XCOM: Enemy Within
Επιστροφή στην Area 51.
Τα τελευταία χρόνια είδαμε αρκετά reboots διαφόρων δημοφιλών σειρών του παρελθόντος όπως το Tomb Raider, το DmC: Devil May Cry και φυσικά το XCOM: Enemy Unknown. To τελευταίο κυκλοφόρησε πέρυσι και είναι γεγονός ότι
Στα πλαίσια της φετινής Gamescom η 2K Games μας παρουσίασε τα NBA 2K14, WWE 2K14, The Bureau: XCOM Declassified και παράλληλα μας εξέπληξε ευχάριστα ανακοινώνοντας στην κυριολεξία από το...πουθενά το expansion του XCOM: Enemy Unknown, το οποίο φέρει τον τίτλο XCOM: Enemy Within. Μάλιστα ο Ananda Gupta, ο επικεφαλής ανάπτυξης του νέου project, μας έδωσε ένα πλήθος πληροφοριών σχετικά με το περιεχόμενο του expansion. Με χαρά μας διαπιστώσαμε ότι όπως και στην σειρά Civilization έτσι και εδώ η Firaxis Games δούλεψε μεθοδικά προσφέροντας σημαντικές βελτιώσεις στους μηχανισμούς του gameplay. To ποιες ακριβώς είναι αυτές θα το δούμε παρακάτω.
Ένα παιχνίδι, δύο εκδόσεις
Πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση του XCOM: Enemy Within κρίνουμε σκόπιμο να επεκταθούμε στο μοντέλο διάθεσης του expansion σε αμφότερα τα format, καθώς όπως θα δείτε υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Η έκδοση για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές (PC και Mac) κοστίζει 29.99€, ενώ απαιτείται να έχετε εγκατεστημένο το XCOM: Enemy Unknown στον σκληρό σας δίσκο για να μπορέσετε να παίξετε. Αντίθετα, στις κονσόλες (PS3 και Xbox 360) διατίθεται η XCOM: Enemy Within - Commander Edition που περιλαμβάνει το XCOM: Enemy Unknown, τα δύο DLC του (Elite Soldier Pack και Slingshot Content Pack) και το XCOM: Enemy Within. Να σημειωθεί ότι η προτεινόμενη τιμή διάθεσης της console έκδοσης είναι 39.99€.
Με την κίνηση αυτή η 2K Games κάνει φανερή την πρόθεσή της να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό στον χώρο των κονσόλων, καθώς οι εκδόσεις του XCOM: Enemy Unknown για PS3 και Xbox 360, παρά την δεδομένη ποιότητά τους, απέτυχαν να σημειώσουν μια υποτυπώδη εμπορική επιτυχία. Παρόλα αυτά, εάν έχετε στην κατοχή σας την βασική έκδοση του παιχνιδιού στο PS3 ή στο Xbox 360 (στο PS3 μάλιστα διατίθεται δωρεάν στα πλαίσια της υπηρεσίας PlayStation Plus έως και τον Ιούνιο του 2014), το κόστος των 39.99€ δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση από το έξτρα περιεχόμενο του expansion.
H απειλή εκ των έσω
Όσον αφορά το σενάριο, η έλευση του XCOM: Enemy Within δεν φέρνει σημαντικές αλλαγές πέρα από την εισαγωγή ενός νέου Faction στο σύμπαν της σειράς, το οποίο ονομάζεται EXALT. H EXALT αποτελεί μία μιλιταριστική οργάνωση που έχει ως στόχο την απόλυτη κυριαρχία στον πλανήτη. Η επίθεση των εξωγήινων δυνάμεων στην Γη αποτελεί μια ιδανική ευκαιρία για τα μέλη της οργάνωσης για να αποκτήσουν τα απαιτούμενα resources και να ισχυροποιήσουν την θέση τους σε παγκόσμια κλίμακα. Σκοπός της EXALT είναι να αποκτήσει πρόσβαση στην εξωγήινη τεχνολογία πριν από την οργάνωση XCOM και να δυσχεράνει το έργο της με κάθε τρόπο. Εσείς ως διοικητής της XCOM καλείστε λοιπόν να πολεμήσετε σε δύο μέτωπα, αντιμετωπίζοντας τόσο τις εξωγήινες δυνάμεις, όσο και τα στρατεύματα της EXALT. Η τελευταία διεξάγει διάφορες επιχειρήσεις απέναντί σας οι οποίες χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Sabotage, Propaganda και Research Hack. Μέσω του Sabotage οι πράκτορες της αντίπαλης οργάνωσης σας κλέβουν πολύτιμα credits και μέσω του Research Hack εμποδίζουν την έρευνα των επιστημόνων σας πάνω στην εξωγήινη τεχνολογία.
Η προπαγάνδα των EXALT έχει ακόμα πιο καταστροφικές συνέπειες, καθώς σπέρνει τον πανικό στις διάφορες χώρες που συμμετέχουν στην οργάνωση XCOM. Όπως είδαμε στην πρωτότυπη έκδοση εάν ο πανικός σε μία χώρα φτάσει σε κρίσιμα επίπεδα, αυτόματα αυτή θα εγκαταλείψει την XCOM και θα αποσύρει την χρηματοδότησή της στερώντας σας με αυτό τον τρόπο πολύτιμα resources. Κατόπιν αυτού, η διαχείριση του πανικού στο XCOM: Enemy Within είναι ακόμα πιο δύσκολη, καθώς στις απαγωγές των εξωγήινων προστίθενται και η προπαγάνδα των EXALT.
Για να αντιμετωπίσετε την εσωτερική απειλή καλείστε να στείλετε μυστικούς πράκτορες στις διάφορες βάσεις των EXALT και να αποσπάσετε πληροφορίες από αυτές. Απώτερος στόχος σας φυσικά είναι βρείτε την κεντρική βάση της οργάνωσης και να την καταστρέψετε. Μάλιστα η κίνηση αυτή θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο σύντομα, ώστε να επικεντρωθείτε με όλες σας τις δυνάμεις στο "εξωγήινο" μέτωπο. Όσον αφορά τις μάχες απαιτείται διαφορετική προσέγγιση, καθώς οι EXALT στρατιώτες χρησιμοποιούν ως επί τω πλείστον εκτοξευτές ρουκετών, χειροβομβίδες και snipers και κατ' επέκταση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ανάλογες τακτικές για να τους αντιμετωπίσετε.
Meld
Στο XCOM: Enemy Within εισάγεται ένα νέο resource που ονομάζεται Meld, μέσω του οποίου δύναται να βελτιώσετε γενετικά τις μονάδες σας μέσω των Gene Mods και να μετατρέψετε τους στρατιώτες σας σε MEC Troopers. Οι τελευταίοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τεράστιες πολεμικές μηχανές που ονομάζονται MECs. Οι αναβαθμίσεις αυτές γίνονται σε δύο νέα κτήρια, το Genetics Lab και το Cybernetics Lab αντίστοιχα.
Τα πράγματα στην πράξη όμως δεν είναι τόσο ρόδινα όσο φαίνονται καθώς η συλλογή του Meld είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη. Συγκεκριμένα το resource αυτό βρίσκεται σε συγκεκριμένα δοχεία (δύο σε κάθε πίστα), στα οποία έχει τοποθετηθεί ένας εκρηκτικός μηχανισμός. Εσείς λοιπόν καλείστε να συλλέξετε αυτά τα δοχεία πριν εκραγούν. Αναπόφευκτα θα πρέπει να πάρετε κάποια ρίσκα, τα οποία ιδίως στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας μπορεί να έχουν σημαντικές συνέπειες στην βιωσιμότητα των μονάδων.
Η είσοδος του Meld μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια προσπάθεια της Firaxis Games να...ανακατέψει την τράπουλα και να εισάγει μια νέα διάσταση στο gameplay. Μάλιστα η προσπάθεια αυτή στέφεται με πλήρη επιτυχία, καθώς πλέον καλείστε να μετακινήσετε τις μονάδες σας ταχύτατα με στόχο να συλλέξετε το Meld πριν εκραγούν τα δοχεία στα οποία βρίσκεται. Όπως είναι λογικό αρκετές φορές οι στρατιώτες σας θα γίνουν εύκολοι στόχοι από τις αντίπαλες δυνάμεις και το πιθανότερο είναι ότι θα χάσετε κάποιες μονάδες στην πορεία. Παρόλα αυτά όπως θα δούμε παρακάτω τα οφέλη από την συλλογή του Meld είναι ανάλογα του ρίσκου που θα πρέπει να πάρετε για να το αποκτήσετε.
Mutare Ad Custodiam
Όπως προαναφέραμε μέσω του Meld έχετε την δυνατότητα να αναβαθμίσετε γενετικά τους στρατιώτες σας και να τους δώσετε πρόσβαση σε διάφορα επιπλέον abilities. Τα Gene Mods μπορούν να εφαρμοστούν σε πέντε σημεία: Brain, Eyes, Chest, Skin και Legs. Μάλιστα σε κάθε σημείο υπάρχουν δύο διαθέσιμες επιλογές και εσείς καλείστε να επιλέξετε αυτό που επιθυμείτε ανάλογα με τις προτιμήσεις και το class (Assault, Sniper, Support και Heavy) της εκάστοτε μονάδας σας.
Κάθε γενετική βελτίωση κοστίζει από 5 έως 35 Meld και απαιτεί τρεις μέρες...χειρουργείου, κάτι που σημαίνει ότι για αυτό το διάστημα θα χρειασθεί να στερηθείτε τις υπηρεσίες του στρατιώτη σας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ορισμένα από τα σημαντικότερα Gene Mods όπως το Second Heart που επιτρέπει σε μία μονάδα σας να ζήσει για δύο ακόμα γύρους στην περίπτωση που δεχθεί lethal damage και το Depth Perception που σας δίνει +5 Aim και +5 Critical Chance όποτε επιτίθεστε από higher ground.
Bellator in Machina
Από το Cybernetics Lab δημιουργείται τους MEC Troopers, οι όποιοι μπορούν να χειριστούν τα διάφορα MECs που έχετε στην κατοχή σας. Για να δημιουργήσετε έναν MEC Trooper ή ένα MEC θα πρέπει να ξοδέψετε ένα σεβαστό ποσό από Meld. Όπως γίνεται κατανοητό αμέσως υπεισέρχεται το εξής δίλημμα: MECs ή Gene Mods. Σε γενικές γραμμές για να δημιουργήσετε μια αξιόμαχη MEC μονάδα θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε περισσότερο Meld, καθώς τα MECs δύναται να αναβαθμιστούν επιπλέον. Το παρήγορο της υπόθεσης είναι ότι στην μάχη πεθαίνει μόνο ο MEC Trooper και όχι το MEC, ενώ αντίθετα εάν χάσετε έναν γενετικά βελτιωμένο στρατιώτη σας θα "κλαίτε" για τα πολύτιμα αποθέματα Meld που ξοδέψατε.
Στο καθαρά μαχητικό κομμάτι τα MECs έχουν πολύ μεγαλύτερο armor από τις υπόλοιπες μονάδες σας και χρησιμοποιούν βαρύτερο οπλισμό όπως Miniguns και Railguns. To μειονέκτημα τους είναι ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν cover για να καλυφθούν από τα εχθρικά πυρά και θα λέγαμε ότι είναι ιδιαίτερα ευάλωτα όταν αντιμετωπίζετε τις δυνάμεις των EXALT, καθώς οι στρατιώτες της χρησιμοποιούν κυρίως χειροβομβίδες και εκτοξευτές ρουκετών.
Καινούργια Aliens
Στο expansion εισάγονται δύο νέοι τύποι εχθρών οι Seekers και τα Mechtoids. Οι Seekers είναι ιπτάμενες ρομποτικές μονάδες που θυμίζουν καλαμάρι στην όψη και έχουν την ικανότητα να γίνονται αόρατοι για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τα πλάσματα αυτά επιτίθενται αποκλειστικά στις απομονωμένες μονάδες σας, όπως για παράδειγμα στους ακροβολισμένους snipers σας και κατ' επέκταση απαιτείται από την πλευρά σας ιδιαίτερη προσοχή όταν τα συναντήσετε στο πεδίο της μάχης. Από την άλλη πλευρά τα Mechtoids θα λέγαμε ότι είναι η εξωγήινη...απάντηση στα MECs σας. Πρόκειται επίσης για ρομποτικές μονάδες εξοπλισμένες με δύο Plasma Mini-Cannons και έχουν την δυνατότητα να πυροβολήσουν δύο φορές στην μάχη, εάν επιλέξουν να μην κινηθούν. Επιπλέον, τα Sectoids (οι βασικοί εχθροί της σειράς) μπορούν να δημιουργήσουν μέσω τηλεπάθειας μια ενεργειακή ασπίδα για τα Mechtoids, η οποία μειώνει την ζημιά που δέχονται στο μισό. Γίνεται αντιληπτό λοιπόν ότι τα Mechtoids αποτελούν πραγματικά αξιόμαχες μονάδες, εφάμιλλες των Cyberdiscs που συναντήσαμε στο XCOM: Enemy Unknown.
Βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς περιμέναμε στο XCOM: Enemy Within την εισαγωγή περισσότερων νέων μονάδων. Μάλιστα ένα από τα ελαττώματα του βασικού παιχνιδιού ήταν το στοιχείο της επανάληψης, καθώς υπήρχαν ελάχιστα maps και λίγες διαφορετικές κατηγορίες εχθρών. Η Firaxis Games έδωσε την λύση στο πρώτο πρόβλημα με την εισαγωγή 47 νέων χαρτών, εντούτοις απέτυχε να προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία στις εχθρικές δυνάμεις που αντιμετωπίζετε.
Πρόκληση για όλα τα γούστα
Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του XCOM: Enemy Unknown ήταν ο υψηλός βαθμός δυσκολίας του, κάτι που αναπόφευκτα το έκανε προσιτό αποκλειστικά στους σκληροπυρηνικούς παίχτες. Η Firaxis Games διατήρησε τον hardcore χαρακτήρα στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας (Classic και Impossible), παρόλα αυτά με την εισαγωγή του Meld και των νέων τεχνολογιών τα χαμηλότερα επίπεδα (Easy και Normal) είναι πλέον προσβάσιμα από μία μεγαλύτερη μερίδα παικτών.
Εν τω μεταξύ, η προσθήκη των νέων αποστολών στις οποίες καλείστε να αντιμετωπίσετε τις δυνάμεις των EXALT, αλλά και οι τρεις νέες special missions που θα λάβετε από το Council of Nations επιδρούν ευεργετικά στην ήδη τεράστια αντοχή του τίτλου στον χρόνο. Συγκεκριμένα θα χρειαστείτε 40-70 ώρες για να δείτε τα credits, ενώ εάν ανήκετε στους αμύητους της σειράς θα πρέπει να αφιερώσετε ακόμα περισσότερο χρόνο με δεδομένο ότι στις πιο απαιτητικές αποστολές ενδέχεται να χάσετε όλα τα μέλη της ομάδας σας ή να πάρετε κάποια λάθος απόφαση στη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων. Το backtracking μέσω κάποιου παλαιότερου save είναι μονόδρομος σε αυτή την περίπτωση, οπότε φροντίστε να κάνετε save ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Το replayability είναι επίσης μεγάλο καθώς υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας (Easy, Normal, Classic και Impossible), ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το Ironman mode. Στο τελευταίο έχετε μόνο ένα save που είναι πρακτικά το auto save που κάνει το παιχνίδι και με βάση τους developers προσφέρει την απόλυτη XCOM εμπειρία.
Είθε ο καλύτερος στρατηγός να νικήσει
Το XCOM: Enemy Within προσφέρει συναρπαστικές αναμετρήσεις και σε online περιβάλλον τόσο σε casual (μέσω του quick match mode), όσο και σε πιο ανταγωνιστικό επίπεδο (μέσω του public match αντίστοιχα). Πριν από αναμέτρηση έχετε στην κατοχή σας 10.000 πόντους για να συνθέσετε την ομάδα σας, η οποία αποτελείται από 2-6 μονάδες. Φυσικά κάθε μία από αυτές έχει το δικό της ξεχωριστό κόστος ανάλογα πάντα με το loadout της. Αξίζει να αναφέρουμε ότι δύναται να επιλέξετε και εξωγήινα units, όπως sectors, chrysalids κ.ο.κ. Κάθε online μονομαχία μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως μια σκακιστική παρτίδα, αφού έχετε χρονικό περιθώριο 90 δευτερόλεπτων στα ranked matches ή 120 δευτερόλεπτων στα public matches για να δώσετε τις εντολές σας. To scouting (η διαδικασία δηλαδή εντοπισμού των αντιπάλων μονάδων) είναι ζωτικής σημασίας, οπότε καλό θα είναι να έχετε στην ομάδα σας κάποιο μέλος που να μπορεί να συνεισφέρει σε αυτό τον τομέα.
Σε σχέση με το XCOM: Enemy Unknown πάντως δεν συναντήσαμε ιδιαίτερες διαφορές στο multiplayer. Στην πράξη έχουν προστεθεί οχτώ καινούργια maps και η δυνατότητα επιλογής Mechtoid, Seeker και EXALT μονάδων. Εντούτοις, πλέον δύναται να δημιουργήσετε το party σας και να αποθηκεύσετε το loadout του και offline. Επίσης, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο κόστος συγκεκριμένων units και όπλων, όπως των Rookies και των rocket launchers αντίστοιχα.
Γενικά ο βαθμός πρόκλησης των online αναμετρήσεων ποικίλει και θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στις κινήσεις σας, καθώς ακόμα και ένα μικρό λάθος μπορεί να επιφέρει την καταστροφή. Για παράδειγμα αν έχετε παρατάξει τα μέλη της ομάδας σας το ένα διπλά στο άλλο, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να χρησιμοποιήσει ο αντίπαλός σας τον εκτοξευτή ρουκετών και να σας αποδεκατίσει. Παρόλα αυτά, η συνολική online εμπειρία κρίνεται θετικότατη από όλες τις απόψεις, χωρίς lags, πτώσεις του frame rate ή disconnections και συν τις άλλοις το matchmaking απαιτεί ελάχιστα δευτερόλεπτα.
Καμία αναβάθμιση
Στο τεχνικό κομμάτι το XCOM: Enemy Within δεν καταφέρνει να εντυπωσιάσει, καθώς όπως και ο προκάτοχός του χρησιμοποίει την γερασμένη πλέον Unreal Engine 3. O σχεδιασμός των στρατιωτών και των λοιπών πλασμάτων είναι αρκετά ρεαλιστικός, εντούτοις στερείται λεπτομέρειας. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι στο expansion συναντάμε περισσότερες επιλογές για customization της εξωτερικής εμφάνισης των μονάδων σας και σημειωτέον μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορες γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Ρώσικα, Πολωνικά) για τα voice-overs των στρατιωτών σας ανάλογα με την χώρα καταγωγής τους.
Το μεγάλο "αγκάθι" είναι το frame rate που παραμένει σε -αδικαιολόγητα- χαμηλά επίπεδα στις εκδόσεις για PS3 και Xbox 360. Στα θετικά στοιχεία συγκαταλέγονται τα lighting effects, καθώς και η χρήση του shadow mapping. Σε γενικές γραμμές στον οπτικό τομέα δεν παρατηρούνται διαφορές σε σχέση με το XCOM: Enemy Unkown. καθώς η Firaxis Games επικεντρώθηκε στην ανάδειξη των αρετών του gameplay. Στο ηχητικό κομμάτι είναι γεγονός ότι δεν χρειάζονταν ιδιαίτερες βελτιώσεις και έτσι για μια ακόμα φορά συναντάμε τα υπέροχα ambient/sci-fi θέματα των Ronald Rizzo και του Michael McCann. To voice acting παραμένει σε υψηλά επίπεδα, καθώς όλοι οι ηθοποιοί αποδίδουν με το κατάλληλο συναίσθημα τους ρόλους τους .
