Η ΕΑ αναθεωρεί τον τρόπο που κυκλοφορεί τα παιχνίδια της

Αφορμή γι' αυτό, το Anthem.

To Anthem ήταν το παιχνίδι το οποίο συγκέντρωνε όλες τις προσδοκίες τις ΕΑ πάνω του. Τελικά δεν κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Μπορεί το παιχνίδι να κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων τον Φεβρουάριο, όμως όπως η ίδια η BioWare δήλωσε, το παιχνίδι τα βρήκε αρκετά σκούρα από τις πρώτες κιόλας ημέρες της κυκλοφορίας του.

Η κατάσταση αυτή οδήγησε την ΕΑ να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να βγάζει πλέον στην αγορά παιχνίδια μεγάλης κλίμακας.

Ο CEO της εταιρείας μάλιστα, Andrew Wilson, είπε σύμφωνα με το pcgamer ότι "Αυτό δεν είναι πρόβλημα μόνο της ΕΑ αλλά παγκόσμιο πρόβλημα". "Από εκεί που το παιχνίδι είχε 40 με 80 ώρες offline διάρκειας, έρχονται να προστεθούν άλλες 100, 200 ή ακόμα και 300 ώρες του elder game, με το οποίο θα ασχοληθούν εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως."

Όλα τα παραπάνω παρουσιάζουν αρκετά προβλήματα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, ωστόσο η ΕΑ δεν επικεντρώνεται μόνο σε αυτό. Στόχος της εταιρείας είναι βρει έναν καινούριο τρόπο να προωθεί τα παιχνίδια της στο κοινό αλλά και να βρει μεγαλύτερα ακροατήρια. ο Wilson είπε χαρακτηριστικά ότι στην Κίνα τα μεγάλα παιχνίδια έχουν ένα soft lunch και αρκετά tests πριν την επίσημη κυκλοφορία, γεγονός που βοηθάει την εταιρεία πως θα ανταποκριθεί το παιχνίδι σε μεγάλη κλίμακα. Στη δύση, από την άλλη, οι developers αρκούνται απλά σε προώθηση του παιχνιδιού με στόχο να τονώσουν την αγωνία των παικτών.

"Καθώς τα παιχνίδια μεγαλώνουν, το δυτικό σύστημα δεν θα δουλεύει με την ίδια επιτυχία. Επομένως εμείς δεν πρέπει να αλλάξουμε μόνο τη διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού, κάτι το οποίο κάνουμε αυτή την στιγμή, αλλά και να αλλάξουμε τον τρόπο κυκλοφορίας του παιχνιδιού."

"Θα πρέπει να ξεκινήσουμε με soft lunches, ακριβώς όπως συμβαίνει στο mobile χώρο. Ταυτόχρονα θα πρέπει να αλλάξουμε και τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με την κοινότητα."

Ο Willson πιστεύει ότι οι αλλαγές αυτές θα βοηθήσουν έτσι ώστε τα παιχνίδια να τύχουν μεγαλύτερης αποδοχής από τους παίκτες. Εσείς τι πιστεύετε;

IGN GreeceH EA προσθέτει δώδεκα Star Wars games στο Origin AccessEA: Πρόωρο 'τέλος' στα συμβόλαια 350 εργαζομένων τηςΠρώην στέλεχος της EA μας δείχνει τη νέα του δουλειά

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα