Αμερικανική δραματουργία και ελληνική σκηνή (1931-1965)
Το μελέτημα διερευνά τη δημιουργία της αμερικανικής δραματουργίας μέσα από τους τρεις μείζονες εκπροσώπους της, τον Eugene O’Neill, τον Tennessee Williams και τον Arthur Miller, συσχετίζοντας τα έργα τους με την κατάρρευση των εθνικών μύθων και, κυρίως, αυτόν του american dream. Ταυτόχρονα, διερευνά την πορεία πρόσληψης των τριών δραματουργών στην Ελλάδα, αφού από το 1931 που πρωτοπαρουσιάζεται το έργο Πόθοι
Η πρόσληψη των τριών δραματουργών εντάσσεται μέσα σε ένα ευρύτερο κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο, το οποίο καθορίζεται από τις εκάστοτε πολιτικές και οικονομικές εξαρτήσεις της Ελλάδας από την Αμερική και τη γενικότερη εισβολή του αμερικανικού στοιχείου στην ελληνική καθημερινότητα, ιδιαίτερα κατά τις δεκαετίες του 1940 και του 1950. Πιο συγκεκριμένα, το μελέτημα επιχειρεί να φωτίσει τις διόδους εισδοχής του αμερικανικού θεάτρου στη χώρα, να ανακαλύψει τα πρόσωπακλειδιά, και να το ερμηνεύσει σε σχέση με την πορεία πρόσληψής του σε Αμερική και Ευρώπη, αναδεικνύοντάς το σε σημαντικό κομμάτι της ιστορίας του σύγχρονου θεάτρου στην Ελλάδα.
Αμερικανική δραματουργία και ελληνική σκηνή (1931-1965)
Eugene O’Neill, Tennessee Williams, Arthur Miller
Μαρία Χαμάλη
Εκδόσεις Σοκόλη
680 σελ.
ISBN 978-960-637-057-1
Τιμή €33,92
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- X Factor: Τους τρέλανε ο Χρήστος Μάστορας – «Εγώ φεύγω, τελείωσε το live»
- Survivor: Ο Τάκης Καραγκούνιας έφυγε με πρωτοφανή κίνηση στους συμπαίκτες του
- Αντρέι Κούρκοφ: Είναι αδύνατον να γράψεις λογοτεχνία στην Ουκρανία τώρα
- Ελένη Ψυχούλη – Ιωάννα Παυλάκη: συνέντευξη στη Ράνια Μπουμπουρή
- Η νέα λειτουργία των Samsung BeSpoke ψυγείων φέρνει τη φωτογραφία σας στην επιφάνειά τους
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Diastixo
- Αντρέι Κούρκοφ: Είναι αδύνατον να γράψεις λογοτεχνία στην Ουκρανία τώρα
- Ελένη Ψυχούλη – Ιωάννα Παυλάκη: συνέντευξη στη Ράνια Μπουμπουρή
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ | Κερδίστε 10 βιβλία των King, Jones, Ozpetek, Ruge και Spark
- «Distortion» από την Εταιρεία Ορχηστικής Τέχνης «Χορευτές» στο Θέατρο Τόπος Αλλού
- Λένα Διβάνη: συνέντευξη στη Χαριτίνη Μαλισσόβα
- «Λα Πουπέ» του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη σε σκηνοθεσία-ερμηνεία της Άννας Κοκκίνου στο Θέατρο Σφενδόνη
- «Ένα κουνέλι που το λένε “τώρα”» της Χλόης Κουτσουμπέλη
- Άπαντα τα ποιήματα, 1970-2020
- «Μια φανταστική παρτίδα σκάκι δύο πραγματικών ζωγράφων, των Καντίνσκι και Ντισάν» του Κώστα Ξ. Γιαννόπουλου
- Αμερικανική δραματουργία και ελληνική σκηνή (1931-1965)
- Τελευταία Νέα Diastixo
- Αμερικανική δραματουργία και ελληνική σκηνή (1931-1965)
- Ο μικρός Σέρλοκ – Φάντασμα στο λούνα παρκ
- «Μια θάλασσα υδράργυρος» της Λίνας Φυτιλή
- Ελένη Ψυχούλη – Ιωάννα Παυλάκη: συνέντευξη στη Ράνια Μπουμπουρή
- Αποχωρεί από τη διεύθυνση της Έκθεσης Βιβλίου του Λονδίνου ο Andy Ventris
- Φρέντυ Γερμανός
- T. Kuhlmann, Ν. Παναγοπούλου, B. Καντίνσκι – Μ. Ντισάν, Κ. Μανίκας, Θ.Μ. Βερέμης
- Μυστικές ιστορίες
- Το πέρασμα
- Άγης Μπράτσος: «Επάμεροι»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Αντώνης Ε. Χαριστός: «Μποστάνι Δημοκρατίας»
- Η συγγραφέας που πιάστηκε δύο φορές να κλέβει κείμενα
- Ονορέ ντε Μπαλζάκ
- Η αυτοκρατορική νοσταλγία της Ρωσίας
- Ο πλαστός πίνακας
- Μια μέρα στον βυθό!
- Κωνσταντίνος Μανίκας: «Το τρίτο λάθος»
- Μαρία Παπαγιάννη: «Στο Πικεφί»
- Ναθάνιελ Χόθορν
- Για μιαν άλλη πολιτεία;