Εν κατακλείδι
Το XCOM: Enemy Within συμπληρώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ένα από τα σημαντικότερα Strategy των τελευταίων ετών. Η Firaxis Games για ακόμα μία φορά κατάφερε να αναδείξει τις αρετές της δημιουργίας και προχώρησε σε ουσιαστικές προσθήκες σε όλους τους τομείς του gameplay. Μοναδικό μας παράπονο είναι η στασιμότητα του τεχνικού τομέα, καθώς το χαμηλό frame rate στις console εκδόσεις, κάτι που είναι ανεπίτρεπτο με δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σχετικά "ελαφρύ" τίτλο που τρέχει αβίαστα σε low και mid-end συστήματα. Επίσης η τιμή διάθεσης των console εκδόσεων είναι ελαφρώς τσιμπημένη για όσους έχουν το XCOM: Enemy Unknown και πλέον καλούνται να πληρώσουν άλλα 40 ευρώ για το expansion του.
Θετικά:
- Πληθώρα ουσιαστικών βελτιώσεων στο gameplay
- Μεγάλη διάρκεια
- Ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας
- Υψηλή Α.Ι.
- Διασκεδαστικό multiplayer
- Άρτιος ηχητικός τομέας
Αρνητικά:
- Στάσιμος τεχνικός τομέας
- Υψηλό κόστος διάθεσης στις κονσόλες
- Ελάχιστοι νέοι εχθροί
- Πτώσεις του frame rate
Βαθμολογία
Γραφικά: 6.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 9
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.2
Ένα πλήρες expansion που βελτιστοποιεί την μοναδική gaming εμπειρία που μας προσέφερε το XCOM: Enemy Unknown.
Παντελής Δασκαλέλος
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Μείωση στα τέλη τερματισμού για κλήσεις προς τη Vodafone και αλλαγή του τρόπου χρέωσης
- Η hellas online, «ατμομηχανή» του Ομίλου Intracom
- Το Νέο USB Type-C Θα Είναι Μικρότερο Και Θα Συνδέεται Ανάποδα
- Συστάσεις της ΕΕΤΤ για την προστασία των καταναλωτών σε τηλεφωνία και Internet
- Alcatel One Touch Fire hands-on @ myphone.gr: Με σήμα την αλεπού του Firefox
- Το Asus VivoPC mini desktop είναι διαθέσιμο για 299 ευρώ
- To Android 4.4.1 KitKat προσεχώς
- Στις 17/12 το Freedom Cry DLC για το Black Flag
- Οι Νεάντερταλ έφτιαχναν μεζονέτες!
- Xiaomi Mi3, Με Snapdragon 800 σκοράρει 37273 στο Antutu benchmark
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις GameWorld
- Τελευταία Νέα GameWorld
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Μείωση στα τέλη τερματισμού για κλήσεις προς τη Vodafone και αλλαγή του τρόπου χρέωσης
- Αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα από τη Volvo έως το 2020!
- Vodafone: Νέα μείωση του τέλους τερματισμού κλήσεων προς το δίκτυό της
- Στις 17/12 το Freedom Cry DLC για το Black Flag
- Η Απουσία DRM Αυξάνει Τα Έσοδα Των Δισκογραφικών
- Elder Scrolls Online: Το character progression
- Τερματίζει Τη Λειτουργία Του Το Hotfile Με Τεράστιο Πρόστιμο
- Το Asus VivoPC mini desktop είναι διαθέσιμο για 299 ευρώ
- η πιο τρομακτική κούνια στον κόσμο
- To Android 4.4.1 KitKat προσεχώς