Οι ταινίες της εβδομάδας: Η πολυαναμενόμενη βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη με τον Χρήστο Μάστορα στον ομώνυμο ρόλο
Αυτή την εβδομάδα, ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος σκηνοθετεί τη βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη με τον Χρήστο Μάστορα, η Νορβηγίδα Λίλια Ινγκολφσντότιρ υπογράφει μια ανατρεπτική ταινία σχέσεων και γυναικείας χειραφέτησης, o Σιρίλ Σόιμπλιν παραδίνει ένα ξεχωριστό δείγμα πολιτικού σινεμά, που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Βερολίνου και ο αυτοεξόριστος πλέον Μοχάμαντ Ρασούλοφ επιτίθεται ανοιχτά στο καθεστώς του Ιράν.
Υπάρχω
Σκηνοθεσία: Γιώργος Τσεμπερόπουλος
Παίζουν: Χρήστος Μάστορας, Κλέλια Ρένεση,
Περίληψη: Η ιστορία ενός παιδιού από μια οικογένεια προσφύγων του Πόντου, που κατάφερε να επιβιώσει χάρη στο τεράστιο ταλέντο του και κόντρα σε κάθε κοινωνική και προσωπική δυσκολία και να γίνει οαγαπημένος τραγουδιστής όλων των Ελλήνων.
H ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη με τη σκηνοθετική υπογραφή του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και τον Χρήστο Μάστορα στον πρωταγωνιστικό ρόλο να κερδίζει το μεγάλο στοίχημα.
Παιδί Μικρασιατών προσφύγων από τον Πόντο, ο Στέλιος Καζαντζίδης είδε τον πατέρα του να δολοφονείται μπροστά στα μάτια του στα χρόνια του εμφυλίου από παρακρατικούς εθνικόφρονες. Έκτοτε, έγινε αυτός προστάτης της μητέρας του, με την οποία είχε μια στενή εξαρτητική σχέση, και του αδερφού του. Μεγαλώνοντας στη Νέα Ιωνία, θα κάνει ένα σωρό δουλειές για να ζήσει, μέχρι που ο διευθυντής ενός εργοστασίου, εντυπωσιασμένος από τη φωνή του, του χαρίζει μια κιθάρα. Αργότερα, από τύχη, το παιδί που έκανε τη γειτονιά να κλαίει με τα τραγούδια του, θα βρεθεί σε μια ταβέρνα να διασκεδάζει τους πελάτες για μια μερίδα τας κεμπάπ με πατάτες και από εκεί στη δισκογραφική της Columbia. Έτσι, άνοιξε ο δρόμος για να γεννηθεί ο άνθρωπος με τον οποίο ταυτίστηκαν οι Έλληνες.
Η άνοδός του στην κορυφή, η σχέση του με την Καίτη Γκρέι, ο γάμος του με τη Μαρινέλλα, αλλά καιτη Βάσω Καζαντζίδη, οι προσπάθειές του να διεκδικήσει πνευματικά δικαιώματα όχι μόνο για τον εαυτό του, αλλά για όλους τους μουσικούς, η αποστροφή του για τη νύχτα και τη δημοσιότητα, η αγάπη του για το ψάρεμα και το πάθος για τα τραγούδια, με φόντο μια Ελλάδα που αλλάζει και αναζητάει μια ταυτότητα, περνάει μέσα από το σενάριο της Κατερίνας Μπέη. Αποφεύγοντας να αναφερθεί στις δικαστικές του διαμάχες με τον Χρήστο Νικολόπουλο και τον Μίνω Μάτσα, αλλά χωρίς διάθεση αγιοποίησης ή κουτσομπολιού, αυτή η βιογραφία θα θυμίσει – ή θα γνωρίσει-όχι μόνο τον Στέλιο Καζαντζίδη, αλλά και μια ολόκληρη χώρα, που επί μονίμου βάσεως παλεύει με τα φαντάσματά της.
Αν και σεναριακά, η Μπέη δεν τολμάει μεγάλες τομές στην ψυχοσύνθεση του Καζαντζίδη, ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος μέσα από το εύρημα μιας συνέντευξης που δίνει ο τραγουδιστής στον Γιώργο Λιάνη, επιστρέφει με φλας μπακ στις σημαντικές στιγμές της πορείας του, και με την ευαίσθητη οπτική του, επιμένει σε λεπτομέρειες, καταγράφοντας την ανθρώπινη διάσταση ενός μύθου.
Σωστά οΤσεμπερόπουλος επιλέγει να επενδύσει στο πώς γεννήθηκαν τα τραγούδια του Καζαντζίδη,που ερμηνεύει εξαιρετικά ο Χρήστος Μάστορας, ο οποίος στέκεται στο ύψος των περιστάσεων,και ενορχηστρώνει ένα σύνολο καλών ηθοποιών, παραδίδοντας ένα άρτιο αποτέλεσμα,που σπανίζει στον ελληνικό κινηματογράφο. Επίσης, έξυπνα αγνοεί την εικόνα τουΚαζαντζίδη που χτίστηκε κυρίως από τα ΜΜΕ τα τελευταία χρόνια της ζωής του, όπουτον παρουσίαζαν ως έναν ιδιόρρυθμο αγροίκο, κι επικεντρώνεται κυρίως σε αυτόπου ήταν για το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων: ο άνθρωπος που εξέφρασε τον βαθύ πόνο,γιατί και ο ίδιος τον είχε ζήσει.
Αξιαγάπητη (Elskling /Loveable)
Σκηνοθεσία: Λίλια Ινγκολφσντότιρ
Παίζουν: Χέλγκα Γκούρεν, Όντγιρ Τούνε
Περίληψη: Μιαανατρεπτική ταινία σχέσεων με προορισμό έναν προδιαγεγραμμένο χωρισμό.
Ντεμπούτο μεγάλου μήκους της Νορβηγίδας Λίλια Ινγκολφσντότιρ, που έκανε πρεμιέρα στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι, όπου και κέρδισε, ανάμεσα σε άλλα βραβεία, το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, Βραβείο Ερμηνείας για την πρωταγωνίστρια Χέλγκα Γκούρεν και Βραβείο Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου Fipresci.
Η Μαρία, ήδη χωρισμένη με παιδιά από τον πρώτο της γάμο, βλέπει στη γνωριμία της με τον αντισυμβατικό Σίγκμουντ μια δεύτερη ευκαιρία. Λίγα χρόνια αργότερα και με τέσσερα πλέον παιδιά, πρέπει να συμβιβαστεί με τον εαυτό της καιτις επιλογές της, όταν και αυτός ο γάμος οδηγείται σε αδιέξοδο.
Η Λίλια Ινγκολφσντότιρ με την πρώτη της μεγάλου μήκους, αποδεικνύεται άξια κληρονόμος της μεγάλης σκανδιναβικής παράδοσης του μπεργκμανικού«Σκηνές από έναν γάμο». Αφηγούμενη το χρονικό ενός αναμενόμενου χωρισμού, χωρίς μεγάλα δράματα, και καλούς ή κακούς ήρωες, περιγράφει όχι μόνο την επώδυνη διαδικασία ενός διαζυγίου, αλλά κυρίως φτιάχνει το πορτρέτο ενός γυναικείου χαρακτήρα, που δεν είναι αξιαγάπητος όπως δηλώνει ο τίτλος, αλλά θα βρει τον δρόμο του για να γίνει.
Χωρίς να αναμασάειμοντέρνα κλισέ περί γυναικείας χειραφέτησης, η Μαρία της Ινγκολφσντότιρ είναιένας πραγματικός άνθρωπος, με αδυναμίες, πάθη, αυτοκαταστροφικές τάσεις,δυναμική και εύθραυστη, που ερμηνεύει μοναδικά η Χέλγκα Γκούρεν, γνωστήηθοποιός στο θέατρο. Αν και τελικά η Νορβηγίδα δημιουργός οδηγείται σε μια εύκολη λύση, που θυμίζειεγχειρίδια λαϊκής ψυχολογίας, ο δρόμος έως εκεί δεν είναι στρωμένος μεροδοπέταλα, αλλά κρύβει πολλές έξυπνες ανατροπές, που συνθέτουν ένααξιομνημόνευτο σκηνοθετικό ντεμπούτο.
Ωρολογιακός Μηχανισμός (Unrueh / Unrest)
Σκηνοθεσία: Σιρίλ Σόιμπλιν
Παίζουν: Κλάρα Γκοστίνσκι, Αλεξέι Ευστράτοφ, Μόνικα Στάλντερ, Eλιό Τιεμάρ
Περίληψη: Ένας παιγνιώδης διάλογος της αναρχίας και της ωρολογοποιίας σε μία ελβετική πόλη του 19ου αιώνα, με επίκεντρο την συνάντηση μεταξύ του Πιότρ Κροπότκιν και μίας σουφραζέτας, η οποία ηγείται του κινήματος των γυναικών, που εργάζονται σε ένα τοπικό εργοστάσιο.
