Φόρο τιμής στον ιδρυτή της αποδίδει η Farcom
17:39 24/10/2024
- Πηγή: Marketing Week
Η Farcom Professional μετονομάζει το Κοινωνικό Κομμωτήριο του Δήμου Θεσσαλονίκης σε «Κοινωνικό Κομμωτήριο Γεώργιος Σαρασίδης», εις μνήμην του ιδρυτή της εταιρείας, Γεωργίου Σαρασίδη.
Η απόφαση αυτή έρχεται ως φόρος τιμής στον αείμνηστο ιδρυτή της Farcom, που αφιέρωσε πάνω από 50 χρόνια στην υποστήριξη της κομμωτικής κοινότητας και στη συνολική προσφορά προς την κοινωνία.
Ο Δήμαρχος
Το Κοινωνικό Κομμωτήριο Γεώργιος Σαρασίδης έχει στελεχωθεί από τον περασμένο Αύγουστο με μόνιμο εργαζόμενο κι εξυπηρετεί σε μηνιαία βάση 90 πολίτες.
Keywords
θεσσαλονικη, προσφορες, κοινωνια, γεωργιου, ερχεται, κομμωτηριο, λουκια, οικογενεια, παιδια, συζυγο, τριτη
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Αν απαντήσετε «ναι» σε αυτές τις 6 ερωτήσεις, είστε πιο επιτυχημένος από ό,τι νομίζετε
- Πότε αλλάζουμε την ώρα στα ρολόγια μας
- Ψηφιακά από 1η Νοεμβρίου η υποβολή των συμφωνητικών ανάληψης τεχνικών έργων
- Β. Μακεδονία: Η φον ντερ Λάιεν κάλεσε τη χώρα να προχωρήσει σε τροποποίηση του Συντάγματος
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Airbnb: Τι απαντά στην ελληνική κυβέρνηση για το πάγωμα των μισθώσεων στην Αθήνα
- Κέρδη δισεκατομμυρίων για την Deutsche Bank
- ΑΑΔΕ: Ψηφιακά από 1η Νοεμβρίου υποβολή συμβολαίων τεχνικών έργων
- Ενίσχυση της Κοινωνίας των Πολιτών με €15 εκατ. μέσω του Active Citizens Fund Greece
- Νέο Audi A5: Όταν ο μοντέρνος σπορ χαρακτήρας συναντά το premium DNA
- Η Φον ντερ Λάιεν καλεί τη Β. Μακεδονία να τροποποιήσει το Σύνταγμά της
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στη Sleed το σύνολο της επικοινωνίας της ποτοποιίας Ζωγραφάκη
- Η The Brand Team για τα 45 χρόνια ΣΥΝΚΑ
- Τα 20 του χρόνια γιόρτασε χθες το Papaki
- Φόρο τιμής στον ιδρυτή της αποδίδει η Farcom
- Νέα global καμπάνια Drambuie
- Νέα καμπάνια της Gravity The Newtons για τη Lamda Development
- Τα συναισθήματα των καταναλωτών επηρεάζουν τα paid search clicks
- Συνεργασία DigitalUp και Point F
- H Star Alliance ενδυναμώνει το ανώτερο στελεχιακό δυναμικό της
- Πιο δύσκολη από ποτέ η επιλογή «πράσινων» λύσεων από τους καταναλωτές
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Φόρο τιμής στον ιδρυτή της αποδίδει η Farcom
- Τα συναισθήματα των καταναλωτών επηρεάζουν τα paid search clicks
- Νέα global καμπάνια Drambuie
- H Star Alliance ενδυναμώνει το ανώτερο στελεχιακό δυναμικό της
- Στη Sleed το σύνολο της επικοινωνίας της ποτοποιίας Ζωγραφάκη
- Συνεργασία DigitalUp και Point F
- Νέα καμπάνια της Gravity The Newtons για τη Lamda Development
- Η The Brand Team για τα 45 χρόνια ΣΥΝΚΑ
- Τα 20 του χρόνια γιόρτασε χθες το Papaki
- Πιο δύσκολη από ποτέ η επιλογή «πράσινων» λύσεων από τους καταναλωτές
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Πότε αλλάζουμε την ώρα στα ρολόγια μας
- Αλλαγή ώρας τα ξημερώματα της Κυριακής
- Μια ώρα πίσω γυρίζουν τα ρολόγια τα ξημερώματα της Κυριακής
- Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024
- Γαλλία: Ταραχές και λεηλασίες στη Μαρτινίκα στο πλαίσιο διαδηλώσεων για το κόστος διαβίωσης
- Med: Μεγάλο επενδυτικό σχέδιο στη Χαλκιδική
- Γαλλία: Ταραχές και λεηλασίες στη Μαρτινίκα κατά τη διάρκεια της νύχτας
- ΥΠΑΑΤ: Χρήσιμα στοιχεία για την ευλογιά των προβάτων
- Λιμάνι Λαυρίου: Στην Β΄ φάση η διαδικασία για την μεταβίβαση του 50% των μετοχών
- Πολεμικό Ναυτικό: Τοποθετήθηκε ο ιστός αισθητήρων και συστημάτων PSIM στη φρεγάτα «ΝΕΑΡΧΟΣ»