FAST RIVER – ESKIMI DSP: Έως το 2025, 93% των media planners θα τοποθετούν in-game ads στα πλάνα τους

Από τότε η συγκεκριμένη αγορά επιδεικνύει σταθερά εντυπωσιακή, ετήσια άνοδο με αρκετά διαφημιστικά agencies και brands να έχουν αναγνωρίσει την αξία και την καινοτομία των in-game ads. Πελάτες, όπως η Cosmote, η L’Oréal, η Goody’s, η Samsung, η Εθνική τράπεζα

και πολλοί άλλοι, είναι live και σε in-game ads αλλά και στο Roblox. Μάλιστα από τις αρχές του 2024 έχουμε και αρκετά always on πλάνα από διαφημιστικές εταιρείες και για programmatic in-game ads αλλά και για Roblox, το οποίο αυξάνει θεαματικά τα νούμερα του παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα.

Στατιστικά
Σύμφωνα με στοιχεία που αντλήθηκαν από Statista και We Are Social 2024:

Το 87,4% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα (ηλικίας 16-64) παίζει παιχνίδια σε διάφορες συσκευές.Ο μέσος χρόνος καθημερινής ενασχόληση ανέρχεται στα 47 λεπτά.Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα προβλέπεται να φτάσει τα 264,90 εκατ. δολάρια το 2024, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR 2024-2027) 9,66%.

Πλεονεκτήματα 

Οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιών παρουσιάζουν μερικά από τα υψηλότερα ποσοστά σε Viewability & Attention. Πριν λίγους μήνες, η Dentsu USA, σε report της, τόνισε τα πολύ υψηλά νούμερα σε Attention στα in-game ads. Υπογράμμισε τη σαφή υπεροχή των in-game ads έναντι άλλων digital μέσων σε APM (Attention per Mile).Στις διαφημιστικές καμπάνιες που «τρέχουμε» παρατηρούμε, τα τελευταία χρόνια, σημαντική αύξηση του reach (κάλυψη σε διάφορες ηλικιακές ομάδες στην Ελλάδα), οπότε οι διαφημιζόμενοι ενισχύουν την αλληλεπίδραση τους με χρήστες από διαφορετικές ηλικίες και ενδιαφέροντα. Βασικοί λόγοι είναι ότι: πρώτον, όλο και περισσότεροι game publishers, τοποθετούν διαφημίσεις στα παιχνίδια τους (έξτρα πηγή εσόδων) και δεύτερον, ο μύθος ότι όσοι παίζουν παιχνίδια είναι παιδιά ή έφηβοι έχει καταρριφθεί.Σχεδόν μηδενικό clutter, σε πολλά games που «τρέχουμε» programmatic ads, σχεδόν σε όλο το user experience , ο χρήστης εκτίθεται το πολύ σε 2 ή 3 διαφημιζόμενους. Σε αντίθεση με άλλα κανάλια – όπως You Tube – όπου ο χρήστης «βομβαρδίζεται» από διαφημιστικά μηνύματα.Τα παιχνίδια προσελκύουν χρήστες που δεν αλληλοεπιδρούν συχνά, ενεργά με άλλα μέσα. Υπάρχει ένα μεγάλο κοινό που καταναλώνει αρκετές ώρες ημερησίως στο gaming.

Τάσεις στο in-game advertising

Διάφοροι κλάδοι, όπως οι τηλεπικοινωνίες, η μόδα, η αυτοκινητοβιομηχανία, τα προϊόντα FMCG, το λιανεμπόριο, η ενέργεια ακόμα και οι τράπεζες, ενσωματώνουν τα in game ads στη ψηφιακή τους στρατηγική.Υπολογίζεται ότι έως το 2025, το 93% των media planners θα συμπεριλαμβάνει  τα in-game ads στα πλάνα του.Πλέον, εκτός των κλασσικών banners, υπάρχει η δυνατότητα programmatic προβολής και για video χωρίς δυνατότητα παράκαμψης. Επίσης, έχει προστεθεί και clickable inventory.Tο Roblox αυξάνει συνεχώς τη βάση χρηστών του παγκοσμίως, βελτιώνει τις δυνατότητες στόχευσης και διαθέτει εντυπωσιακές διαφημιστικές θέσεις.
Keywords
Τυχαία Θέματα