Μια ιστορία έρωτακαι αναρχίας από τον ανερχόμενο Ελβετό Σιρίλ Σόιμπλιν.
Οι νέεςτεχνολογίες εισβάλλουν στην ωρολογοποιία του 19ου αιώνα στην Ελβετία. ΗΖοζεφίν, μια νεαρή εργάτρια το 1870, έρχεται αντιμέτωπη με τις νέες μεθόδουςδιαχείρισης χρημάτων, χρόνου και εργασίας. Στην πορεία, εμπλέκεται στο τοπικόκίνημα των αναρχικών ωρολογοποιών και γνωρίζει τον Ρώσο ταξιδιώτη καιχαρτογράφο Πιοτρ Κροπότκιν.
Ο Κροπότκιν είχε ζήσει, πράγματι, επί χρόνια στην Ελβετία, αν και εδώ δεν βρίσκεται στο πρώτο πλάνο της αφήγησης. Ο Σιριίλ Σόιμπλιν συνειδητά επικεντρώνεται στις εργάτριες και στους ωρολογοποιούς της κορυφαίας, ίσως βιομηχανίας της χώρας, καθώς και στην επαφή τους με το αναρχικό κίνημα και το παράδειγμα της Παρισινής Κομμούνας, που τους φέρνει σε σύγκρουση με τις Αρχές και τα αφεντικά.
Εμπνευσμένος από την ιστορία της γιαγιάς του, που ήταν εργάτρια ωρολογοποιίας και κρατώντας συνειδητά μια αποστασιοποιημένη ματιά, παραλληλίζει τη μηχανική καρδιά του ρολογιού (unrueh –unrest), με το καπιταλιστικό σύστημα. Και παρόλο που η θέση του είναι σαφής, δηλώνοντας πως αυτός ο μηχανισμός τελικά ζητάει από τους ίδιους τους εργαζόμενους να τον συντηρούν, και πάντα λειτουργεί με την ακρίβεια ενός ελβετικού ρολογιού, αποφεύγει την εύκολη καταγγελία. Αν και δεν λείπουν κάποιες επαναλήψεις, που δημιουργούν μια βραδύτητα στον ρυθμό, η οποία ενισχύεται από τη θεατρικότητα του στησίματος, το χιούμορ του Σόιμπλιν και η καθαρή του ματιά δημιουργούν ένα ξεχωριστό δείγμα πολιτικού σινεμά.
Τα Τελευταία Χριστούγεννα στο Πατρικό μας (Christmas Eve in Miller's Point)
Σκηνοθεσία: Τάιλερ Ταορμίνα
Παίζουν: Μάικλ Σέρα, Έλσι Φίσερ, Μαρία Ντίτζια, Μπεν Σένκμαν, Σόγιερ Σπίλμπεργκ, Φραντσέσκα Σκορσέζε
Περίληψη: Την παραμονή των Χριστουγέννων, μιαοικογένεια μαζεύεται για να γιορτάσουν, ίσως για τελευταία φορά όλοι μαζί, στοπατρικό τους σπίτι. Καθώς η νύχτα περνάει και ξεκινούν οι ενδοοικογενειακέςδιαμάχες, μια από τις έφηβες της μάζωξης φεύγει κρυφά με τις φίλες της με σκοπόνα κατακτήσουν το χιονισμένο προάστιο.
Στο indieχριστουγεννιάτικο διαμάντι της χρονιάς, οικογενειακά τραπέζια, αγαπημένοιηθοποιοί του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά και τα παιδιά διάσημων σκηνοθετών(Φραντσέσκα Σκορσέζε και Σόγιερ Σπίλμπεργκ σε ρόλους-κλειδιά) είναι τασυστατικά ενός ζεστού γιορτινού γεύματος.
Κατά την Παραμονή των Χριστουγέννων, μια τυπική αμερικανική οικογένεια ιταλικής καταγωγής συγκεντρώνεται στο σπίτι, όπου μεγάλωσε εν είδη αποχαιρετισμού, καθώς είναι πολύ πιθανό του χρόνου να μη βρίσκονται όλοι εκεί. Καθώς εξελίσσεται το βράδυ και οι εντάσεις ανεβαίνουν, ένας από τους εφήβους φεύγει κρυφά από το σπίτι για να συναντήσει τους φίλους του και να προκαλέσει αγωνία στη φαμίλια.
Ο Ταίλερ Ταορμίνα(«Ham on Rye», «Happer's Comet») εμπνέεται ακόμα μια φορά από τις προσωπικές του ιστορίες και εμμένονταςσε έναν πειστικό ρεαλισμό, με σωστό αφηγηματικό ρυθμό, φέρνει σε αντιπαράθεση διαφορετικέςγενιές, στήνοντας μια μικρογραφία της μεσοαστικής αμερικανικής τάξης. Όπωςεύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς, το γιορτινό κλίμα αναστατώνεται από κρυμμέναμυστικά, όχι με ιδιαίτερη ένταση όμως, οι μεγάλοι ασφυκτιούν σε μια φούσκα, οινέοι θέλουν να ξεφύγουν, και το ανερχόμενο ταλέντο του ανεξάρτητου σινεμά,εστιάζοντας κατά βάση στον διάλογο, παρατηρεί αυτή την πολυπληθή οικογένεια,άλλοτε εντός του σπιτιού, άλλοτε ακολουθώντας τις περιπλανήσεις των νέων, χωρίςιδιαίτερες εκπλήξεις, αλλά με χιούμορ και ευαισθησία.
Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς (. Dane-yeAnjir-e Ma'abed / The Seed of the Sacred Fig)
Σκηνοθεσία: Μοχάμαντ Ρασούλοφ
Παίζουν: Σοχέιλα Γκολεστάνι, Μισάγκ Ζαρέχ, Μάχσα Ροστάμι, Σεταρέχ Μαλέκι, Νιουσά Ακσί, Αμινέ Αράνι
Περίληψη: Το δράμα μιας τετραμελούς οικογένειαςιδεολογικά χωρισμένης στα δύο δεν αργεί να μετατραπεί σε θρίλερ αγωνίας.
Μια απροκάλυπτααντικαθεστωτική ταινία του αυτοεξόριστου στην Ευρώπη πια Μοχάμαντ Ρασούλοφ, πουείναι η υποβολή της Γερμανίας στην κούρσα των ξενόγλωσσων Όσκαρ και απέσπασε τοΕιδικό Βραβείο στο φεστιβάλ Καννών.
Ο Ιμάν είναι ένας ανακριτής της κρατικής ιρανικής ασφάλειας, που υπογράφει θανατικές καταδίκες, πολλές φορές ακόμα και χωρίς στοιχεία, για τους αντικαθεστωτικούς. Ζώντας με τον φόβο αντιποίνων, κρατάει μυστικό το επάγγελμά του, ενώ προσπαθεί να διαχειριστεί την παράνοια και την πολιτική αναταραχή που κυριαρχούν στην Τεχεράνη. Όταν όμως μια μέρα διαπιστώνει ότι το όπλο του έχει εξαφανιστεί, φτάνει στα όριά του. Η οργή του στρέφεται εις βάρος της συζύγου και των παιδιών του, εφαρμόζοντας δρακόντεια μέτρα υποταγής στις εντολές του, απαγορεύοντας τα social media καιτις εξόδους. Οι δυο του κόρες, που έχουν διαφορετικές πολιτικές απόψεις, θα συγκρουστούν μετωπικά μαζί του, ενώ η στωική μητέρα τους, θύμα των πατριαρχικών στερεοτύπων, αγωνίζεται να διατηρήσει τις ισορροπίες.
Καταδικασμένος σε οκτώ χρόνια φυλακή για αντικαθεστωτική δράση, ο Ιρανός σκηνοθέτης (Ένας Ακέραιος Άνθρωπος», «Δεν Υπάρχει Κακό»), γύρισε την ταινία υπό άκρα μυστικότητα και στη συνέχεια έφυγε με την οικογένειά του για τη Γερμανία . Με θάρρος ο Ρασόυλοφ καταγγέλλει τα όσα συμβαίνουν στην πατρίδα του μέσα από ένα κοινωνικό δράμα, που γίνεται σταδιακά θρίλερ, και τοποθετείται ευθαρσώς κατά του καθεστώτος.
Αναπόφευκτα η προσωπική του διαδρομή, τον οδηγεί σε μια πύρινη καταγγελία, διατηρώντας πάντα το σασπένς καιτην ένταση σε υψηλό επίπεδο. Κάπως έτσι, η βία που ξεχειλίζει στους δρόμους της πόλης, εισέρχεται μέσα στο ασφαλές σπιτικό, με τον Ρασούλοφ να χρησιμοποιεί τον συμβολισμό και την αλληγορία για να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Η συκιά στην οποία αναφέρεται ο τίτλος είναι ένα σπάνιο είδος που την πνίγουν οι ρίζες τις, όμως ο καρπός της θεωρείται ιερός. Κάπως έτσι και αυτή η ταινία είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα του σκηνοθέτη προς τους συμπατριώτες του.
Ίσως κάποιος θα αναζητούσε μια πιο αντικειμενική ματιά, όμως η ιστορία του Ρασούλοφ άλλα και η Ιστορία τού δίνει κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την τέχνη του ως εφαλτήριο. Στο ρόλο της μητέρας, η Σοχίλα Γκολεστανί, μία από τις μεγαλύτερες ακτιβίστριες στο σύγχρονο Ιράν.
Παίζονται ακόμα:
Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών (Mufasa: TheLion King)
Σκηνοθεσία: ΜπάριΤζένκινς
Με τις φωνές των: Άαρον Πιέρ, Κέλβιν Χάρισον Τζούνιορ, Σεθ Ρόγκεν, Μπίλι Άιχνερ, Τίφανι Μπουν, Ντόναλντ Γκλόβερ, Μαντς Μίκελσεν/ Στα ελληνικά ακούγονται: Βασίλης Δημακόπουλος, Παναγιώτης Αποστολόπουλος, Ντίνος Σούτης, Βασίλης Αξιώτης
Περίληψη: Τα παιδικά χρόνια του Μουφάσα.
Live-action spin-off του animation της Disney σε σκηνοθεσία του οσκαρικού ΜπάριΤζένκινς («Moonlight»).
Μέσα απόαναδρομές στο παρελθόν, συναντάμε τον θρυλικό Μουφάσα, όταν ήταν ένα ορφανόλιονταράκι, χαμένο και μόνο, μέχρι που συνάντησε ένα καλόκαρδο λιοντάρι με τοόνομα Τάκα, τον διάδοχο μιας βασιλικής οικογένειας. Αυτή η τυχαία συνάντησηείναι η αφορμή για να ξεκινήσει ένα μεγάλο ταξίδι με συνοδοιπόρους μία παρέααπόκληρων, που αναζητούν το πεπρωμένο τους. Οι δεσμοί τους θα δοκιμαστούν,καθώς προσπαθούν να συνεργαστούν για να ξεφύγουν από έναν επικίνδυνο καιθανάσιμο εχθρό.
01
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μουζακίτης
Περίληψη: Ο προσωπικός μικρόκοσμος του ΝάνουΒαλαωρίτη, όπου ξεδιπλώνονται οι πολύπλευρες εκφάνσεις της ζωής.
Ντοκιμαντέρ γιατον ποιητή Νάνο Βαλαωρίτη και τη ζωγράφο Μαρί Γουίλσον.
Τα τελευταίαχρόνια της ζωής τους, ο Βαλαωρίτης και η Γουίλσον συζούσαν σε ένα διαμέρισμαστο κέντρο της Αθήνας. Ο ποιητής ανακλάται στον κινηματογραφικό φακό του Δημήτρη Μουζακίτη, υφαίνοντας την προσωπική μνήμηστον χώρο και στον χρόνο: σκαλίζει το αρχείο του και, ανασύροντας «ευρήματα»,μιλάει για ποίηση, ζωγραφική και καλλιτέχνες που γνώρισε, σχολιάζοντας τησυναρπαστική καριέρα του.
142 Χρόνια
Σκηνοθεσία: Στέλιος Κούλογλου
Mε τους: Ιάσoνα Αποστολόπουλο, Ακίφ Ρασούλι, Αμίρ Ζαχίρι, Μοχαμάντ Χανάντ Αμπντί
Περίληψη: Ηοδύσσεια ενός δικαστικού θρίλερ.
Ντοκιμαντέρ τουΣτέλιου Κούλογλου.
