Η δημιουργία ενός standalone The Last of Us Part 2 multiplayer τίτλου ίσως είναι καλή ιδέα

Πώς η απώλεια του Factions από το The Last of Us Part 2 μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο spinoff.

Το multiplayer mode του The Last of Us (Factions) είναι μία από τις πιο υποτιμημένες multiplayer εμπειρίες της τελευταίας δεκαετίας. Αν και βέβαια είχε και έχει ακόμα μία σταθερή βάση παικτών, δεν έφτασε ποτέ τα επίπεδα δημοτικότητας όπως τα competitive modes άλλων παιχνιδιών.

Με την ανακοίνωση κιόλας πως το The Last of Us Part 2 δεν θα δει την επιστροφή του mode, όλοι πιστέψαμε πως η ιστορία το καταδίκασε να χαθεί στο σκοτάδι. Χάρις όμως

στην επιβεβαίωση της Naughty Dog πως το multiplayer δεν θα είναι κομμάτι του The Last of Us Part 2, αλλά η δουλειά που γίνεται πάνω του (multiplayer) θα δει το φως της μέρας με άλλο τρόπο, φέρνει χαμόγελα κι ελπίδες πως ίσως γίνει κάτι δυνατό. Το πιο σημαντικό... η περίπτωση "αυτόνομης" κυκλοφορίας ίσως να είναι το καλύτερο πράγμα που θα συμβεί στο Factions.

Η Naughty Dog επιβεβαίωσε πως το Factions δεν θα επιστρέψει στο sequel, "ωστόσο θα γευτείτε τους καρπούς της online φιλοδοξίας της ομάδας μας με άλλον τρόπο." Εν συντομία, η Naughty Dog μπορεί να έχει-αλλά-όχι-ακριβώς-ανακοινώσει την μελλοντική κυκλοφορία ενός multiplayer spinoff του Last of Us.

Ο Sony έχει προσπαθήσει να δημιουργήσει multiplayer εμπειρίες, ως κομμάτι της αποκλειστικής βιβλιοθήκης της, αλλά δεν αντίκρισε την επιτυχία της Microsoft με τα Halo και Gears. Τα multiplayer modes των Uncharted και The Last of Us είχαν το κοινό τους κατά την διάρκεια ζωής του PS3, αλλά δεν έγιναν και σημεία αναφοράς πάνω σε αυτό (multiplayer). Εκτός αυτού, οι first-party προσπάθειες της Sony για το PS4 είναι κατά κύριο λόγο single-player μόνο.

Η Sony θέλει ξεκάθαρα να πάρει μερίδιο από τη μάζα του multiplayer κοινού. Ο Πρόεδρος των Sony Worldwide Studios, Shawn Layden, είπε σε προηγούμενη συνέντευξη πως η ομάδα της Sony για τα first-party προϊόντα θα πρέπει να σκεφτεί την συνεχή προσθήκη εμπειριών, είτε πάνω στο competitive gaming ή πάνω στα παιχνίδια-ως-υπηρεσία (games-as-a-service), για να εξισορροπήσει τα εστιασμένα στην αφήγηση προϊόντα της.

"Σε ο,τι αφορά τα παιχνίδια-ως-υπηρεσία και τα esports, ή παρόμοια μοντέλα εσόδων – αν μπορέσουμε να κάνουμε κάτι ενδιαφέρον και με νόημα σε αυτούς του τομείς, θα το κάνουμε," είπε. "Δεν είναι πως δεν ενδιαφερόμαστε για αυτούς του τομείς, απλά είναι κάτι στο οποίο ιστορικά δεν αποδώσαμε και πολύ καλά."

Κι ενώ οι παραπάνω δηλώσεις του Layden δείχνουν πως δεν θα επιβάλουν στα στούντιο να παράγουν ήδη αγαπημένα single-player παιχνίδια, η δουλειά που έχει κάνει η Naughty Dog σε ένα νέο mode του Factions φαίνεται να είναι κάτι που θέλουν, όχι μόνο θέλουν οι παίκτες, αλλά και οι developers.

"...Είμαστε κι εμείς μεγάλοι θαυμαστές του Factions σαν την υπόλοιπη κοινότητα και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα όταν είναι έτοιμο" λέει η πρόσφατη δήλωση της Naughty Dog. Το να έχεις ένα από τα πιο αγαπημένα first-party στούντιο της Sony, στην ανάπτυξη ενός αποκλειστικού multiplayer τίτλου (που θα πωλείται ως αυτόνομη εμπειρία), για την (θεωρητικά) επόμενης γενιάς κονσόλα, όχι μόνο φέρνει κάτι νέο στο "first-party οπλοστάσιο" της Sony αλλά δίνει και την ευκαιρία στο Factions να γιορτάσει με τον δικό του τρόπο.

Αν και καλό, το συγκεκριμένο mode είχε την τύχη/ατυχία να βρίσκεται μαζί με ένα από τα καλύτερα single-player campaigns της γενιάς του (αν όχι και του σύγχρονου gaming), οπότε λογικό ήταν να επισκιαστεί από το καταπληκτικό σενάριο. Επίσης δεν βοήθησε και το γεγονός ότι, πολλοί single-player τίτλοι εκείνη την περίοδο (Tomb Raider, Batman: Arkham Origins) κυκλοφορούσαν με multiplayer modes που κανείς δεν ζήτησε να υπάρχουν. Αυτό έκανε ακόμα δυσκολότερα τα πράγματα για το Factions.

Βλέπουμε πλέον πως και η ίδια εταιρεία συνειδητοποίησε πως το να διασπάσει αυτές τις δύο εμπειρίες βοηθά τους παίκτες στο να μην προβληματίζονται για το αν κάποια από τις δύο έλαβε παραπάνω προσοχή από την άλλη. Επιπλέον, η Sony θα μπορεί να διαφημίσει πως έχει συγκεκριμένη multiplayer αποκλειστικότητα στην κονσόλα της, φτιαγμένη από ανθρώπους που έχουν αποδείξει την αξία τους, η οποία θα κυκλοφορήσει (λογικά) μετά την επιτυχία του Part 2.

Για περισσότερα σχετικά με το The Last of Us Part 2, διαβάστε τι είπε ο Neil Druckmann της Naughty Dog σχετικά με το πως το Last of Us Part 2 εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο παιχνίδι του στούντιο, αν και δεν είναι open world.

Ο Mike είναι το "μαντρόσκυλο" του IGN. Όταν δεν γαβγίζει μπορείτε να τον βρείτε σε Steam και PSN.

IGN GreeceΦήμες θέλουν το The Last of Us 2 να κυκλοφορεί τον Φεβρουάριο του 2020Σε τελικό στάδιο βρίσκεται το The Last of Us Part II'Τέλος' στα γυρίσματα της τελευταίας σκηνής του The Last of Us Part II

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα