O Shawn Layden θεωρεί το τωρινό ΑΑΑ μοντέλο μη βιώσιμο.

Ο Shawn Layden, πρώην στέλεχος του PlayStation, ζητά αλλαγή στην ανάπτυξη και πιο ακριβών παιχνιδιών και περιγράφει τη βασική διαδικασία AAA ως μη βιώσιμη. Ο Layden μίλησε χθες με το Gamebeat ως μέρος του Gamelab Live όπου συζήτησαν τον κύκλο ανάπτυξης καθώς και το The Last of Us Part 2 που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Ο Shawn Layden περιέγραψε το παιχνίδι ως «το απόλυτο παράδειγμα» ενός παιχνιδιού που βασίζεται στην ιστορία κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του PS4 και επίσης στη […]

Keywords
Τυχαία Θέματα