Call of Duty: Black Ops 6 | Review

Το Call of Duty επιστρέφει φέτος με τον τίτλο Call of Duty: Black Ops 6, τέσσερα χρόνια μετά το Black Ops Cold War του 2020, με τις Treyarch και Raven

Software να αναλαμβάνουν ξανά τα ηνία της σειράς. Στο πρόσφατο παρελθόν, η ποιότητα των τίτλων Call of Duty είχε διακυμάνσεις ανάλογα με το στούντιο ανάπτυξης, άλλοτε προσφέροντας εξαιρετικά και άλλοτε απογοητευτικά αποτελέσματα, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το περσινό Modern Warfare 3 (2023), το οποίο δέχθηκε αρνητική κριτική.

Το Black Ops 6 φέτος φαίνεται να ξεπερνά την αρνητική εντύπωση του περσινού τίτλου, προσφέροντας έναν ολοκληρωμένο και βελτιωμένο τίτλο. Η Treyarch επιμελήθηκε το Multiplayer και το Zombie Mode, ενώ η Raven Software ανέλαβε την ανάπτυξη του campaign. Στο single-player, η ιστορία είναι πιο καλοδουλεμένη, με πλούσιο ρυθμό και διάρκεια που φτάνει περίπου τις 8 ώρες, ενώ στο Multiplayer έχουν προστεθεί νέα χαρακτηριστικά, όπως το Omni movement και η επιστροφή των Prestige classes. Το Zombies Mode επανέρχεται, επίσης, ανανεωμένο και φρέσκο.

Σεναριακά, το BO6 συνεχίζει την αφήγηση του Black Ops Cold War, τοποθετώντας τους παίκτες στις αρχές της δεκαετίας του ’90, κοντά στην έναρξη του πολέμου του Κόλπου. Η ιστορία ακολουθεί τον Frank Woods, ο οποίος, καθηλωμένος πλέον σε αναπηρικό αμαξίδιο, εκπαιδεύει τον Troy Marshall στα πρώτα του βήματα ως πράκτορας. Όταν ο Marshall αναλαμβάνει μια αποστολή στο Κουβέιτ για τη σύλληψη ενός Ιρακινού υπουργού, η επιχείρηση καταλήγει σε αποτυχία λόγω της επέμβασης της Pantheon, μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης με πρόσβαση σε βιολογικά όπλα και ύποπτους δεσμούς με τη CIA.

Η πλοκή ξετυλίγεται σε αποστολές παγκόσμιου βεληνεκούς, που περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία ρυθμών και στυλ. Από stealth αποστολές με στοιχεία Hitman έως ανοιχτού τύπου αποστολές σε μεγάλους χάρτες, όπου ο παίκτης επιλέγει τη σειρά των ενεργειών του, το παιχνίδι υπόσχεται εμπειρίες γεμάτες ένταση και φαντασία, ακόμα και με παραφυσικά και horror στοιχεία.

Οι παίκτες αναλαμβάνουν κυρίως τον ρόλο του William “Case” Calderon, ενός επίλεκτου μέλους της ομάδας του Woods, και καλούνται να αποτρέψουν μια παγκόσμια συνωμοσία, αποκαλύπτοντας έναν προδότη στην υπηρεσία και διαχειριζόμενοι τις ευαίσθητες γεωπολιτικές ισορροπίες της εποχής.

Τα τελευταία χρόνια, η σειρά CoD έχει υιοθετήσει ανοιχτού τύπου αποστολές, και φέτος προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία στον τρόπο υλοποίησης των στόχων, διατηρώντας παράλληλα γραμμικές αποστολές όπου απαιτείται. Σε μια από τις πρώτες αποστολές, με τίτλο Blood Feud, οι παίκτες έχουν την επιλογή είτε να κινηθούν αθόρυβα με σιγαστήρα είτε να δράσουν δυναμικά χρησιμοποιώντας πλήρη εξοπλισμό. Η ποικιλία και οι εκπλήξεις που περιλαμβάνονται στο campaign προσδίδουν ποιότητα και ικανοποιητική διάρκεια, κάνοντας τον τίτλο να ξεχωρίζει στη φετινή χρονιά.

