Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - Review
Θανάσιμα κουραστικό – μέρος δεύτερο...
Όταν είχε κυκλοφορήσει το πρώτο Deadly Premonition, είχε διχάσει το κοινό. Από τη μια πλευρά είχαμε τον δημιουργό Hitedaka Suehiro ή, αλλιώς, “Swery65”, ο οποίος έχει το δικό του, ιδιαίτερο ύφος γραφής και παρουσίασης που χαρακτηρίζει τους τίτλους του, κάτι που σημαίνει πως, όποιος αρέσκεται σε τέτοιου ύφους γραφή και δομή, δύσκολα μπορεί να προσπεράσει τα πονήματα του συγκεκριμένου δημιουργού.
Από την άλλη πλευρά, το Deadly Premonition κούρασε ένα μεγάλο μέρος των
Ωστόσο, ο πήχης αυτής της αισιοδοξίας έπεσε χαμηλότερα όταν η κονσόλα της Nintendo υποδέχτηκε τον πρώτο τίτλο με όλα του τα αρχικά τεχνικά προβλήματα, συνοδευόμενα από ένα αποκλειστικό bug (game breaking μάλιστα), το οποίο δεν υπήρχε στις προηγούμενες εκδόσεις του τίτλου, και κατόρθωνε να “σκοτώσει” την πρόοδο του παίκτη.
Έτσι φτάνουμε στο φλέγον ερώτημα: “Θα παίζεται χωρίς προβλήματα το δεύτερο μέρος;”. Την απάντηση την παίρνουμε από τα πρώτα κιόλας λεπτά του Deadly Premonition 2, αφού ο τίτλος μάς παρουσιάζει τον κόσμο του μέσα από έναν παρωχημένο οπτικό τομέα και τα γνώριμα pop-up textures, τα οποία “φορτώνουν” τμήματα του χώρου όπου βρισκόμαστε κάθε φορά. Ωστόσο, μέσα από αυτήν την προβληματική απεικόνιση αποτυπώνεται το χαρακτηριστικό ύφος του Swery65, που για ακόμη μια φορά παρουσιάζει ως κεντρική φιγούρα τον εμπειρογνώμονα/ δημιουργό προφίλ/ ειδικό πράκτορα του FBI, York, ο οποίος πρωταγωνιστής διατηρεί το εγωκεντρικό και φλύαρο ύφος του, και πάντα συνοδεύεται από το alter ego του, τον Zach.
Έτσι, το σενάριο και οι διάλογοι του παιχνιδιού επικεντρώνονται στα γνώριμα μονοπάτια της σάτιρας κινηματογραφικών ταινιών αλλά και στους διαλόγους που διεξάγονται μεταξύ του York και του Zach. Η ιστορία προσφέρει ένα αστυνομικού μυστηρίου ύφος, το οποίο ξετυλίγεται σιγά-σιγά, και προβάλλει το πραγματικό πρόσωπο της πόλης του Le Carre όπου διεξάγεται η ιστορία.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε πως το δυνατό στοιχείο του Deadly Premonition 2 είναι η ιστορία του, και για αυτό το λόγο δεν θα αναπτύξουμε περισσότερο τις εντυπώσεις μας από το σενάριο ούτως ώστε να μην αποκαλύψουμε σημαντικά στοιχεία και επηρεάσουμε την εμπειρία σας. Από εκεί και πέρα, ο τίτλος προσφέρει την adventure/ open-world δομή που είχαμε δει και στο πρώτο παιχνίδι -δηλαδή έχουμε την εναλλαγή ημέρας/ νύχτας στη ροή του κόσμου, που σημαίνει πως πρέπει να βρισκόμαστε σε ένα συγκεκριμένο σημείο, τη σωστή χρονική στιγμή, ώστε να ξεκλειδώσουμε ή να αποκτήσουμε πρόσβαση σε κάποια σημαντικά events, ενώ δεν απουσιάζουν οι μπάρες υγείας και αντοχής του πρωταγωνιστή, οι οποίες αναπληρώνονται με φαγητό και ξεκούραση αντίστοιχα.
Αν και το επιμέρους περιεχόμενο (οι λεγόμενες ως “side stories”) προσφέρει μια ευχάριστη εμπειρία λόγω της ιδιαίτερης γραφής του δημιουργού, αυτό δεν σημαίνει πως βιώσαμε ένα ζωντανό και φιλόξενο περιβάλλον που θα μείνει στη μνήμη μας για κάποιο χρονικό διάστημα. Αυτό ήταν πραγματικά ανέφικτο, αφού μόλις αποκτήσαμε τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουμε στον κόσμο του παιχνιδιού, αντικρίσαμε μια πόλη-φάντασμα, στην οποία δεν κυκλοφορεί κανείς. Ως πρώτη σκέψη υποθέσαμε πως αυτή η ανυπαρξία ζωής και κυκλοφορίας ίσως σχεδιάστηκε με τον τρόπο αυτό για να προσφέρει ένα σταθερό frame rate, το οποίο, ωστόσο, δεν υφίσταται, αφού υπάρχουν συχνές πτώσεις μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.
Η μοναδική παρέα που έχουμε στις μεγάλες αποστάσεις που ταξιδεύουμε, είναι οι διάλογοι μεταξύ του York με τον Zach, αφού δεν υπάρχει ηχητική συνοδεία ή έστω κάποιο μουσικό κομμάτι που θα απέδιδε μια αίσθηση “ζωής” στον κόσμο του παιχνιδιού. Ωστόσο, ακόμα και αυτή η υλοποίηση είναι ανώφελη, αφού οι διάλογοι, από ένα σημείο και έπειτα, κουράζουν με την έντονη επανάληψή τους.
