Αλλαγή πλεύσης με το Atlas Fallen για την Deck13

Κατά την διάρκεια της Gamescom 2022, το studio ανάπτυξης Deck13 Interactive ανακοίνωσε το επόμενο project του, το Atlas Fallen. Να σημειώσουμε ότι ενώ το studio έχει “κάνει όνομα” με Souls-like τίτλους μέχρι στιγμής (Lords of the Fallen, The Surge και The Surge 2), πάρθηκε η απόφαση ο νέος τίτλος να μην δημιουργηθεί με την

ίδια συνταγή.

Μιλώντας στο VG247 στην Κολωνία, ο Design Director, Jérémy Hartvick ανάφερε ότι το παιχνίδι, που περιγράφεται ως ένας ημι-ανοιχτός κόσμος γεμάτος με μυστήρια, θα πρέπει μάλλον να παρομοιαστεί με κάποιο action RPG όπως οι τίτλοι Horizon της Guerrilla ή το God of War της Sony Santa Monica.

Σε αντίθεση με τα κανονικά Souls-like, συμπεριλαμβανομένου του The Surge της Deck13, το Atlas Fallen θα διαθέτει επίσης τρία επίπεδα δυσκολίας προς επιλογή: Adventure Mode, Standard Mode και Hard Mode. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να είναι πιο προσιτό από τους προηγούμενους τίτλους του studio.

Επίσης, στο PlayStation Blog, ο Hartvick περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα μάχης θα διαφέρει από αυτό που υπηρχε στο The Surge.

Ενώ διατηρεί μια visceral αίσθηση καθώς ορισμένες κινήσεις του ήταν βασικές στη σειρά The Surge, η μάχη του Atlas Fallen καθορίζεται κυρίως από την ταχύτητα και τη ρευστότητα. Διατηρήσαμε ιδέες όπως το σύστημα στόχευσης μερών του σώματος και το σύστημα εμφυτευμάτων, χρησιμοποιώντας μια διαφορετική προσέγγιση για την καλύτερη υποστήριξη της τονισμένης RPG πτυχής. Προωθήσαμε τα πάντα ένα βήμα παραπέρα προς την κατεύθυνση της προηγμένης διαχείρισης χαρακτήρων και της προσαρμογής των σετ κίνησης, ώστε να μπορείτε να προσεγγίσετε τη μάχη με τον δικό σας τρόπο. Η αίσθηση του παιχνιδιού είναι το κύριο μέλημά μας όταν σχεδιάζαμε το Atlas Fallen. Αφήσαμε τους αυστηρούς περιορισμούς του ρεαλισμού στην άκρη για να επικεντρωθούμε στο να δώσουμε μια συναρπαστική, ακαταμάχητη αίσθηση στο παιχνίδι. Ένα από τα κύρια σχεδιαστικά στοιχεία για να επιτευχθεί αυτό είναι το Sand Gliding, το οποίο είναι ο τρόπος με τον οποίο ο ήρωας θα κινείται στον τεράστιο κόσμο του Atlas Fallen. Είναι το κλειδί για το high mobility σύστημα του παιχνιδιού και φέρνει εκπληκτική ταχύτητα και καθετότητα στη θεαματική δράση των μαχών.

Το Atlas Fallen αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του μέσα στο 2023 για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC.

The post Αλλαγή πλεύσης με το Atlas Fallen για την Deck13 appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα