Star Citizen: Η συνέχεια του Wing Commander

Μία νέα online εμπειρία που αναμένεται το 2014. Πρώτο στο crowdfunding. [UPDATE 2]

[Αρχική δημοσίευση: 11/10/12] Ο Chris Roberts, δημιουργός της λατρεμένης σειράς Wing Commander, επιστρέφει με ένα παιχνίδι που θα σας κάνει να λιώσετε στο gaming.

Ύστερα από μια δεκαετία απουσίας από τα φώτα της δημοσιότητας, ο δημοφιλής δημιουργός αποφάσισε να ιδρύσει τον Απρίλιο του 2011 την προγραμματιστική εταιρία Cloud

Imperium Games Corporation. Παράλληλα έχει και μια μικρή ομάδα η οποία εργάζεται στην δημιουργία του καλλιτεχνικού μέρους και του σεναρίου, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί και την πρώιμη έκδοση του Star Citizen, ενός Space Combat Simulator με στοιχεία trading που θα κυκλοφορήσει το 2014. Το Star Citizen θα έχει δυναμικό σύστημα οικονομίας που καθορίζεται από εσάς, καθώς και έναν μεγάλο, ανοιχτό προς εξερεύνηση κόσμο. Ο Roberts το χαρακτηρίζει ως μια μείξη από τα games Wing Commander, Freelancer και Privateer. Το single-player mode μπορεί να παιχτεί offline ή σε μορφή co-op με φίλους, κάτι το οποίο θα επηρεάσει την εμπειρία σας με τον ίδιο τρόπο που γινόταν και στα games όπως το Demon's Souls.

In a galaxy far far away...
Το κύριο σενάριο περιστρέφεται γύρω από ένα πολιτικό δράμα, εμπνευσμένο από την παρακμή και την πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Στο παιχνίδι όμως θα ασχοληθείτε περισσότερο με την Squadron 42, μια γαλλική διαστημική λεγεώνα η οποία φημολογείται ότι τα καταφέρνει ακόμα και στις δυσκολότερες αποστολές. Στόχος σας αρχικά θα είναι να γίνετε αποδεκτός στο στράτευμα. Επειδή όμως το Star Citizen είναι online, ο Chris Roberts δήλωσε ότι θα προσθέτει διαρκώς μικρά updates τα οποία θα είναι για παράδειγμα ένα νέο σύστημα με rankings, νέες αποστολές κ.ο.κ. Επιπλέον, όσοι κατακτήσετε ένα σύστημα αστέρων πρώτοι, θα μπορείτε να το ονομάσετε με το όνομα της αρεσκείας σας (!) κι αργότερα να το πουλήσετε σε εταιρείες εντός του παιχνιδιού για να λάβετε χρήματα.

Αν και το Star Ciziten είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, σε ένα demo είδαμε την δυνατότητα εναλλαγής από third-person κάμερα σε θέα από το πιλοτήριο. Τα διαστημόπλοια λειτουργούν κάτω από ένα ανεπτυγμένο σύστημα φυσικής όπου οι προωθητήρες δημιουργούν δυνάμεις ικανές να κουνήσουν ρεαλιστικά το σκάφος. Επίσης το παιχνίδι θα υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D και γυαλιά Oculus Rift που -όπως πιστεύει ο Roberts- θα κάνουν τις αερομαχίες σας ακόμα πιο συναρπαστικές. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σε αυτό το στάδιο ανάπτυξης είναι η ποιότητα των οπτικών εφέ με την CryEngine, σκόπιμο τέχνασμα από τον Roberts για να «κάψει τους σκληροπυρηνικούς gamers».

Τι είπε ο δημιουργός
«Είμαι gamer», δηλώνει ο Chris Roberts στο Eurogamer. «Δεν έχω δημιουργήσει κανένα παιχνίδι στην ζωή μου απλά για να πουλήσω ένα ή δύο ή τρία εκατομμύρια αντίτυπα και να βγάλω χρήματα. Ο λόγος που έφτιαξα το Wing Commander είναι ότι έβλεπα το Star Wars ως παιδί και πάντα ήθελα να είμαι ένας πολεμιστής για να σώσω τον γαλαξία, όχι μόνο να το βλέπω αλλά και να το κάνω». «Αυτό που φτιάχνω τώρα είναι κάτι που μου λείπει. Πάντα είχα υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας και PC games και console games. Ειλικρινά τις περισσότερες φορές παίζω τα παιχνίδια στις κονσόλες γιατί ξέρω ότι φτιάχτηκαν κυρίως για τις κονσόλες. Πιστεύω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που έχει υπολογιστές και κάνει αυτό που κάνω και εγώ. Δεν θα παίξω το Call of Duty στον υπολογιστή, θα το παίξω στην κονσόλα γιατί για αυτήν φτιάχτηκε». «Υπάρχουν 40 εκατομμύρια χρήστες στο Steam και κανείς δεν νοιάζεται για τους PC gamers. Είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα που αλλάζει συνεχώς. Είναι πάντα ενδιαφέρουσα και εξελίσσεται ακατάπαυστα, κάτι που δεν συμβαίνει με τις κονσόλες».

Ο Roberts θα δημιουργήσει το Star Citizen χωρίς εκδότρια εταιρεία. Έχει ιδιωτικές επενδύσεις αλλά χρειάζεται να ζητήση χρηματοδότηση από τους fans του με ένα ποσό που κυμαίνεται ανάμεσα σε 2-4 εκατομμύρια δολάρια, ώστε να επιβεβαιωθεί η αποτίμηση των προσωπικών επενδύσεών του. Το ίδιο το παιχνίδι θα κοστίσει περίπου 12-14 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργηθεί. Όπως τονίζει ο Chris Roberts: "Μπορώ να φτιάξω το παιχνίδι με αυτό το ποσό γιατί δεν το φτιάχνω με τις συνήθεις μεθόδους που λειτουργεί η βιομηχανία. Εάν συνέβαινε αυτό τότε θα μου κόστιζε πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια". Ο developer επέλεξε ωστόσο να μην χρησιμοποιήσει ακόμη το Kickstarter για να μαζέψει χρήματα γιατί όπως είπε «αυτό είναι ένα επιπλέον βήμα μεταξύ του δημιουργού και την κοινότητας». Αντιθέτως, το Star Citizen θα βρίσκεται στο site Robertsspaceindustries.com όπου και θα ξεκινήσει. Υπάρχει ένα ειδικό plug-in για δωρεές, το οποίο θα λειτουργήσει από σήμερα για να καταθέσετε -αν θέλετε- την δωρεά σας.

{youtube}qqtyGuV49rc|400|300{/youtube}

Προνόμια για τα pre-orders
Όσοι υποστηρίξετε το Star Citizen από νωρίς, θα μπορέσετε να το παίξετε πριν την τελική ημερομηνία κυκλοφορίας του. Ο Chris Roberts εύχεται ότι σε έναν χρόνο από τώρα, μία αρχική έκδοση θα είναι διαθέσιμη και θα διαθέτει από την αρχή multiplayer mode. Δεν θα λάβει χώρα στο σύμπαν του παιχνιδιού, αλλά θα λειτουργήσει με τρόπο ανάλογο με τις μάχες στο World of Tanks. 10 μήνες μετά από την συγκεκριμένη beta, θα έχουμε την επίσημη alpha beta έκδοση με την εισαγωγή του ανοιχτού κόσμου.

Επίσημα το Star Ciziten θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να δημιουργηθεί. Το αναμένουμε για PC μέσα στο 2014. Διαβάστε το review του World of Tanks από το GameWorld.

[UPDATE: 26/6/13] Το Star Citizen κατάφερε να μαζέψει από χορηγίες και δωρεές το ποσό των 10,7 εκατομυρίων δολλαρίων (8 εκ. ευρώ περίπου) και έτσι πέρασε στην πρώτη θέση των projects με το μεγαλύτερο crowdfunding όλων των εποχών ξεπερνώντας την εφαρμογή Pebble Watch η οποία συγκέντρωσε 10,2 εκατομύρια δολλάρια (περίπου 7,8 εκ. ευρώ).

Το κύριο σενάριο του Star Citizen περιστρέφεται γύρω από ένα πολιτικό δράμα, εμπνευσμένο από την παρακμή και την πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Στο παιχνίδι όμως θα ασχοληθείτε περισσότερο με την Squadron 42, μια γαλλική διαστημική λεγεώνα η οποία φημολογείται ότι τα καταφέρνει ακόμα και στις δυσκολότερες αποστολές. Στόχος σας αρχικά θα είναι να γίνετε αποδεκτός στο στράτευμα.
Το Star Citizen αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC μέσα στο 2014.

[UPDATE 8/7/2013] Ο Chris Roberts, δημιουργός του Star Citizen εξηγεί σε ένα βίντεο διάρκειας περίπου τριών λεπτών την φιλοσοφία της οικονομίας στον διαστημικό κόσμο του ομώνυμου τίτλου. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του το οικονομικό σύστημα δεν είναι περίπλοκο αλλά πολύ σημαντικό για την επιβίωσή σας. Η παραγωγή των εργοστασίων σας θα εξαρτάται άμεσα από τις πρώτες ύλες που θα διαθέτετε ακόμα και σε στοιχεία που φαίνονται αυτονόητα σε άλλα strategy όπως τα πυρομαχικά. Δείτε το βίντεο παρακάτω:

{youtube}JErKxhrNroM|400|300{/youtube}

Η μεταφορά των πολύτιμων προμηθειών στα εργοστάσιά σας θα γίνεται από αντίστοιχα σκάφη πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι ευάλωτα σε αντίπαλες επιθέσεις. Έτσι θα πρέπει να συνοδεύονται από άλλα μαχητικά σκάφη για την ασφάλειά τους. Από αυτά μπορείτε να διαπιστώσετε ότι η ίδια η διαδικασία της παραγωγής προκαλεί μια σειρά άλλως αντιδράσεων καθιστώντας το όλο οικονομικό σύστημα του Star Citizen αρκετά ενδιαφέρον.

Το Star Citizen αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC μέσα στο 2014. Δείτε την όλες τις πληροφορίες για το Star Citizen από το GameWorld.

Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!Click to open image!
Keywords
Τυχαία Θέματα