ένας μύθος. Κανένας δηλαδή να μη γνωρίζει την αληθινή Monika, παρά μόνο αυτή της μουσικής. Μεγαλώνοντας όμως διαπίστωσα ότι δεν έχω κάτι να φοβηθώ από την τηλεόραση. Δεν χρειάζεται να είμαι κάποια άλλη από αυτή που είμαι πραγματικά. Ξέρω ποια είμαι στα 39 μου χρόνια, τι έχω κάνει και τι μπορώ να πετύχω αν θέλω. Το να εκτεθώ δεν με απασχολεί, ενώ παλαιότερα δεν έπρεπε για να υπηρετήσω μια συγκεκριμένη εικόνα. Στην εποχή των social media που προσφέρουν τέτοια πρόσβαση και αμεσότητα, ποια είμαι εγώ να πουλήσω κάτι διαφορετικό; Ηταν σαν να κορόιδευα τον εαυτό μου. Είχα κουραστεί και να το συζητάω.
Η εμπειρία της διεθνούς πορείας σας έπαιξε ρόλο;Φυσικά, γιατί συνεργάστηκα με άλλους ανθρώπους και είδα πόσο απλά είναι τα πράγματα. Επειτα μεσολάβησαν και άλλες εμπειρίες όπως το ναυάγιο που είχα. Ξέρεις, εγώ μόνο μουσική ήθελα να κάνω! Δεν μπορεί να γίνεται τόσο περίπλοκο επειδή έγραψα μια μέρα ένα τραγούδι. Αρχισα να σκέφτομαι ότι δεν γίνεται αυτό που αγαπώ απόλυτα, να μου προκαλεί τόσα προβλήματα.
Ηταν ένα στοίχημα για εσάς να ενορχηστρώσετε τα επόμενα βήματά σας απαλλαγμένη απ’ όλα τα κόμπλεξ του παρελθόντος;Ναι, φυσικά. Πάντα όμως κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Εχασα τον «μύθο» της εικόνας μου, κέρδισα όμως την αρμονία μέσα μου. Συγκινούμαι όταν με σταματάει κόσμος στον δρόμο και μου μιλάει για τη μουσική μου. Αναρωτιέμαι πώς με γνωρίζουν από τη στιγμή που εμφανίζομαι τόσο λίγο. Μπορεί να εκτίθεμαι πιο εύκολα σήμερα, αλλά η μουσική παραμένει σ’ ένα πολύ υψηλό επίπεδο.
Από το Μαθηματικό του ΕΚΠΑ, σε sold out συναυλίες, πλατινένιους δίσκους και μια διεθνή πορεία υψηλών προδιαγραφών. Κατά τη διάρκεια αυτής της εντυπωσιακής διαδρομής, έχετε αντιμετωπίσει ποτέ κάποια αφόρητη κατάσταση;Στην Αμερική ξεκίνησα με τους καλύτερους οιωνούς. Επιχειρώντας ν’ αξιοποιήσω τις ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν για να κάνω δισκογραφία, διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα εξαιτίας των συμβολαίων που είχα και με δέσμευσαν στην Ελλάδα. Τότε κατάλαβα πόσο ασφυκτικοί ήταν οι όροι που είχα υπογράψει. Για να σου δώσω μια τάξη μεγέθους, ενώ είχα πλατινένιους δίσκους και έκανα sold out συναυλίες, μου απέφεραν ελάχιστα.
Χρήματα εννοείτε. Αρα δεν μπορούσατε να βιοποριστείτε.Οχι μόνο αυτό, αλλά ήταν δεσμευμένα και τα δικαιώματα των τραγουδιών μου. Ηταν εξοργιστικό να μην μπορώ να τα αφήσω στα παιδιά μου. Μέσα από τη νομική οδό και με την υποστήριξη του συζύγου μου κατάφερα να πάρω τον έλεγχο ξανά της δουλειάς μου.
Ακούγεται δύσκολο.Και άδικο! Ηταν ο λόγος που ήθελα να σταματήσω τη μουσική. Είχα απογοητευτεί. Τελικά όμως ούτε αυτές οι δυσκολίες μπόρεσαν να με κρατήσουν μακριά από την τέχνη μου.
