Child of Light Review

Ίσως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς!

Εισαγωγή

Παίζοντας Child of Light, μου πήρε λίγη ώρα να συνηδειτοποιήσω πως η Ubisoft Montreal κατάφερε να δημιούργησει κάτι εκπληκτικό. Στηριζόμενο στην Ubiart Framework engine, την μηχανή γραφικών που χρησιμοποιήθηκε στα πρόσφατα παιχνίδια Rayman, το Child

of Light καταφέρνει να συνδυάσει επιτυχημένα τα στοιχεία ενός μοντέρνου παιχνιδιού με παλαιάς σχολής αισθητική. Το Child of Light αποτελεί επίσης έναν πρωτότυπο συνδυασμό platformer και turn based RPG παιχνιδιού, εμπνευσμένο από ιστορίες με νεράιδες καταφέρνοντας να δημιουργήσει συνολικά μία μοναδική εμπειρία τραβώντας οποιονδήποτε ασχοληθεί μαζί του στον κόσμο του.

Ιστορία

Η ιστορία επικεντρώνεται στην Aurora, ένα κορίτσι που αρρωσταίνει βαριά και βρίσκει τον εαυτό της να έχει εισχωρήσει στο φανταστικό κόσμο του βασιλείου της Lemuria. Προκειμένου να επιστρέψει στο πραγματικό της περιβάλλον όμως, πρέπει να εμπλακεί σε μία πρωτόγνωρη περιπέτεια αναζήτησης του ήλιου, του φεγγαριού και των αστεριών που κλάπηκαν από την μυστηριώδη Σκοτεινή Βασίλισσα. Επιφανειακά, όπως παρατηρείτε, η ιστορία είναι αρκετά απλή αλλά πιστέψτε με έχει ένα βαθύτερο νόημα ενώ σε ορισμένα σημεία πρόκειται να σας εκπλήξει. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της Aurora σε άγνωστα μέρη θα συνταχθούν μαζί της και άλλοι ξεχωριστοί χαρακτήρες. Τόσο τα μέρη που θα επισκεφθείτε όσο και οι χαρακτήρες που θα συναντήσετε πρόκειται να σας αφήσουν τις καλύτερες των εντυπώσεων.

Gameplay

Το Child of Light στο πυρήνα του είναι ένα plaftormer παιχνίδι, με puzzles, συλλεκτικά αντικείμενα και εχθρούς σε ένα κόσμο δύο διαστάσεων. Όταν μια μάχη λαμβάνει τόπο όμως, το περιβάλλον μετραπέται σε ένα tun-based RPG χρησιμοποιώντας active time battle σύστημα που πολλοί παίκτες θα βρουν οικείο λόγω Final Fantasy. H μάχη είναι εθιστική και απαιτεί ιδαίτερη προσήλωση ώστε να είμαστε on time στις χρονικές αποκρίσεις μας. Τα RPG στοιχεία στο Child of Light είναι κατά τη γνώμη μου όσο εξεζητημένα πρέπει να είναι. Οι επιλογές περιορίζονται μεταξύ skill trees, levelling stats και εξοπλισμού μετά από δημιουργία των oculi. Τα οποία oculi αποτελούν πέτρες με ξεχωριστές ιδιότητες που μπορείτε να δώσετε στους χαρακτήρες σας , πέτρες που είτε συλλέγετε είτε δημιουργείτε έπειτα από συνδυασμό άλλων πετρωμάτων.

Επίλογος

Εκεί που μπορεί να πει κανείς ότι χωλαίνει το Child of Light είναι στην έλλειψη ποικιλίας εχθρών που συναντάμε στο διάβα μας. Πολλοί από δαύτους δείχνουν επαναλαμβανόμενοι χαλώντας έστω και ελάχιστα τη συνολικά εξαιρετική εμπειρία που προσφέρει το παιχνίδι. Το Child of Light κυκλοφορεί σε όλες σχεδόν τις κονσόλες ενώ στο PS4 που ασοχλήθηκα μαζί του για τις ανάγκες του review, οφείλω να ομολογήσω πως το remote play με το PS Vita λειτούγρησε εξαιρετικά και η μεταφορά του κόσμου της Lemuria στις παλάμες του χεριού μου ήταν μαγευτικό.

Θετικά

- Μοναδικός συνδυασμός Plaformer και RPG
- Το παιχνίδι οπτικά και ακουστικά είναι χάρμα

Αρνητικά

- Μικρή ποικιλία αντιπάλων

Ταυτότητα Παιχνιδιού

Βαθμολογία: 9 / 10
Πλατφόρμα που χρησιμοποιηθήκε για Review: PS4
Είδος: Action
Κυκλοφορεί για: Xbox 360, PS3, PC, PS4, Xbox One, WiiU
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 30/04/2014
Εκδότρια εταιρία: Ubisoft
Εταιρία ανάπτυξης: Ubisoft Montreal
Διάθεση για την Ελλάδα: CD Media
Επίσημη ιστοσελίδα: http://childoflight.ubi.com/

Keywords
Τυχαία Θέματα