Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Κώστας Γαβράς και Στίβεν Σόντερμπεργκ επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη
Αυτή την εβδομάδα, ο Κώστας Γαβράς πέντε χρόνια μετά από τους «Ενήλικες στην Αίθουσα» επιστρέφει με ένα κινηματογραφικό δοκίμιο πάνω στον θάνατο, ο βραβευμένος με Όσκαρ Στίβεν Σόντερμπεργκ φτιάχνει μια ταινία τρόμου από την πλευρά του φαντάσματος, ο Οζ Πέρκινς μεταφέρει ακόμα ιστορία του Στίβεν Κινγκ στη μεγάλη οθόνη, ο Ασίφ Καπάντια
Τελευταία Πνοή (Le Dernier Souffle /Last Breath)
Σκηνοθεσία: Κώστας Γαβράς
Παίζουν: Ντενί Πονταλιντέ, Καντ Μεράντ, Σαρλότ Ράμπλινγκ
Περίληψη: Ένας διάσημος συγγραφέας γοητεύεται απότην περίπτωση ενός γιατρού, που αναλαμβάνει ασθενείς σε τερματικό στάδιο, καιμαζί ξεκινούν μια φιλοσοφική συζήτηση.
Ο Κώστας Γαβράςεπιστρέφει με μια συγκινητική ταινία, που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στοΔιεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαν Σεμπαστιάν.
Σε ένα είδος φιλοσοφικού κινηματογραφικού δοκιμίου, ο γιατρός Ογκουστίν Μασέ και ο διάσημος συγγραφέας Φαμπρίς Τουσέν συζητούν για τη ζωή και τον θάνατο, επισκεπτόμενοι ασθενείς που βρίσκονται κοντά στο τέλος. Μέσα από μια σειρά διαφορετικών συναντήσεων- από μια θλιμμένη γυναίκα μέχρι μια τσιγγάνα που θέλει να την αποχαιρετήσουν με ένα παραδοσιακό γλέντι- ο υποχόνδριος συγγραφέας αντιμετωπίζει τους δικούς του φόβους και ανησυχίες.
Στα 91 του χρόνια ο Κώστας Γαβράς, όπως νωρίτερα και ο Πέδρο Αλμοδόβαρ, αναρωτιέται για το πώς θα τελειώσουν όλα και αν θα μπορέσει να φύγει με αξιοπρέπεια. Εμπνευσμένος λοιπόν από το ομώνυμο βιβλίο του ακτιβιστή φιλοσόφου Ρεζίς Ντεμπρέ και του γιατρού Κλοντ Γκραντζ, στο οποίο παρουσιάζονται οι μεταξύ τους συζητήσεις, αλλά και οι ιστορίες ανθρώπων που είχαν βρεθεί σε μονάδες ανακουφιστικής φροντίδας, στήνει μια σειρά από γλυκόπικρες βινιέτες, για να μοιραστεί τις ανησυχίες του με το κοινό. Σίγουρα, ο Γαβράς, ακριβώς όπως κι ο Αλμοδόβαρ, με συγκινητικό τρόπο και αφηγητική δεινότητα, μέσα από διαφορετικούς ανθρώπους που ο καθένας αντιμετωπίζει με τον δικό του τρόπο το αναπόφευκτο, θέτει το ζήτημα της προσωπικής επιλογής, αντιμετωπίζοντας ένα θέμα ταμπού για την κοινωνία, όπου επιμένει να στέκεται απέναντι στο γεγονός του θανάτου μοιρολατρικά.
Αν και δεν είναι όλες οι ιστορίες εξίσου δυνατές, και κάποιες από αυτές κλείνουν προς τη διδαχή, ο Γαβράς στην πιο υπαρξιακή του ταινία, κάνει μια προσωπική εξομολόγηση εν είδη παρηγοριάς, όπως παρηγορητικά λειτουργεί και η περιπλάνηση του Τουσεν δίπλα στον γιατρό Μασέ, υπογράφοντας μια ταινία, όπου η προσωπική αγωνία γίνεται τρόπος επικοινωνίας.
Presence
Σκηνοθεσία: Στίβεν Σόντερμπεργκ
Παίζουν: Λούσι Λιου, Κρις Σάλιβαν, Κάλινα Λιάνγκ, Έντι Μαδέι, Γουέστ Μαλχόλαντ, Τζούλια Φοξ
Περίληψη: Όταν μια οικογένεια μετακομίζει σε έναφαινομενικά ήσυχο προάστιο, σκοτεινά μυστικά αρχίζουν να αναδύονται και τοπνεύμα που κατοικεί στο σπίτι παρακολουθεί τα δράματά τους, συμμετέχοντας στη ζωή τους.
Ένα ασυνήθιστοσυναισθηματικό θρίλερ από τον σπουδαίο χολιγουντιανό σεναριογράφο Ντέιβιντ Κεπκαι τον βραβευμένο με Όσκαρ Στίβεν Σόντερμπεργκ.
Μια οικογένεια μετακομίζει σ’ ένα ήσυχο προάστιο. Όμως το σπίτι τους κατοικείται από ένα φάντασμα, που γίνεται μάρτυρας των πιο προσωπικών άβολων στιγμών, περιφέρεται στο με υπερφυσική ταχύτητα και δίνει ασυνήθιστη προσοχή στην έφηβη Κλόι, η οποία προσπαθεί να ξεπεράσειτον θάνατο μιας αγαπημένης της φίλης. Η νεαρή είναι η μόνη που αντιλαμβάνεται την παρουσία, θεωρώντας πως είναι το πνεύμα της φίλης της, κι ενώ και η μητέρα και ο αδελφός της ο Τάιλερ δεν την πιστεύουν, ο πατέρας της καλεί ένα μέντιουμ για να τους βοηθήσει. Όταν ένας φίλος του Τάιλερ εμφανίζεται στο σπίτι και ολοένα αναζητάει μια ευκαιρία να μείνει μόνος με την Κλόι, η παρουσία, που μέχρι τέλους δεν αποκαλύπτει την ταυτότητά της, παρακολουθεί από κόντά και περιμένει την ώρα να αναλάβει δράση.
Ο ΣτίβενΣόντερμπεργκ με μια steadycam περιπλανιέται στο σπίτι της οικογένειας,ακολουθώντας την οπτική του φαντάσματος, που εποπτεύει την καθημερινότητα καιπροστατεύει την ευάλωτη Κλόι, υπογράφοντας έτσι ένα ανορθόδοξο horror,χωρίς jumpscares και κλισέ, άκρωςσυναισθηματικό, όπου η μεταφυσική παρουσία δεν είναι απειλητική, αντίθετα ηίδια οικογένεια και οι δεσμοί μεταξύ των μελών της μοιάζουν πολύ πιοεπικίνδυνοι.
Το φάντασμα τυλίγει τρυφερά την Κλόι, σε στιγμές μάλιστα αλληλεπιδρά και με τον χώρο, με την κάμερα του Σόντεμπεργκ να ακολουθεί με σωστούς ρυθμούς τη χρονικότητα της αφήγησης, δημιουργώντας αγωνία. Αν και σε σημεία επαναλαμβάνει τις καλές του ιδέες και η ένταση δεν κορυφώνεται σχεδόν ποτέ, το πείραμα του Αμερικανού σκηνοθέτη, που παραπέμπει περισσότερο σε ψυχολογικό θρίλερ παρά σε ένα στερεοτυπικό horror, μας κάνει να αναρωτηθούμε κατά πόσο τελικά εγκλωβιζόμαστε σε δυσλειτουργίες, που μας στοιχειώνουν περισσότερο από τα φαντάσματα.
2073
Σκηνοθεσία: Ασίφ Καπάντια
Παίζουν: Σαμάνθα Μόρτον, Ναόμι Άκι, Έκτορ Χιούερ
Περίληψη: Ένα δυστοπικο ντοκιμαντέρ «αληθινήςεπιστημονικής φαντασίας», που κινείται στο μέλλον για να αντιμετωπίσει τουςκινδύνους του παρόντος.
Υβριδικό sci-fiντοκιμαντέρ του οσκαρικού Ασίφ Καπάντια («Amy: Το Κορίτσι Πίσω Από το Όνομα»,«Ντιέγκο Μαραντόνα»).
Το 2073 ο κόσμοςμετά από έναν πυρηνικό όλεθρο κυβερνάται από δικτάτορες, νεοφιλελεύθερους, πάμπλουτουςεπιχειρηματίες και Αδελφούς της Τεχνολογίας. Η δημοκρατία και η ελευθερία έχουνκαταλυθεί και drones ελέγχουν τους πάντες. Το «Φάντασμα», μια επιζήσασα, κρύβεταιστα έγκατα ενός κατεστραμμένου πολυκαταστήματος από την στρατιωτική αστυνομία, πουπεριπολεί τους δρόμους. Στο δυστοπικό Νέο Σαν Φρανσίσκο, όλοι παρακολουθούνται,άνθρωποι εξαφανίζονται και ο κλοιός στενεύει για το Φάντασμα.
Επηρεασμένος απότην αγαπημένη του ταινία, το κλασικό πειραματικό αριστούργημα του Κρις Μαρκέρ «ΣταθμόςΑποχαιρετισμού «(«La Jetée», 1962) ο Καπάντια συνδυάζει πραγματικά γεγονότα τουσήμερα, στοιχεία τεκμηρίωσης, γνώμες ειδικών και στοιχεία fiction, για ναμιλήσει για όλα τα φλέγοντα ζητήματα της εποχής μας: για την εξουσία, τονΤραμπ, το Ισραήλ, αλλά και την οικονομική και επιχειρηματική ελίτ των Μασκ,Ζούκερμπεργκ και Μπέζος.
Βασικά, ο ινδικής καταγωγής Βρετανός κινηματογραφιστής φτιάχνει ένα καθαρόαιμο πολιτικό ντοκιμαντέρ, που απλώς του φοράει την ταμπέλα της μυθοπλασίας, την οποία δεν εξελίσσει σημαντικά, για να μιλήσει ανοιχτά για όσα μας απειλούν. Η παρουσία της Σαμάνθα Μόρτον είναι το πιο κινηματογραφικό στοιχείο ενός κατ’ ουσία μανιφέστου, μέσα από το οποίο ο Καπάντια μιλάει θαρραλέα με ονόματα και γεγονότα από όλο τον πλανήτη, χωρίς να κρύβεται πίσω από συμβολισμούς. Διατυπώνοντας στο φινάλε την άποψη ότι όσα ζούμε μοιάζουν με επιστημονική φαντασία και πως η ανθρώπινη βούληση κινδυνεύει, καλεί ανοιχτά τους θεατές να αντιδράσουν όσο είναι καιρός.
The Monkey
Σκηνοθεσία: Οζ Πέρκινς
Παίζουν: Θίο Τζέιμς, Τατιάνα Μασλάνι, Ελάιτζα Γουντ, Κρίστιαν Κόνβερι, Κόλιν Ο'Μπράιεν, Ρόχαν Κάμπελ, Σάρα Λέβι
Περίληψη: Από τη στιγμή της ανακάλυψης ενόςφαινομενικά ακίνδυνου παιχνιδιού σε μια παλιά οικογενειακή σοφίτα, αρχίζουν ναεκτυλίσσονται περίεργα και φρικτά γεγονότα.
Αφού στοίχειωσετο κοινό με το «Longlegs», ο Οζ Πέρκινς επιστρέφει με ένα νέο horror, βασισμένοσε μια σύντομη ιστορία του Στίβεν Κινγκ.
Tα δίδυμα αδέρφιαΧαλ και Μπιλ ανακαλύπτουν στη σοφίτα τους ένα παλιό παιχνίδι του πατέρα τους,που έχει τη μορφή μιας μαϊμούς. Σύντομα, γύρω τους αρχίζουν να εκδηλώνονται αποτρόπαιοιθάνατοι, που συνδέονται με το μυστηριώδες αντικείμενο. Τότε, αποφασίζουν να τοξεφορτωθούν και να συνεχίσουν τις ζωές τους, ώσπου ύστερα από πολλά χρόνια, τοδολοφονικό μακελειό ξεκινά από την αρχή.