Στις ελληνικές φυλακές βρίσκονται καταδικασμένοι χιλιάδες πρόσφυγες ως διακινητές. Ο διασώστης Ιάσονας Αποστολόπουλος συμμετέχει σε έναν αγώνα για να σωθούν τρεις αθώοι άνθρωποι. Ο πρώτος έχει καταδικαστεί σε 142 χρόνια φυλάκισης και οι άλλοι δύο σε 50. Σε ένα δικαστικό θρίλερ που διαρκεί πάνω από έναν χρόνο, θα δικαιωθεί ο αγώνας τους για την ελευθερία;
Διαβάστε περισσότερα στο bovary.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Lifestyle
- Κηδεία Δημήτρη Ήμελλου: Οι πρωταγωνιστές του Σασμού αποχαιρέτησαν τον Αντώνη Φραγκιαδάκη
- Τα 3 ζώδια που θα αναγεννηθούν από τις στάχτες τους το 2025
- Κώστας Χαρδαβέλλας: Η επιθυμία που είχε λίγο πριν «φύγει» από τη ζωή -Η αποκάλυψη της συζύγου του
- Ζέτα Δούκα: Οι δηλώσεις της για την απουσία του Γιώργου Κιμούλη από το δικαστήριο
- Σκορδά - Παπίλα: Έτσι έδωσαν τέλος στην παρεξήγηση - Σου το είπα & στο τηλέφωνο, το έχω ξεκαθαρίσει
- 7 τροφές που καταπολεμούν το φούσκωμα και βοηθούν στην επίπεδη κοιλιά
- Η Ariana Grande με vintage Dior φόρεμα. Ένας μικρός θησαυρός
- Κηδεία Ήμελλου: Ο «Σασμός» αποχαιρέτησε τον «αστυνόμο Φραγκιαδάκη»
- Τάσος Χαλκιάς: «Ο πατέρας μου με έδερνε γιατί έπρεπε να με δείρει»
- Λίτσα Πατέρα: «Ήταν στενάχωρο που έφυγα από το “Πρωινό” μετά από τόσα χρόνια»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Bovary
- Τελευταία Νέα Bovary
- Οι ταινίες της εβδομάδας: Η πολυαναμενόμενη βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη με τον Χρήστο Μάστορα στον ομώνυμο ρόλο
- Τα 3 ζώδια που θα αναγεννηθούν από τις στάχτες τους το 2025
- 7 τροφές που καταπολεμούν το φούσκωμα και βοηθούν στην επίπεδη κοιλιά
- Το πιο χριστουγεννιάτικο look της βασίλισσας Λετίθια με κόκκινη μπλούζα και κομψή φούστα
- Η Κέιτι Χολμς έχει μια τσάντα που ταιριάζει με όλα και παραμένει η απόλυτη επιλογή της από την πρώτη στιγμή που έκανε το ντεμπούτο της
- Πού να τοποθετήσετε το αλεξανδρινό για να φέρει αφθονία στο σπίτι, σύμφωνα με το Φενγκ Σούι
- Τι αποδεικνύουν πραγματικά οι φωτογραφίες της Σίντνεϊ Σουίνι για τις γυναίκες
- Τα ιδανικά κουρέματα για λεπτά μαλλιά -Πώς να δώσετε όγκο και κίνηση
- 5 απαραίτητα κομμάτια για τη γκαρνταρόμπα του 2025
- Μια ξεχωριστή βραδιά αφιερωμένη στη μαγεία των Χριστουγέννων στο ξενοδοχείο One & Only Aesthesis
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Lifestyle
- Αυτή είναι η ημερομηνία της πρεμιέρας του "Όπου υπάρχει Ελλάδα" με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή
- Τάσος Χαλκιάς: «Ο πατέρας μου με έδερνε γιατί έπρεπε να με δείρει»
- Λίτσα Πατέρα: «Ήταν στενάχωρο που έφυγα από το “Πρωινό” μετά από τόσα χρόνια»
- Κατερίνα Καινούργιου για Παναγιώτη Κουτσουμπή: «Ξυπνάει και βλέπω έναν καλλονό και εγώ χάλια»
- Η Ariana Grande με vintage Dior φόρεμα. Ένας μικρός θησαυρός
- Ζέτα Δούκα: Οι δηλώσεις της για την απουσία του Γιώργου Κιμούλη από το δικαστήριο
- Γιώργος Καραϊβάζ: Δολοφονήθηκε λόγω της δημοσιογραφικής του ιδιότητας
- Έκανα πρώτη φορά life coaching διαχείρισης βάρους αλλά εξελίχθηκε σε συνέντευξη με τη Μυρτώ Μαγκριώτη
- Body butter: 5 λόγοι να το εντάξεις στη χειμερινή ρουτίνα ομορφιάς σου
- Ποιο γλυκό συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2;