Τουλάχιστον οι δημιουργοί έλαβαν υπόψη τους το πρόβλημα που δημιουργούσε η κακή υλοποίηση της οδήγησης στο πρώτο παιχνίδι, και έτσι εξόπλισαν τον York με μια σανίδα του skateboard. Αυτό σημαίνει μεν ότι έχουμε καλό έλεγχο του οχήματος, αλλά ταυτόχρονα οδηγούμαστε σε πολλά frame drops λόγω της ταχύτητας με την οποία φορτώνουν τα δεδομένα στον κόσμο. Συνεχίζοντας με τα του gameplay, όσοι ανησυχούν πως θα κολλήσουν σε κάποιο γρίφο, δεν χρειάζεται να έχουν άγχος για τέτοιο πρόβλημα, αφού οι βοήθειες που παρέχει το παιχνίδι είναι άφθονες και το adventure solving στοιχείο λειτουργεί στον "αυτόματο".
Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε και τους εχθρούς, οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους όταν πέσει η νύχτα στην πόλη του Le Carre. Οι εχθροί εμφανίζονται σε συγκεκριμένο πλήθος κάθε φορά, διότι κάθε εμφάνισή τους συνοδεύεται από πτώση στα frames. Ως φυσικό επακόλουθο, αυτή η πτώση των καρέ επηρεάζει το σύστημα στόχευσης και αντιμετώπισης των εχθρών, δημιουργώντας έτσι ακόμα περισσότερα προβλήματα στο gameplay. Ο τεχνικός τομέας του Deadly Premonition 2 είναι εφάμιλλος του πρώτου τίτλου, δηλαδή έχουμε crashes, τα οποία μας στέλνουν στην κεντρική οθόνη της κονσόλας μας, άσχημα animations των χαρακτήρων σε διαλόγους, και διάφορα bugs & glitches. Σε όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε και το handheld mode (μέσω της φορητότητας του Nintendo Switch), στο οποίο πρωταγωνιστεί η χαμηλή ανάλυση καθώς και όλα τα προαναφερθέντα τεχνικά προβλήματα.
Εν κατακλείδι, το Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise αποτελεί μια χαμένη ευκαιρία, αφού ακολουθεί τα (προβληματικά) βήματα του προκατόχου του σχεδόν παντού. Είναι, δηλαδή, είναι ένας ιδιαίτερος και παράξενος τίτλος θα λέγαμε, σχεδιασμένος για αυστηρά συγκεκριμένο κοινό, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να οπλιστεί με αντοχή και υπομονή ώστε να παραβλέψει το πλήθος των τεχνικών προβλημάτων που περιέχει ο τίτλος (ηθελημένα ή όχι, τελικά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό) για να απολαύσει την κάπως ενδιαφέρουσα ιστορία.
Το Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise κυκλοφορεί αποκλειστικά για το Nintendo Switch από τις 10 Ιουλίου.
switch
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Η απόλυτη συλλογή: έρχεται το 2020 το Monkey Island Anthology Box Set
- Resident Evil Village: Η Capcom ρωτά τους fans για demo, αναφέρει και το Xbox Series S (Lockhart)
- PS4: Εκπτώσεις Ιουλίου
- Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - Review
- Viber: έφερε τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στην Ελλάδα
- [Επιστήμη & Λογική]: Είναι λάθος να νιώθουμε Εθνικά Υπερήφανοι
- Το The Dark Pictures: Little Hope κυκλοφορεί στις 30 Οκτωβρίου 2020
- Το Crisis VRigade 2 έρχεται στο PSVR
- iPhone 12: Θα είναι ακριβότερο παρά την αφαίρεση παρελκόμενων;
- LG MD5KL-B UltraFine 5K: Το νέο monitor για ασύγκριτη ευκρίνεια σε Mac
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Game Over
- Τελευταία Νέα Game Over
- Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise - Review
- Το Crisis VRigade 2 έρχεται στο PSVR
- Τον Οκτώβριο η κυκλοφορία του The Dark Pictures Anthology: Little Hope
- Το Vigor έγινε διαθέσιμο και στο Nintendo Switch
- Ανακοινώθηκε το Astro City Mini
- GO Talks: "Η στιγμή που παράτησα ένα franchise"
- Το Steelrising είναι ο νέος τίτλος της Spiders
- Επιβεβαιώθηκε η επιστροφή της σειράς Test Drive Unlimited
- Το Halo 3 έρχεται στους υπολογιστές
- Αλλαγή στην ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: Definitive Edition
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- iPhone 12: Θα είναι ακριβότερο παρά την αφαίρεση παρελκόμενων;
- [Επιστήμη & Λογική]: Είναι λάθος να νιώθουμε Εθνικά Υπερήφανοι
- Η απόλυτη συλλογή: έρχεται το 2020 το Monkey Island Anthology Box Set
- PS4: Εκπτώσεις Ιουλίου
- Viber: έφερε τα αυτοκαταστρεφόμενα μηνύματα στην Ελλάδα
- LG MD5KL-B UltraFine 5K: Το νέο monitor για ασύγκριτη ευκρίνεια σε Mac
- Resident Evil Village: Η Capcom ρωτά τους fans για demo, αναφέρει και το Xbox Series S (Lockhart)
- Το The Dark Pictures: Little Hope κυκλοφορεί στις 30 Οκτωβρίου 2020
- Devolver Digital: Παρουσίαση 2020
- Asus ROG Phone 3: Επίσημη επιβεβαίωση του Snapdragon 865+