Fallout 4
Ένα από τα παιχνίδια που δίχασε τους gamers, το Fallout 4 μπορεί να μην είναι ένα 100% γνήσιο RPG, αλλά δεν παύει να αποτελεί ένα πολύ διασκεδαστικό sandbox game.
H Bethesda ξέρει να φτιάχνει έναν κόσμο παιχνιδιού κι αυτό γίνεται αμέσως εμφανές: ο χάρτης είναι τεράστιος, πυκνός και γεμάτος λεπτομέρειες, με σπίτια που μπορείς να μπεις και να ψάξεις, σούπερ μάρκετ, βιβλιοθήκες, τα πάντα. Φυσικά οι αποστάσεις είναι “συμπιεσμένες”
Η παιδική χαρά μας βολεύει και σαν παράδειγμα για τη δομή του quest design: όπως και σε μια παιδική χαρά που έχει κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες και κανείς δεν σου λέει τι πρέπει να κάνεις και πόσο, έτσι και στο Fallout 4 δεν σε παίρνει κανείς από το χέρι, δεν σε στρέφουν προς μια κατεύθυνση. Υπάρχει το βασικό σενάριο, αλλά δεν μπορείς να μην εξερευνήσεις ένα τόσο ανοιχτό παιχνίδι. Το αποτέλεσμα είναι ένας κίνδυνος… απροσανατολισμού, καθώς οι αντιπερισπασμοί είναι πολλοί: να κάνεις αποστολές, να κυνηγήσεις Legendary τέρατα, να μαζέψεις πρώτες ύλες, να ασχοληθείς με το crafting, να φτιάξεις αποικίες, να κάνεις τα radiant quests; Ειδικά με τα radiant quests, μέχρι να καταλάβει ο ανυποψίαστος παίκτης ότι είναι αιώνια επαναλαμβανόμενες αποστολές και ότι δεν είναι υποχρεωμένος να τις κάνει (το αντίθετο μάλιστα), είναι εύκολο να παρεξηγήσει κανείς το Fallout 4, το οποίο δεν είναι παρά ένα θεματικό πάρκο αλά Skyrim.
Το Fallout 4 σκόνταψε δυστυχώς σε μερικά πολύ σημαντικά στοιχεία του σχεδιασμού, στις δομές των αποστολών, στους διαλόγους αλλά και στον τρόπο αλληλεπίδρασης αυτών των δύο. Μπορεί να έγινε μια κάποια προσπάθεια να ενσωματωθούν οι πολιτικές τεσσάρων αντικρουώμενων στρατοπέδων (οι καλούληδες Minutemen, τα τεχνοφασιστάκια Brotherhood of Steel, οι ψυχροί σαϊντελόγοι Institute και οι αναρχοκομμουνιστές Railway) στο βασικό σενάριο που θέλει τον παγωμένο πρωταγωνιστή να βγαίνει στις ερημιές 200 χρόνια μετά από τις βόμβες για να βρει τον γιό του, αλλά το storytelling είναι πολύ, πολύ αδύναμο. Όταν έχεις να κοντραριστείς κι ένα πρόσφατο Witcher 3, δεν υπάρχει καν θέμα ανταγωνισμού και ως αφηγηματικό RPG, το Fallout 4 φαντάζει αφελές.
Υπάρχουν βέβαια μερικές καλογραμμένες αποστολές, κάποιες χαριτωμένες μάλιστα, αλλά δεν είναι αρκετές για να διορθώσουν την κατάσταση.Το θέμα των διαλόγων, δυστυχώς δεν «σώζεται», όσο καλή πρόθεση και να έχεις. Δεν είναι μόνο ότι πάντα υπάρχουν τέσσερις απλές επιλογές για να συμμορφώνεται το σύστημα με τα τέσσερα βασικά πλήκτρα επιλογής της κονσόλας, αλλά μιλάμε για πολύ μέτριο κείμενο, ελάχιστες επιλογές που να συμβαδίζουν με τα γνωρίσματα του ήρωα (όπως είχε ενσωματώσει αριστουργηματικά το New Vegas) και τραγικά μονοκόμματη εξέλιξη.
Αν όμως αποφύγουμε να δούμε το Fallout 4 υπό το πρίσμα του καθαρόαιμου RPG, θα δούμε πολλά όμορφα πράγματα. Υπάρχουν συμπαθητικοί μηχανισμοί όπως το crafting (όπλων, αντικειμένων, εργαλείων, πανοπλιών) με ένα εξαιρετικό σύστημα πρώτων υλών, υπάρχει ένα υπόβαθρο για όποιον θέλει να παίξει Fallout-Craft και να φτιάξει σπίτια, φράχτες, φάρμες, ενώ καθώς περνούν οι ώρες παρουσιάζονται μπόλικοι εχθροί, χορταστική μάχη και εθιστική ανάπτυξη χαρακτήρα. Υπάρχουν αρκετοί companions, ένα απλοποιημένο perk-system ανάπτυξης (αντί για πόντους και skills) που όμως συμπεριφέρεται συμπαθητικά, ενώ αγκάθια όπως το μοντέλο φθοράς στα όπλα και η συνεχόμενη ανάγκη για repair έχει απομακρυνθεί.
Τα γραφικά του Fallout 4 είναι κυρίως απλά λειτουργικά: στις καλές της στιγμές, η αρχαία μηχανή (που κάποτε πρέπει να αποσυρθεί κι αυτή), καταφέρνει και σχεδιάζει αρκετά ατμοσφαιρικά τοπία, δρόμους και καταστήματα με λεπτομέρειες και χρώμα… αλλά στις κακές στιγμές, το Fallout 4 μοιάζει με τίτλο πενταετίας (επιεικώς), με κάποια δείγματα κακού lip-synch, περιοχές άδειες και άχρωμες και μέτρια εφέ. Οι καλές στιγμές εξισσοροπούν τις κακές, αλλά η Cryo απλά δεν μπορεί να σηκώσει και το επόμενο Fallout στις πλάτες της. Φτάνει.
Περισσότερο ένα…spin-off στη σειρά, παρά «σοβαρό» RPG, το Fallout 4 είναι διασκεδαστικό, πλήρες, χορταστικό και εθιστικό: έκανε κάποια τολμηρά βήματα στον τομέα του crafting και των αποικιών που αξίζει συγχαρητήρια… αλλά ελπίζουμε τα αναμενόμενα DLC να μπορέσουν να προσδώσουν λίγο ακόμα βάθος και επιλογές.
The post Fallout 4 appeared first on gameslife.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Bug στο Linux- απειλή για χρήστες Android
- Νέα εκπαιδευτικά σεμινάρια από τη Samsung στο INNOVATHENS
- ΝΧ: Φήμες για υβριδική κονσόλα με 900p και σύστημα achievement
- Μήνυση κατά της Samsung για τις τακτικές ενημερώσεων στο Android (UPDATE)
- Εκκίνηση Assetto Corsa στις κονσόλες
- Η D-Link καθιστά ευκολότερη την ταυτόχρονη σύνδεση περισσότερων POE συσκευών, σε ένα switch
- Google: Θα κάνει τον Chrome πολύ πιο γρήγορο με τον αλγόριθμο Brotli
- Το Prison Architect στις κονσόλες
- Περισσότερο ξύλο από ποτέ με Mortal Kombat XL
- Προσφορές PS Store: Ιανουάριος 2016
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις gameslife
- Τελευταία Νέα gameslife
- Fallout 4
- To Metal Gear Online σκάει μύτη στα PC!
- Νέα κυρτή οθόνη από την AOC, πιο καθηλωτική από ποτέ!
- Έπαθλα 4 εκ. το 2016 για το Heroes of the Storm
- Ειδική εκπαιδευτική έκδοση του Minecraft
- Νέο Xbox One «Tom Clancy’s: The Division» bundle!
- O Boris Johnson θα κάνει το Λονδίνο την «πρωτεύουσα» του gaming!
- Το MMORPG Blade and Soul κυκλοφορεί (επιτέλους) και στη Δύση!
- Διαγωνισμός στο Far Cry Primal στέλνει το νικητή να ζήσει σε… σπηλιά!
- Τέλος τα γυρίσματα της ταινίας Assassin’s Creed
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Oddworld: New 'n' Tasty στο PS Vita
- Bug στο Linux- απειλή για χρήστες Android
- Μήνυση κατά της Samsung για τις τακτικές ενημερώσεων στο Android (UPDATE)
- ΝΧ: Φήμες για υβριδική κονσόλα με 900p και σύστημα achievement
- Η ΙΒΜ ηγέτιδα του Hybrid Cloud
- Περισσότερο ξύλο από ποτέ με Mortal Kombat XL
- Το Prison Architect στις κονσόλες
- Προσφορές PS Store: Ιανουάριος 2016
- Google: Θα κάνει τον Chrome πολύ πιο γρήγορο με τον αλγόριθμο Brotli
- Iron Maiden-Legacy of the Beast: RPG για iOS και Android