Αναζητήσατε βοήθεια από ειδικούς σε αυτή τη σύνθετη κατάσταση;Με αυτή τη στήριξη – και των δικών μου ανθρώπων – συνέχισα και οδηγήθηκα σε κάτι πολύ σημαντικό: έζησα γρήγορα την επιτυχία, αλλά τώρα πρέπει να κατακτήσω τη μουσική με αργά και σταθερά βήματα. Και το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη και συνεχίζω!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Το διπλό «χτύπημα» της Ντόρας και ο προβληματισμός σε κυβέρνηση και Νέα Δημοκρατία
- Συνελήφθη 65χρονος γνωστός δικηγόρος που πήγε να περάσει όπλο στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης
- Άγρια δολοφονία: Του είπε να χωρίσουν και τη σκότωσε στη μέση του δρόμου – Ισόβια για πρωταθλητή σκοποβολής
- «Πλημμυρίζει» από Έλληνες η λαϊκή αγορά στη Γευγελή - Πόσο πιο φτηνά πληρώνουν
- Καλαμάτα: Αυτός είναι ο 52χρονος που σκότωσε ο Τούρκος - Πώς έγινε η άγρια δολοφονία
- Πώς ο Τσώρτσιλ υπονόμευσε την Ελλάδα
- Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου
- Εορτολόγιο: Ποιος γιορτάζει σήμερα Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου
- Conference League: Οι αντίπαλοι του Παναθηναϊκού στις επόμενες φάσεις
- ΕΚΠΑ: Ένας «γάμος» με τεράστια προίκα – Έκταση «φιλέτο» στο Μαρούσι, περνά στα χέρια του Πανεπιστημίου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Τα Νεα
- Ερντογάν και Νετανιάχου «πολιορκούν» τη Συρία
- Μίδας… Αντετοκούνμπο!
- 9+1 συμβουλές για το γιορτινό τραπέζι
- Ανατροπή με τα μπόνους του οικοδομικού κανονισμού – Όσοι έχουν βγάλει άδεια χτίζουν χωρίς πρόβλημα
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα πολιτικά παράδοξα και οι πέντε εξηγήσεις
- Τέχνη, η μεγάλη απούσα από τα ελληνικά σχολεία
- Η νέα παγίδα της Άγκυρας – Τουρκολιβυκό Νο 2 μέσω Συρίας
- «Εχασα τον ‘‘μύθο’’της εικόνας, κέρδισα όμως την αρμονία μέσα μου»
- Αιματηρό επεισόδιο στα Χανιά – Βγήκαν μαχαίρια σε συμπλοκή στο κέντρο της πόλης
- Ο Παναθηναϊκός νίκησε άνετα τη Ντινάμο Μινσκ και προκρίθηκε στα play-offs του Conference League
- Τελευταία Νέα Τα Νεα
- «Εχασα τον ‘‘μύθο’’της εικόνας, κέρδισα όμως την αρμονία μέσα μου»
- Μίδας… Αντετοκούνμπο!
- Ανατροπή με τα μπόνους του οικοδομικού κανονισμού – Όσοι έχουν βγάλει άδεια χτίζουν χωρίς πρόβλημα
- 9+1 συμβουλές για το γιορτινό τραπέζι
- Ερντογάν και Νετανιάχου «πολιορκούν» τη Συρία
- Η νέα παγίδα της Άγκυρας – Τουρκολιβυκό Νο 2 μέσω Συρίας
- Τέχνη, η μεγάλη απούσα από τα ελληνικά σχολεία
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τα πολιτικά παράδοξα και οι πέντε εξηγήσεις
- Ο Παναθηναϊκός νίκησε άνετα τη Ντινάμο Μινσκ και προκρίθηκε στα play-offs του Conference League
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Γκρίνια στον ΣΥΡΙΖΑ για την «ανακύκλωση» προσώπων - Καρότο και μαστίγιο στη Νέα Αριστερά
- Ο καιρός στην Κρήτη την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
- Ασφαλείς στις διατροφικές συμπληγάδες Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς
- Στυτική δυσλειτουργία: Πότε ξεκινούν τα προβλήματα
- Ιβάν Σβιτάιλο: Από τότε που πέθανε ο πατέρας μου δεν μπόρεσα να χορέψω ξανά
- Καβάλα: Τη ζωή του έχασε ηλικιωμένος μετά από φωτιά στο σπίτι του
- Ουκρανία: Ρωσικός πύραυλος έπληξε διώροφο σπίτι στην Κρεβί Ρι – Τουλάχιστον πέντε τραυματίες
- Τραγωδία στην Καβάλα: Ηλικιωμένος άνδρας βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του μετά από φωτιά
- Η Ελλάδα παρέδωσε αρχαία νομίσματα στην Τουρκία - «Ήταν προϊόντα παράνομης εισαγωγής»
- Οταν TikTok και Instagram αγάπησαν ξαφνικά τις «Λευκές Νύχτες» του Ντοστογιέφσκι