Στο The Rook, το κεντρικό καταφύγιο του Adler στη Βουλγαρία, θα βρίσκεστε ανάμεσα στις αποστολές. Το αρχοντικό αυτό, χτισμένο πάνω σε έναν παραθαλάσσιο βράχο, αποπνέει μυστήριο και κρύβει πολλά μυστικά, προσφέροντας στον παίκτη ευκαιρίες για ανάπαυση και προετοιμασία πριν από την επόμενη αποστολή. Στο The Rook μπορείτε να συνομιλήσετε με τα μέλη της ομάδας, να τους γνωρίσετε καλύτερα, να λύσετε γρίφους και να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό, τα όπλα και τα perks του χαρακτήρα σας, επιλέγοντας επίσης την επόμενη αποστολή.

Οι αγαπημένοι χαρακτήρες Adler και Woods επιστρέφουν, ενώ στην ομάδα προστίθενται νέα μέλη, τα οποία λειτουργούν κυρίως ως δευτερεύοντες χαρακτήρες με ιστορίες που συνδέονται με το βασικό καστ. Ο κεντρικός χαρακτήρας του παίκτη, ο Case, παραμένει ένας σιωπηλός πρωταγωνιστής, με ελάχιστες πληροφορίες να αποκαλύπτονται γι’ αυτόν, ιδίως στην αρχή της ιστορίας. Ο Case δεν εμφανίζεται σε cutscenes, ενώ η ανάπτυξη του χαρακτήρα του παραμένει αινιγματική, προσθέτοντας ένα μυστήριο που παραμένει άλυτο μέχρι αργότερα στο παιχνίδι.

Οι σχέσεις μεταξύ εχθρών και συμμάχων αναδιαμορφώνονται με συνοχή στη μεγαλύτερη διάρκεια της ιστορίας, αν και ορισμένες αποφάσεις των πρωταγωνιστών φαίνεται να μην έχουν απόλυτα πειστική αιτιολόγηση. Η αινιγματική φύση του Case, επιπλέον, αφήνει μερικά ερωτήματα αναπάντητα, εμπλουτίζοντας τη συνολική πλοκή του single-player.

Η εμπειρία ενισχύεται από τον εξαιρετικό ήχο, το υψηλής ποιότητας voice acting και τις ατμοσφαιρικές μουσικές επιλογές, ενώ το εξαιρετικό gunplay του τίτλου προσφέρει ρεαλιστική αίσθηση των όπλων και δυναμικό movement. Το σύστημα Omni Movement, που επιτρέπει στον παίκτη να «πέφτει» στην πλάτη ή στα πλάγια πυροβολώντας, προσθέτει ευελιξία και μεταφέρεται με επιτυχία στο Multiplayer. Το movement είναι ρευστό, το gunplay άρτια εκτελεσμένο και η αίσθηση των όπλων καθηλωτική.

Τα γραφικά του Black Ops 6 εντυπωσιάζουν στα περισσότερα σημεία, αν και σε κάποια σημεία φαίνεται η ανάγκη για βελτίωση. Ίσως ήρθε η στιγμή η σειρά να εγκαταλείψει τις εκδόσεις προηγούμενης γενιάς, ώστε να προσφέρει ένα πραγματικά σύγχρονο αποτέλεσμα, χωρίς όμως αυτό να μειώνει τη θεαματικότητα των σκηνών δράσης, που παραμένουν γεμάτες ένταση και κινηματογραφικά set pieces.

Στο Multiplayer, η Treyarch παραδίδει ένα από τα καλύτερα gunplay της σειράς, σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση του Omni Movement που επιτρέπει στους παίκτες ευελιξία στις κινήσεις και τη δυνατότητα να κάνουν dives και slides προς κάθε κατεύθυνση. Η σκόπευση είναι ακριβής και το auto-aim σε κοντινές αποστάσεις βελτιώνει τη στόχευση για τους παίκτες κονσόλας, εξισορροπώντας τη μετάβαση από μάχες μεσαίας σε κοντινή απόσταση.

Επιπλέον, ο ρυθμός αναβάθμισης των όπλων έχει βελτιωθεί, μειώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο για να αυξηθούν τα levels και να ξεκλειδωθούν τα attachments. Το Multiplayer επιστρέφει επίσης με το κλασικό Prestige system, όπου οι παίκτες μπορούν να φτάσουν έως το επίπεδο 55 και να προχωρήσουν στο Prestige για να κερδίσουν επιπλέον rewards.

Οι χάρτες στο αρχικό πακέτο του τίτλου είναι μικρότεροι σε μέγεθος από τους προηγούμενους τίτλους Call of Duty, γεγονός που αυξάνει τις συγκρούσεις μεταξύ των παικτών και εντείνει τον γρήγορο ρυθμό του gunplay. Προς το παρόν, η σύνθεση των χαρτών περιλαμβάνει έναν συνδυασμό υψηλής ποιότητας χαρτών και μερικών λιγότερο ενδιαφέροντων, με την κοινότητα να αναμένει νέες προσθήκες στο μέλλον.

Καθώς ο τίτλος θα εμπλουτίζεται με περιεχόμενο κατά τη διάρκεια του έτους, ελπίζουμε να δούμε και κάποιους μεγαλύτερους χάρτες που θα προσφέρουν στους παίκτες περισσότερες επιλογές στρατηγικής. Στην παρούσα φάση, η πλειονότητα των χαρτών ακολουθεί την κλασική τρισδιάστατη δομή, επικεντρώνοντας στη συχνότητα των συγκρούσεων και τη ροή της δράσης.

Η Treyarch, γνωστή για την κατασκευή εμβληματικών χαρτών όπως το Firing Range και το Raid, φαίνεται να υστερεί σε αυτό τον τομέα στο Black Ops 6. Παρά τον οπτικά άρτιο σχεδιασμό τους, οι χάρτες βασίζονται αποκλειστικά στη δομή των τριών διαδρομών και δεν καταφέρνουν να φτάσουν το επίπεδο ροής και λειτουργικότητας που οι παίκτες περίμεναν. Οι περισσότεροι χάρτες είναι μικρότεροι από αυτούς των προηγούμενων ετών, ενώ οι μεγαλύτεροι παρουσιάζουν κενά σημεία, αποδυναμώνοντας τη ροή της δράσης.

Η απόδοση των servers έχει βελτιωθεί σημαντικά από τη beta, αν και τα προβλήματα με το packet loss δεν έχουν εξαλειφθεί πλήρως. Το TTK (Time to Kill) και το TTD (Time to Die) παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με τη beta έκδοση του BO6, το οποίο είναι ελαφρώς πιο σύντομο από το περσινό παιχνίδι, ταιριάζοντας με τη γρηγορότερη κίνηση των χαρακτήρων.

Το Zombies Mode, ως τρίτος βασικός πυλώνας του Black Ops 6, διατηρεί τη γνώριμη, διασκεδαστική συνταγή του, προσκαλώντας τους παίκτες να επιβιώσουν από ορδές ζόμπι στους δύο αρχικούς χάρτες, τους Liberty Falls και Terminus. Το Liberty Falls θυμίζει αμερικανική πόλη με ανοιχτούς χώρους και καταστήματα, ενώ το Terminus διαδραματίζεται σε ένα σκοτεινό και κλειστοφοβικό συγκρότημα φυλακών. Οι χάρτες μπορούν να παιχτούν τόσο σόλο όσο και σε συνεργασία με έως και τρεις άλλους παίκτες, με τα όπλα να διατηρούν σε μεγάλο βαθμό την ίδια βάση με το Multiplayer, εμπλουτισμένα με ξεχωριστά perks, abilities και ειδικά όπλα. Παρότι το gameplay είναι διασκεδαστικό, η ιστορία του Zombies Mode παραμένει μέτρια και δεν φτάνει τα επίπεδα αφήγησης προηγούμενων εκδόσεων.

Συνοψίζοντας, το Call of Duty: Black Ops 6 αποτελεί μια καλοδουλεμένη επιστροφή για τη σειρά και δικαιούται θέση στη συζήτηση για τους κορυφαίους τίτλους του franchise. Προσφέρει ένα πλήρες και ποιοτικό campaign, ένα διασκεδαστικό Zombies Mode και ένα Multiplayer με εξαιρετικό gunplay και ανανεωμένη κίνηση μέσω του Omni Movement. Ωστόσο, υστερεί στην ποιότητα και την ποικιλία των χαρτών που διατίθενται στο launch.

Το Black Ops 6 είναι ένα υπερπλήρες πακέτο που αποδεικνύει την προσοχή και τον χρόνο που επενδύθηκε στην ανάπτυξή του από τις ομάδες της Treyarch και της Raven Software. Κάνοντας ένα θετικό βήμα για το franchise, αφήνει πίσω το απογοητευτικό MW III και ανανεώνει τις προσδοκίες για το μέλλον της σειράς.

Το Call of Duty: Black Ops 6 κυκλοφορεί από τις 25/10/24 για PS5, PS4, PC, Xbox Series και Xbox One. Το review μας βασίστηκε στην έκδοσή του για το PS5, με review code που λάβαμε από την AVE.

The post Call of Duty: Black Ops 6 | Review first appeared on GameOver.

The post Call of Duty: Black Ops 6 | Review appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα