Destiny Beta: Εντυπώσεις και σκέψεις!

Το Destiny είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο blockbuster της φετινής χρονιάς και δικαιολογημένα συγκεντρώνει πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας. Επίσης, αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την ίδια την Bungie, η οποία καλείται να αποδείξει ότι έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στη μετά-Halo εποχή. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Bungie έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη,

δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες στην gaming community. Με την πρόσφατη beta είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία καλή γεύση για το τι μας επιφυλάσσει αυτό το ιδιόμορφο κράμα massive on-line shooter με έντονα RPG στοιχεία, το οποίο είναι εμφανές ότι θα αποτελέσει το big thing της βιομηχανίας καθ” όλη τη διάρκεια του 2014. Είναι τελικά το Destiny τόσο καλό όσο λέγεται ή μήπως τελικά η Bungie έχει χάσει την σπιρτάδα της και έχει κορέστει ύστερα από την τεράστια επιτυχία του Halo;

Follow your destiny…

Από τα πρώτα κιόλας λεπτά του παιχνιδιού, καθίσταται σαφές ότι το Destiny είναι ο μακρινός απόγονος του Halo. Η τεχνητή νοημοσύνη Ghost που είναι ο καλύτερος σύντροφος του παίκτη (και θυμίζει την Cortana), οι δυνάμεις των Fallen που μοιάζουν να έχουν κάτι από Covenant και Flood, οι πανοπλίες των Guardians που φέρουν λιγάκι από την armor του Master Chief, είναι ορισμένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού που δείχνουν ότι έχει δεχθεί την έντονη επιρροή του Halo τόσο σε επίπεδο σχεδίασης όσο και σε επίπεδο gameplay. Ωστόσο, αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι κατακριτέο από την άποψη ότι ούτε ο πρώτος sci-fi based τίτλος θα είναι, ούτε ο τελευταίος που δανείζεται στοιχεία από κάποιον άλλον τίτλο. Μετά το πέρας της εισαγωγής που μας βάζει για τα καλά στον κόσμο του Destiny, η αμέσως επόμενη κίνηση του παίκτη έχει να κάνει με την επιλογή της κλάσης του μαχητή του και με τη διαμόρφωση της εξωτερικής εμφάνισης τού. Κάθε class εξυπακούεται ότι συμπεριφέρεται διαφορετικά στον κόσμο του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, οι Hunters ειδικεύονται στις επιθέσεις από απόσταση, οι Titans είναι θα λέγαμε περισσότερο μία tanking unit, ενώ οι Warlocks εμφανίζονται ιδανικοί στις επιθέσεις και λιγότερο αποτελεσματικοί στην άμυνα. Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν ότι η Bungie έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε ότι έχει να κάνει με την ισορροπία των τριών διαθέσιμων κλάσεων, καθώς δεν αισθανθήκαμε στιγμή ότι υπήρχαν σημεία που η μία class υπερτερούσε της άλλης.

Στην αρχή του παιχνιδιού, ο gamer ταξιδεύει στη Γη, σε ένα εγκαταλελειμμένο κοσμοδρόμιο της Ρωσίας. Στα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, ο παίκτης γνωρίζεται με τον βασικό χειρισμό του παιχνιδιού και έρχεται σε επαφή με τον Guardian, ο οποίος θα αποτελέσει τον βοηθό του, σε όλη τη διάρκεια της περιπέτειας του. Μετά την πρώτη επαφή με τους Fallen, o παίκτης οδηγείται στο να εξασφαλίσει το δικό του διαστημόπλοιο, το οποίο θα τον βοηθήσει για να πετάει από πλανήτη σε πλανήτη, αλλά και να επισκέπτεται το κεντρικό σημείο – hub που συγκεντρώνονται οι Guardians και ονομάζεται Tower (βρίσκεται πάνω από την τελευταία πόλη της ανθρωπότητας). Ύστερα από την πρώτη επαφή με τον κόσμο του Tower, όπου εκεί οι gamers μπορούν να αναβαθμίσουν τον χαρακτήρα τους και να έρθουν σε επαφή με μία σειρά από mentors και merchants (θυμίζοντας τις πόλεις του Diablo, το Star Wars The Old Republic και πολλά άλλα MMO), το παιχνίδι στη συνέχεια δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να ταξιδέψει στη Γη ή και σε άλλους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, χρησιμοποιώντας το διαστημόπλοιο του.

Όταν πλέον o gamer φτάσει στην area του πλανήτη της επιλογής του, καλείται να διαλέξει εάν θα λάβει μέρος σε story-based missions (όπου οι παίκτες πρέπει να φέρουν εις πέρας συγκεκριμένα objectives) strikes και raids με τη συμμετοχή πολλών παικτών. Επιπλέον, στον χάρτη του κάθε πλανήτη είναι διαθέσιμο και ένα exploration mode, όπου ο παίκτης είναι εντελώς ελεύθερος στο να χαράξει την πορεία που επιθυμεί, με απώτερο στόχο φυσικά να κερδίσει παραπάνω experience points και παράλληλα να εμπλουτίσει το οπλοστάσιο του. Επίσης, στο Destiny υπάρχει και η επιλογή του παραδοσιακού PvP που ονομάζεται Crucible, φέρνοντας στο προσκήνιο μία competitive multiplayer arena, στην οποία μάχονται οι Guardians μέχρι τελικής πτώσεως. Τα παραπάνω εν ολίγοις μπορούν να σας δώσουν μία σαφή εικόνα για τους βασικούς άξονες του gameplay του Destiny και το πως περνούν οι πρώτες στιγμές στο παιχνίδι. Για να δούμε τώρα όμως ορισμένες επιμέρους εντυπώσεις που μας άφησε η beta του Destiny…

Shaping Destiny…

Συμμετέχοντας για πολλές ώρες στην beta του Destiny ένα στοιχείο που σίγουρα μας άρεσε αφορούσε στη μεγάλη ποικιλία του διαθέσιμου οπλοστασίου. Είτε πρόκειται για loot που συγκεντρώνεται από τους πεσόντες εχθρούς είτε αποτελεί μία αγορά του gamer μέσω του αρμόδιου merchant, το κάθε όπλο ή armor έχει σχεδιαστεί με προσοχή και λεπτομέρεια, έτσι ώστε να διαθέτει τα δικά του μοναδικά stats. Μάλιστα, ακολουθώντας μία λογική παρόμοια με το Borderlands, υπάρχουν διαβαθμίσεις στο πόσο σπάνιο ή όχι είναι το κάθε όπλο, αλλά και στις διακριτές λειτουργίες που αυτό προσφέρει. Πέραν όμως των όπλων, ένα ακόμη χαρακτηριστικό που μας άφησε θετικές εντυπώσεις αφορούσε στο πόσο ισορροπημένη ήταν η λειτουργία του character progression, κάτι που μας απέδειξε ότι το role-playing στοιχείο του παιχνιδιού έχει δουλευτεί αρκετά από τους developers της Bungie. Το πλήθος των enhancements που διαθέτει ο ήρωας είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς, ενώ σε γενικές γραμμές, αυτό που φάνηκε από την beta είναι ότι η Bungie έχει καταφέρει να υιοθετήσει μία πιο tactical φιλοσοφία, καθώς το πόσο αποτελεσματικός θα παρουσιαστεί στη μάχη ο ήρωας είναι τελικά ένας συνδυασμός παραγόντων που δεν επαφίεται αποκλειστικά στα skills και στα αντανακλαστικά του παίκτη. Η tactical προσέγγιση απεικονίζεται και στον εξαιρετικό τρόπο, με τον οποίο αντιδράει η A.I. του παιχνιδιού, καθώς οι εχθροί παρατηρήσαμε ότι γνωρίζουν πως να κάνουν flanking, το πότε να επιτίθενται κατά κύματα ή το πότε να αμύνονται μαζικά. Είναι εμφανές ότι ένα κομμάτι της εξαιρετικής A.I. των τελευταίων Halo κατάφερε να βρει το δρόμο του και στο Destiny.

Όσον αφορά, το on-line κομμάτι, το οποίο προωθεί την ιδέα του co-op play, εδώ ίσως θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση από την Bungie, καθώς το παιχνίδι δεν παρέχει την απαιτούμενη ευκολία στον παίκτη για να δημιουργήσει τη δική του ομάδα. Το on-line κομμάτι του παιχνιδιού ως concept λειτουργεί καλά, όμως το γεγονός ότι o gamer θα πρέπει να βρει συμπαίκτες κάνοντας invite μέσω του PSN ή του Xbox Live, αυτό σίγουρα αποτελεί ένα μειονέκτημα. Επίσης, δεν ξέρουμε εάν ήταν πρόβλημα της beta, όμως η αίσθηση που σου άφηνε το Destiny σε ορισμένες περιοχές ήταν ότι αρκετές από αυτές ήταν… «άδειες». Σπάνια είδαμε περιοχές που να βρίθουν από παίκτες και αυτό σίγουρα δεν συνάδει τόσο με την έννοια του «massive» on-line game. Επιπλέον, η έλλειψη του social στοιχείου αποτυπώνεται και στο Tower, όπου δεν βρήκαμε να υπάρχει κάπου το στοιχείο της επικοινωνίας ανάμεσα στους παίκτες, δημιουργώντας έτσι έναν μάλλον παγωμένο κόσμο που δεν προωθεί την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους παίκτες. Παράλληλα, το cursor-based interface δεν είναι και το πιο φιλικό που βοηθάει, καθώς δεν βοηθάει τόσο στη γρήγορη εναλλαγή των menus και στις λοιπές επιλογές που πραγματοποιεί ο gamer και σχετίζονται με την παραμετροποίηση του χαρακτήρα του. Τα παραπάνω, είναι κομμάτια του παιχνιδιού που κάπως μας ξένισαν, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι κατέστρεφαν εντελώς την εμπειρία παιχνιδιού που προσέφερε το Destiny.

Destiny awaits…

Λίγο πριν ολοκληρώσουμε τη πρώτη μας επαφή με τον κόσμο του Destiny, δεν θα μπορούσαμε να μην εκθειάσουμε την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στον οπτικοακουστικό τομέα. Εξαιρετικό level design, καταπληκτικά lightning effects, μουσική που συντροφεύει άψογα τη δράση, crystal clear voice-overs και μοναδική ατμόσφαιρα συνθέτουν την τεχνική εικόνα του Destiny. Το ερώτημα βέβαια που μένει ακόμα να απαντηθεί είναι πόσο μεγάλος είναι ο κόσμος του Destiny, καθώς υπάρχει μία διάχυτη αίσθηση στους gamers, που ασχολήθηκαν με την beta, ότι το παιχνίδι στην τελική μορφή του τελικά μπορεί να μην είναι και τόσο μεγάλο. Η Bungie από τη μεριά της παραδέχεται ότι το Destiny θα είναι ο πιο μεγάλος τίτλος που έχει δημιουργήσει και εγγυάται ότι το περιεχόμενο του θα καλύψει πλήρως ακόμη και τους πιο απαιτητικούς.

Το σημαντικότερο όλων είναι ότι η beta του Destiny, ήταν σχεδόν 100% λειτουργική, κάνοντας τον τίτλο της Bungie να μοιάζει σα να ήταν έτοιμος από καιρό. Δεν παρουσιάστηκαν κολλήματα ή συχνά disconnections, ακόμη και όταν το σύστημα βρέθηκε υπό συνθήκες πλήρους πίεσης, λόγω του stress test της open beta, όπου ο αριθμός των συνδεδεμένων παικτών αυξήθηκε κατά χιλιάδες. Σε γενικές γραμμές, μέσω της beta μπορέσαμε να διαπιστώσουμε ότι το ιδιόμορφο αυτό κράμα on-line shooter με RPG στοιχεία είναι ένα game που δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο της «υπερπαραγωγής». Αν και είναι σίγουρα δύσκολο σε αυτή τη φάση να πούμε ότι το Destiny θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από το franchise του Halo (το οποίο είναι ένα ιστορικό ορόσημο για την Bungie), ωστόσο αυτό που καταλάβαμε από την beta ήταν ότι το Destiny δεν αποκλείεται να αποτελέσει ένα από τα πιο πλούσια games όλων των εποχών. To Destiny αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του στις 9 Σεπτεμβρίου σε Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3 και PlayStation 4 και η Bungie έχει ακόμη λίγο χρόνο στη διάθεση της για λιγάκι παραπάνω tweaking και balancing. Από ότι φαίνεται σε λίγες εβδομάδες από σήμερα, μάλλον οι περισσότεροι gamers δεν θα καταφέρουν να αποφύγουν το «πεπρωμένο» τους…

The post Destiny Beta: Εντυπώσεις και σκέψεις! appeared first on gameslife.

Keywords
old republic, xbox live, xbox one, xbox 360, playstation 4, bungie, πήχη, community, rpg, big, halo, ghost, fallen, armor, master, επιρροή, class, guardian, hub, diablo, star, republic, mmo, συμμετοχή, pvp, arena, tactical, play, psn, xbox, live, game, σημαίνει, design, δραση, crystal, test, franchise, games, εμφάνιση, playstation, κινηση στους δρομους, Καλή Χρονιά, πλανητες, playstation 4, δουλεια, μουσικη, οροσημο, games, game, ghost, guardian, psn, pvp, rpg, star, test, xbox 360, xbox live, αγορα, αμυνα, αξονες, ατμοσφαιρα, εβδομαδες, γεγονος, γευση, γινει, δυνατοτητα, δικη, δοθει, ευκαιρια, υπαρχει, ελλειψη, εννοια, εμφάνιση, επιρροή, εποχη, επρεπε, επιτυχια, ερχεται, εχθροι, ιδεα, ιδια, υπηρχαν, θυμιζει, εικονα, ισορροπια, ιστορικο, κυματα, κινηση, λειτουργια, μορφη, νοημοσυνη, ομαδα, σιγουρα, σιγουρο, συγκεκριμενα, συνεχεια, σειρα, συμμετοχή, τιτλος, φυσικα, φοντα, ωρες, arena, armor, bungie, big, class, community, crystal, design, diablo, εμφαση, republic, fallen, franchise, halo, ηρωας, hub, κομματι, μοιαζει, master, old republic, παιχνιδι, πήχη, play, σημαίνει, tactical, voice
Τυχαία Θέματα