Killzone Shadow Fall Intercept DLC Review

Nέα ζωή στον πλανήτη Vekta και το Killzone Shadow Fall, με ένα από τα καλύτερα πρόσφατα DLC.

Το Killzone Shadow Fall είναι διαθέσιμο από την πρώτη μέρα για κατόχους PlayStation 4. Είναι ένα αρκετά καλό first-person shooter, και δραστικά διαφορετικό από τους προγενέστερους τίτλους. Όμως, η ενεργή βάση του έπεφτε μήνα με τον μήνα. Οι δωρεάν

χάρτες δεν ήταν αρκετοί για να κρατήσουν τα ίδια υψηλά επίπεδα παιχτών που υπήρχαν στις αρχές και η Guerrilla αποκάλυψε το μυστικό της όπλο: το Intercept.

Ένα ολοκαίνουριο multiplayer mode, το Intercept είναι κάτι που περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στη σειρά Killzone — ναι, υπήρχε co-op στις εκστρατείες, αλλά ποτέ με αυτόν τον τρόπο, καθώς το Intercept είναι ένα σχεδόν κλασσικό “horde mode”. Τι σημαίνει αυτό;

Καταρχάς, το Intercept “δένει” με την ιστορία κάπως, καθώς οι παίχτες σας είναι πράκτορες της ISA που κλέβουν δεδομένα από τους Helghast — “Intercept“, με λίγα λόγια. Έτσι, θα δείτε ακόμα και την ελίτ των Helghast να σας επιτίθεται, καθώς η ποικιλία εχθρών περιλαμβάνει απλούς στρατιώτες εώς τους Black Hand Insurgents που χρησιμοποιούν stealth και υψηλόβαθμους, επικίνδυνους εχθρούς.

Διαλέγοντας μία από τις τέσσερεις ειδικές κλάσεις (Assault, Marksman, Medic, Tactician), εσύ με άλλους τρείς φίλους (ή ξένους, καθώς διαθέτει matchmaking) πρέπει να προστατεύσεις τη βάση σου από τους εισβολείς, που έρχονται ανά ορδές — εξού και το όνομα. Η διαφορά που προσθέτει η Guerrilla Games για να το κάνει ξεχωριστό, όμως, είναι ότι υπάρχουν τρία Command Posts απλωμένα στον χάρτη, τα οποία πρέπει να έχετε στην κατοχή σας. Έτσι, μαζεύετε πόντους ομαδικά τους οποίους πρέπει να καταθέσετε στην Points Bank, και όταν φτάσετε τον στόχο, έχετε κερδίσει τον γύρο. Αυτό διαφέρει δραστικά από άλλα horde παιχνίδια, στα οποία ο στόχος είναι απλά να επιβιώσετε για Χ γύρους. Εδώ, κάθε θάνατος κοστίζει — κυριολεκτικά, γιατί για να αναστηθείτε πρέπει να ξοδέψετε μερικούς από τους πόντους σας. Είναι μια μίξη Conquest και Horde, το οποίο το κάνει αρκετά διασκεδαστικό και απειλητικό, καθώς αν δοκιμάσετε να καταλάβετε ένα από τα τρία Posts μόνοι σας, η πιθανότητες είναι ότι θα γνωριστείτε με το πάτωμα γρήγορα. Η ομαδικότητα είναι κλειδί. Το να χρησιμοποιείς τον Assault για κοντινές μάχες και τον Marksman για μακριά είναι δεδομένο, ενώ ο Medic είναι ο μοναδικός που ανασταίνει την ομάδα χωρίς να χαθούν πόντοι, και ο Tactician είναι κάτι σαν “playmaker“.

Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά πράγματα που κάνουν τη ζωή ευκολότερη. Αν η ομάδα τα πηγαίνει καλά, έχετε πρόσβαση σε διάφορα power ups μέσω μιας άλλης μορφής “χρημάτων” που αποκομίζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο. Power ups τα οποία ποικίλουν από άμεση κατάληψη των τριών posts, ανανέωση των πυρομαχικών κ.ά. Εδώ, πάλι “μπαίνει” η λέξη κλειδί: ομαδικότητα. Αν δεν υπάρχει συνεννόηση, μπορεί κάποιος — καλή ή κακή θέληση, δεν έχει σημασία — να χαλάσει τους πολύτιμους πόντους σας για κάποιο power up το οποίο, εν τέλει, δεν χρειαζόταν, και να χαραμιστεί αρκετός χρόνος και κόπος. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να δώσει την ευκαιρία στους Helghast να μετατρέψουν μια απλή επίθεση σε σφαγή. Το αρχικό rotation των χαρτών είναι στους 4, με την υπόσχεση ότι περισσότεροι θα προστεθούν σε βάθος χρόνου, ως μέρος του Season Pass αλλά και ξεχωριστά.

Κάθε κλάση είναι εντελώς διαφορετική από την άλλη, από τα όπλα ως τις δυνάμεις. Όπλα ξεκλειδώνονται όσο πραγματοποιείτε πρόοδο με την επιλεγμένη κλάση, ενώ οι δυνάμεις είναι εκεί εξ αρχής. Το καλό είναι κάθε ένας έχει ένα ξεχωριστό στυλ παιχνιδιού, το οποίο βοηθάει αλλιώς την ομάδα, ή μπορεί και να την “χαλάσει” αν δεν υπάρχει σωστός χειρισμός. Επίσης, το Intercept έρχεται σε 3 “εκδόσεις”: το Quick παιχνίδι, με στόχο τους 1500 πόντους (περίπου 10 λεπτά με ικανή ομάδα, όπως θα δείτε στο βίντεο που τράβηξα επάνω), το Normal (στους 3000 πόντους) και το Long (στους 10.000 πόντους). Αυτό βοηθάει αρκετά την βάση παιχτών, καθώς αρκετές φορές στο Gears of War 3 θυμάμαι παίχτες να φεύγουν μετά τα 10-20 κύματα γιατί δεν ήθελαν να παίξουν παραπάνω, και μας “κρέμαγαν”. Τώρα, υπάρχει η επιλογή να μπουν κατευθείαν σε ένα μικρού μήκους παιχνίδι.

Τα μοναδικά πράγματα που δεν μου άρεσαν είναι η προσφορά των power ups, το οποίο αλλάζει εύκολα, και το ότι μερικές φορές οι εχθροί είναι παθητικοί αντί για επιθετικοί. Βλέποντας πως είμαστε κοντά στο να κερδίσουμε τον στόχο, αντί να έρθουν μαζικά κατά πάνω μας και να μας αποτελειώσουν, απλώς προσπαθούσαν μάταια να καταλάβουν τα Posts. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο θα παραμείνει σε υγιή επίπεδα η βάση παιχτών, καθώς πολλά first-person shooters είναι στον ορίζοντα. Από την άλλη, το timing είναι καλό, καθώς προλαβαίνει να “χτίσει” κόσμο ως τότε. Ο χρόνος μόνο θα δείξει.

Και ανακεφαλαιώνουμε: ένα τεράστιο DLC πακέτο, το Killzone Shadow Fall Intercept είναι μέρος του Season Pass, το οποίο κοστίζει 20€ και δίνει αρκετά άλλα πράγματα μαζί (όπως μια ολοκαίνουρια κλάση πριν μερικούς μήνες). Έτσι, για κατόχους του Pass, είναι δωρεάν για κατέβασμα, και για τους υπόλοιπους στα 10€. Το πακέτο θα κυκλοφορήσει μόνο του στα μέσα Αυγούστου, που σημαίνει ότι θα μπορείτε να το παίξετε ακόμα κι αν δεν έχετε το παιχνίδι. Για εμένα, και σαν κάτοχος του Season Pass, έχετε μεγαλύτερο κέρδος αν αγοράσετε αυτό αντί για μόνο του το Intercept, αλλά αν επιμένετε, τα 10€ σας δεν θα πάνε χαμένα. Οι αριθμοί παιχτών έχουν αυξηθεί με την παρουσία του — όχι πως υπήρχε πρόβλημα να μην βρείτε match, αλλά ήταν θέμα μηνών να γίνει κι αυτό — και το ποιοτικό matchmaking και η προσφορά των τριών εκδόσεων σε συνεργασία με μια πολύ “δεμένη” και πρόθυμη να βοηθήσει κοινότητα, το Intercept είναι κάτι που θα κερδίσει τον χρόνο σας άξια.

Θετικά

+ Αρκετά διαφορετική εκδοχή του Horde
+ Η ομαδικότητα είναι κλειδί
+ Τα τρία μεγέθη match είναι τεράστιο συν

Αρνητικά

- Οι εχθροί μερικές φορές δεν δρουν λογικά
- Τα power ups μερικές φορές απογοητεύουν

Ταυτότητα παιχνιδιού

Πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για review :PS4
Είδος : First Person Shooter
Ημερομηνία κυκλοφορίας DLC: 24/06/2014
Κυκλοφορεί για : PS4
Εκδότρια Εταιρεία : SCE
Εταιρεία Ανάπτυξης : Guerilla Games
Επίσημη Ιστοσελίδα : http://www.killzone.com/en_GB/

Keywords
Τυχαία Θέματα