Βασισμένος σε μιαμικρή ιστορία από το «Skeleton Crew – Η ομίχλη και άλλες ιστορίες», ο ΟζΠέρκινς, γιος του Άντονι Πέρκινς ακολουθεί τον δρόμο ενός ανάλαφρου horror, πουόπως συχνά συμβαίνει στις ιστορίες του Κινγκ, εμπεριέχει μια αλληγορία. Αυτή τηφορά η σχέση μίσους των δυο αδερφών και το τραυματικό παρελθόν που έχεισημαδευτεί από την απώλεια της μητέρας του και τον διαρκώς απόντα πατέρα τους,είναι στην ουσία η βαριά κληρονομιά που συμβολίζει το σατανικό παιχνίδι.
Ισορροπώνταςανάμεσα στον τρόμο και το χιούμορ, ο Πέρκινς αναδεικνύει τις πολλαπλές διαστάσειςτης ιστορίας και με μερικές διασκεδαστικές splater σκηνές σατιρίζει την ανθρώπινη βλακεία. Ο ΘίοΤζέιμς στον διπλό ρόλο των διδύμων αδερφών, που παρουσιάζονται κάπωςμονοδιάστατα, κλέβει τις εντυπώσεις με την ερμηνεία του.
Η Νέα Χρονιά που δεν Ήρθε Ποτέ (Αnul Nou Care n-aFost /The New Year That Never Came)
Σκηνοθεσία: Μπογκντάν Μουρεσάνου
Παίζουν: Αντριάν Βαντσίκα, Νικολέτα Χάνκου, Ιουλιάν Ποστελνίκου, Μιχάι Καλίν, Εμιλία Ντομπρίν
Περίληψη: Λίγο πριν από το ξέσπασμα της χριστουγεννιάτικης επανάστασης του 1989 στη Ρουμανία, οι ζωές έξι αγνώστων διασταυρώνονται εν μέσω της λαϊκής εξέγερσης.
Ένακινηματογραφικό επίτευγμα από τη Ρουμανία, που απέσπασε το Βραβείο καλύτερηςταινίας (Horizons) και Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) στοΦεστιβάλ Βενετίας.
Στις 20Δεκεμβρίου του 1989, η Ρουμανία βρίσκεται στα πρόθυρα της επανάστασης. Οιδρόμοι σφύζουν από ζωή με όλες τις διαδηλώσεις που πραγματοποιούνται, οιφοιτητές κοροϊδεύουν το καθεστώς μέσα από την τέχνη και τα σόου τηςΠρωτοχρονιάς δοξάζουν τον Τσαουσέσκου. Ωστόσο, μέσα στα κρύα σπίτια που δενέχουν θέρμανση, οι οικογένειες δυσφορούν και δίνουν μάχη με τις προσωπικές συγκρούσειςκαι την πανταχού παρούσα σεκουριτάτε.
Μεγαλώνοντας μια δική του μικρού μήκους, το «Christmas Gift» ( 2018, ο Μπογκντάν Μουρεσάνου μας μεταφέρει στο Βουκουρέστι μια μέρα πριν από την επανάσταση και την πρώτη του Τσαουσέσου και αφηγείται έξι ιστορίες ανθρώπων από διαφορετικές τάξεις και ηλικίες. Ο κύκλος ανοίγει και κλείνει με την Φλορίνα, μια ηθοποιό του θεάτρου που καλείται να εγκαταλείψει τις πρόβες της λίγο πριν από την πρεμιέρα για να αντικαταστήσει μια πολιτικά ανεπιθύμητη παρουσιάστρια στο τηλεοπτικό πρωτοχρονιάτικο σόου. Κι ενώ ο Τσαούσεκσου είναι ακόμα ο παντοδύναμο δικτάτορας, η αιματηρή εξέγερση στην Τιμισοάρα προμηνύει μια αλλαγή. Το θέμα είναι αν τα πρόσωπα του Μουρεσάνου θα συμβιβαστούν, ή θα επαναστατήσουν.
Ο Ρουμάνος δημιουργός, συνδέοντας το συλλογικό με το προσωπικό, αποτυπώνει μέσα από κωμικοτραγωδία, που δεν της λείπει ο σαρκασμός, μια ζοφερή περίοδο της Ιστορίας της χώρας του. Ακολουθώντας τις διαδρομές των ηρών του με ένα μοντάζ δεξιοτεχνικό, αποκαλύπτει τελικά την πρόθεσή του: να μιλήσει για τις συνθήκες ενός απολυταρχικού καθεστώτος και το πώς αυτές επιδρούν στην ψυχολογία των ανθρώπων. Καθώς οι πολιτικές εντάσεις φτάνουν στο απροχώρητο για να καταλήξουν στην πτώση του Τσαουσέσκου και του κομμουνιστικού καθεστώτος, ο Μουρεσάνου ενώνει όλους αυτούς τους ήρωες σε ένα υπέροχο φινάλε υπό τους ήχους του «Μπολερό» του Μορίς Ραβέλ.
Θολός Bυθός
Σκηνοθεσία: Ελένη Αλεξανδράκη
Παίζουν: Φίλιππος Μηλίκας, Μάριος-Κωνσταντίνος Γαλετζάς, Κωνσταντίνος Αθανασάκης, Αινείας Τσαμάτης, Αγνή Στρουμπούλη, Σίμος Κακάλας, Στέλιος Μάινας, Εύη Σαουλίδου, Αγλαΐα Παπά, Κωνσταντίνος Σειραδάκης, Katia Leclerc O’Wallis, Κάτια Γκουλιώνη, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη
Περίληψη: Το 1949, οΓιάννης, γιος αντάρτη, οδηγείται σε μία από τις Παιδοπόλεις της ΒασίλισσαςΦρειδερίκης ώστε να μάθει γράμματα. Εκεί όμως η ελπίδα του για μόρφωση θαλεκιαστεί από μια σειρά απροσδόκητων εμπειριών.
Η αληθινή ιστορίατου συγγραφέα Γιάννη Ατζακά.
Το 1949, ο Γιάννης, γιος αντάρτη, ξεριζώνεται από τη θαλπωρή του σπιτιού του στο χωριό, γιατί η γιαγιά του πείθεται να τον παραδώσει στις Παιδοπόλεις της Βασίλισσας Φρειδερίκης µε την ελπίδα ότι το εγγόνιτης θα µάθει γράµµατα και θα προκόψει. Σε αυτά τα ιδρύµατα, όπου χειραγωγούνται οι ιδέες και οι επιθυμίες, το παιδί περνάει έξι από τα πιο τρυφερά χρόνια της ζωής του, ενώ εφιάλτες και σκοτεινά αισθήματα για τον πατέρα του στοιχειώνουν την καρδιά του.
Διασκευάζονταςελεύθερα το βιβλίο «Διπλωμένα Φτερά» και «Θολός Βυθός» του Γιάννη Ατζακά με τη συνδρομή τουΠαναγιώτη Ευαγγελίδη («Στρέλλα», «Xenia»,, η Ελένη Αλεξανδράκη ( «Ξεριζωμένοι»,«Νοσταλγός», «Σταγόνα στον Ωκεανό», « Ο Αρσιβαρίστας και ο Άγγελος») αφηγείταιτην ιστορία ενός μικρού αγοριού που ξεριζώθηκε. Αποτυπώνοντας τον κόσμο μέσα απότα δικά του μάτια, μας μεταφέρει στις Παιδοπόλεις της βασίλισσας Φρειδερίκης,όπου τα παιδιά των κομμουνιστών μέσα από την πρόφαση της εκπαίδευσης, ουσιαστικάυφίσταντο πλύση εγκεφάλου, ενώ κάποια από αυτά δίνονταν για υιοθεσία στην Αμερική.
Η Αλεξανδράκη, με μια εξαιρετική ασπρόμαυρη φωτογραφία και μια σωστή αναπαράσταση της εποχής, βουτάει στις αναμνήσεις του ενήλικα ήρωά της, αποτυπώνει τις φασιστικές μεθόδους των Παιδοπόλεων χωρίς μεγαλοστομίες, για να καταλήξει στο ανατολικό μπλοκ, όπου ο Γιάννης πλέον θα συναντήσει τον πατέρα του. Μέσα από το χρονικό μιας ενηλικίωσης και την πληγή ενός παιδιού, καταγραφεί με λιτό και συγκινητικό τρόπο το τραύμα του Εμφύλιου πολέμου.
Η λογοτεχνικότητατου κειμένου του Ατζακά ίσως στερεί από τους διαλόγους τον ρεαλισμό, αλλά οιερμηνείες των καλών ηθοποιών λειτουργούν εξισορροπητικά, με την Αλεξανδράκη ναφτιάχνει μια συγκινητική τελικά ταινία, που πέρα από την ξεκάθαρη πολιτική τηςτοποθέτηση, στέκεται με αντικειμενικότητα απέναντι στην Ιστορία και τη μνήμη.
Παίζονται ακόμα:
Η Επίθεση των Τιτάνων: Η Τελευταία Επίθεση (Attack on Titan: The Last Attack)
Σκηνοθεσία: Γιουιτσίρο Χαγιάσι
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Βασίλη Παπαστάθη, Νίκης Γεωργακάκου, Δημήτρη Σάρλου, Κατερίνας Γκίργκις, Ακίνδυνου Γκίκα κ.α
Περίληψη: Η Μικάσα,ο Άρμιν και οι σύντροφοί τους προσπαθούν να σταματήσουν την καταστροφικήεπέλαση των Τιτάνων, της οποίας ηγείται ο πρώην φίλος και συμπολεμιστής τουςΈρεν.
Επική προσθήκη στοδημοφιλές anime franchise του Γιουιτσίρο Χαγιάσι.
Η ανθρωπότητα ζούσε ήσυχα πίσω από τα πελώρια τείχη, που χτίστηκαν για να προστατεύεται από την απειλή των τερατωδών πλασμάτων, τους Τιτάνες. Ο αιώνας ειρήνης τους χτυπήθηκε από μία επίθεση στην πόλη τους, που άφησε ένα νεαρό παιδί, τον Έρεν, χωρίς μητέρα και ορκισμένο να εκδικηθεί τους Τιτάνες. Χρόνια αφότου μπήκε στο Σώμα Ερεύνης, ο Έρεν βρέθηκε αντιμέτωπος με έναν θανατηφόρο εχθρό, αποκτώντας έτσι μία ειδική ικανότητα, η οποία τον φέρνει αντιμέτωπο με μία νέα αλήθεια για τον κόσμο που ξέρει.
Αφού βρίσκεταιπλέον πέρα από τα τείχη και έχοντας αποχωριστεί τους συντρόφους του, ο Έρενβρίσκει τον εαυτό του να εμπνέεται από τη νέα αλήθεια και σχεδιάζει το Βουητό,ένα τρομακτικό σχέδιο για να εξαφανίσει κάθε ζωή από τον κόσμο. Με τη μοίρα τουπλανήτη να χάνει την ισορροπία, ένα ετερόκλητο πλήρωμα από τους πρώηνσυντρόφους και εχθρούς του Ερεν ξεκινά για μία θανάσιμη αποστολή. Η μόνηερώτηση είναι αν μπορούν να τον σταματήσουν.
Cleaner
Σκηνοθεσία: Μάρτιν Κάμπελ
Παίζουν: Ντέζι Ρίντλεϊ, Κλάιβ Όουεν, Ταζ Σκάιλαρ
Περίληψη: Μια ομάδα ριζοσπαστικών ακτιβιστώνκαταλαμβάνει το ετήσιο γκαλά μιας ενεργειακής εταιρείας, συλλαμβάνοντας 300ομήρους προκειμένου να αποκαλύψουν τη διαφθορά των οικοδεσποτών. Οι τύχες τους βρίσκονταιστα χέρια μιας πρώην στρατιωτικού, που τυχαίνει να εργάζεται στον καθαρισμό τωνπαραθύρων.
Περιπέτειαοικολογικών ανησυχιών με τον Κλάιβ Όουεν.
Στο σύγχρονοΛονδίνο, μια ομάδα ριζοσπαστικών ακτιβιστών καταλαμβάνει το ετήσιο γκαλά μιαςενεργειακής εταιρείας, συλλαμβάνοντας εκατοντάδες ομήρους προκειμένου νααποκαλύψουν τη διαφθορά των οικοδεσποτών. Ο αγώνας του παίρνει άλλη τροπή, ότανένας από τους εξτρεμιστές ξεκινά τις δολοφονίες για να στείλει το χαοτικόμήνυμά του στον κόσμο. Οι τύχες των ομήρων βρίσκονται στα χέρια μιας πρώηνστρατιωτικού, που εργάζεται στον καθαρισμό των παραθύρων και η οποίααναλαμβάνει να σώσει τους παγιδευμένους μέσα στο κτίριο, συμπεριλαμβανομένουτου μικρότερου αδελφού της, κρεμασμένη πενήντα ορόφους ψηλά.
Το Κυνήγι
Σκηνοθεσία: Χρήστος Πυθαράς
Παίζουν: Γιάννης Μπελής, Βασίλης Αναστασίου, Μελέτης Γεωργιάδης, Βασιλική Δέλιου, Σωτήρης Τσακομίδης, Χρύσα Αγγελοπούλου, Κωστής Τσακομίδης
Περίληψη: Η ιστορία ενός μοναχικού κυνηγού καισιδερά, που γεμίζει ενοχές για τον χαμό της μητέρας του, καθώς αναζητά τηναγάπη στα μάτια ενός κακοποιημένου σκύλου.
Η δεύτερη μεγάλουμήκους ταινία του Χρήστου Πυθαρά, που έκανε πρεμιέρα στο διεθνές διαγωνιστικότμήμα Meet the Neighbors+ του 65ου Διεθνούς Φεστιβάλ ΚινηματογράφουΘεσσαλονίκης.
Ο Γιάννης, ένας μοναχικόςσιδεράς, βρίσκει ευχαρίστηση στο κυνήγι και στην κατασκευή χειροποίητωνκοσμημάτων. Ο διπλανός του γείτονας, ο Ηλίας, κακομεταχειρίζεται τον μεγαλόσωμοσκύλο του. Ενόσω ο Ηλίας δουλεύει τα βράδια σεκιούριτι, ο σκύλος μένεικλειδωμένος στο μπαλκόνι και γαβγίζει ασταμάτητα. Ο Γιάννης δεν μπορεί νακοιμηθεί. Όταν χάνει την από χρόνια αποξενωμένη μητέρα του, γεμίζει ενοχές καιθυμό. Η σύγκρουση του με τον Ηλία μοιάζει αναπόφευκτη.
Η ταινία «εξερευνά και παρατηρεί την έννοια της βίας και των διαφόρων μορφών της που ενυπάρχουν στη κοινωνίας μας, καθώς και τη μοναξιά και την κοινωνική, αστική και μη, αποξένωση», όπως λέει ο σκηνοθέτης Χρήστος Πυθαράς. Τον κεντρικό ήρωα της ιστορίας, Γιάννη, ενσαρκώνει με μια συγκλονιστική ερμηνεία ο μη ηθοποιός και σιδεράς στο επάγγελμα Γιάννης Μπελής. Στιβαρός, λιγομίλητος και μελαγχολικός αποδίδει με απόλυτη αυθεντικότητα τον εσωτερικό κόσμο του χαρακτήρα του.
Διαβάστε περισσότερα στο bovary.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Lifestyle
- Θάνατος Βασίλη Καλογήρου: Η μητέρα του είχε δεχθεί απειλές
- Εσύ ξέρεις τι γιορτάζουμε την Τσικνοπέμπτη;
- Η γη της ελιάς: Ο απόλυτος τρόμος- Η Μαργαρίτα θύμα απαγωγής
- Ορφέας Περίδης: Τα γενέθλια, η ηλικία, η καλλονή κόρη του & οι μεγάλες επιτυχίες που τον καθιέρωσαν!
- Οι χρυσές μπότες της Marion Cotillard είναι το παπούτσι που χρειάζεται το μαύρο σου φόρεμα
- Η Μαριτίνα Ντενίση μάς δείχνει το υπνοδωμάτιό της -Το ιδιαίτερο χρώμα στους τοίχους που χαρίζει στιλ
- Τσικνοπέμπτη σήμερα: Τι σημαίνει και γιατί τη γιορτάζουμε
- Ιβάν Σβιτάιλο: "Τον βρήκα σε μια κλινική σε κατάσταση αποσύνθεσης - Ασπρισα σε μια μέρα"
- Ταξιδέψαμε στο Βερολίνο για την παρουσίαση του νέου Thermomix TM7 -Το μίξερ που θεωρείται η «Apple» της κουζίνας
- Η νέα εμφάνιση της 3χρονης Λίλιμπετ- Με κατακόκκινα σγουρά μαλλιά και λευκά ρούχα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Bovary
- Η Μαριτίνα Ντενίση μάς δείχνει το υπνοδωμάτιό της -Το ιδιαίτερο χρώμα στους τοίχους που χαρίζει στιλ
- Ταξιδέψαμε στο Βερολίνο για την παρουσίαση του νέου Thermomix TM7 -Το μίξερ που θεωρείται η «Apple» της κουζίνας
- Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Κώστας Γαβράς και Στίβεν Σόντερμπεργκ επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη
- Glossy Vs Matte κραγιόν: Ποιες οι διαφορές και ποιο να επιλέξετε ανάλογα την περίσταση
- Πώς να περιποιηθείτε την ερεθισμένη, ξηρή μύτη σας μετά το κρυολόγημα
- Τελευταία Νέα Bovary
- Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Κώστας Γαβράς και Στίβεν Σόντερμπεργκ επιστρέφουν στη μεγάλη οθόνη
- Πώς να περιποιηθείτε την ερεθισμένη, ξηρή μύτη σας μετά το κρυολόγημα
- Glossy Vs Matte κραγιόν: Ποιες οι διαφορές και ποιο να επιλέξετε ανάλογα την περίσταση
- Η Μαριτίνα Ντενίση μάς δείχνει το υπνοδωμάτιό της -Το ιδιαίτερο χρώμα στους τοίχους που χαρίζει στιλ
- Ταξιδέψαμε στο Βερολίνο για την παρουσίαση του νέου Thermomix TM7 -Το μίξερ που θεωρείται η «Apple» της κουζίνας
- Τα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ έκαναν πραγματικότητα 6.050 παιδικές ευχές
- Πώς να μακρύνετε τα μαλλιά σας γρήγορα πριν τον γάμο -Συμβουλές από τους ειδικούς
- Μαγευτικά σχέδια Ντα Βίντσι, Ραφαήλ και Μικελάντζελο σε έκθεση στο Λονδίνο
- Αυγά για βραδινό: Ο μυστικός σύμμαχος για καλύτερο ύπνο και εύκολη απώλεια βάρους
- Make up artist αποκαλύπτει πώς να εφαρμόσετε το eyeliner μετά τα 50 -Το κόλπο για να αποκτήσετε νεανικό βλέμμα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Lifestyle
- Βούλα Πατουλίδου: Γύρισα σπίτι και μου είπε "από εδώ και πέρα θα με φωνάζεις εραστή"
- Peugeot TotalEnergies: Με αθλητικό «ντύσιμο»
- Οι χρυσές μπότες της Marion Cotillard είναι το παπούτσι που χρειάζεται το μαύρο σου φόρεμα
- Το «προσιτό» Mocha Mousse είναι για όλ@. Πώς να το φορέσεις τον χειμώνα
- Θάνατος Βασίλη Καλογήρου: Η μητέρα του είχε δεχθεί απειλές
- Θάλεια Ματίκα: "Όλες χωρίζουν μετά τα 40 - Δεν πιστεύω στον γάμο"
- Δημήτρης Παπανώτας: "Έχει δώσει 48 συνεντεύξεις σε μία εβδομάδα! Έχει να πει τόσα πολλά;"
- Η μόδα της άνοιξης: Τα trends που μπορείς να υιοθετήσεις από τώρα